ارز دیجیتال

پیش بینی قیمت کلاسیک Terra Luna با حجم معاملات 50 میلیون دلاری – آیا LUNC می تواند امسال بهبود یابد؟

منبع: Adobe / BEYONDTHEFUTUR

Terra Luna Classic (LUNC) همچنان با آغاز تحقیقات مقامات سنگاپور در مورد Do Kwon، به تحمل قیمت‌های بی‌رویه ادامه می‌دهد. سوال این است که آیا LUNC امسال بهبود می یابد؟

افزایش چشمگیر حجم در 24 ساعت گذشته می تواند کاتالیزوری باشد که LUNC برای جهش با 57 میلیون دلار حجم معاملات در بورس ها به آن نیاز دارد.

این در حالی رخ می‌دهد که بازار ارزهای دیجیتال گسترده‌تر FUD است، زیرا پاول به به‌روزرسانی کنگره در این هفته پیش از آمار بیکاری مورد انتظار روز جمعه در ایالات متحده ادامه می‌دهد. شایعه عرضه قریب الوقوع Mt Gox مانع از حرکت صعودی قیمت شده است.

تجزیه و تحلیل قیمت LUNC

با قیمت فعلی معاملات 0.00013840 دلار (که نشان دهنده تغییر 24 ساعته 2.37-٪ است) – به نظر می رسد افزایش حجم هنوز تاثیر مثبتی بر قیمت نداشته است.

TradingView / LUNC USDT

با این حال، به نظر می‌رسد که قیمت برای جهش آماده است زیرا کاهش طولانی مدت -35 درصد از بالاترین سطح محلی LUNC در 0.00021 دلار، در سطح حمایت 0.00014 دلار قرار می‌گیرد.

با این حال، با اخبار مربوط به تحقیقات جدید در آزمایشگاه Terraform در سنگاپور، احساسات بنیادی ضعیف باقی می‌ماند – این نگرانی‌ها در ماه گذشته و زمانی که SEC دو کوون را به تقلب متهم کرد، برانگیخت.

و این در اقدام قیمت‌های بی‌حرکتی منعکس می‌شود، که همچنان به پست‌های بالاتر و پایین‌تر ادامه می‌دهد.

RSI امیدی را به وجود می‌آورد – با کاهش به 31 بسیار صعودی.

این می تواند نشان دهد که LUNC بالاخره وارد قلمرو جهش شده است – در واقع، این سطح قیمتی است که رالی LUNC ژانویه را تامین کرد.

LUNC چقدر می تواند جهش کند؟

به طور کلی، پتانسیل صعودی نشان می دهد که LUNC مقاومت ژانویه را روی 0.00018 دلار (29.86+%) هدف قرار داده است.

خطر نزولی کمتر شدید است، با سطح حمایت محلی درست زیر قیمت فعلی در $0.000125 (-9.86%).

TradingView / LUNC USDT

این باعث می‌شود LUNC با نسبت ریسک: پاداش 3.02 بسیار جذابی روبرو شود – یک ورودی عالی با حداقل ریسک منفی.

اما بنیادهای ضعیف این احساسات فنی صعودی را بدون هیچ خبر صعودی قابل توجهی که می تواند حرکت صعودی را تقویت کند، رد می کند.

برخی از جامعه لونا کلاسیک امید خود را به توسعه زنجیره LUNC بسته اند. در 1 مارس، LUNC اولین توقف زنجیره ای خود را انجام داد – یک پیروزی بزرگ برای پروژه، که به آن اجازه می دهد ویژگی های جدید را پیاده سازی کند.

و بسیاری بر این باورند که سوختگی در آینده روی بایننس می‌تواند LUNC را به ارتفاعات جدیدی برساند، زیرا جامعه برای ایجاد ابزارهای زنجیره‌ای تلاش می‌کند که در نهایت می‌تواند باعث شعله‌ور شدن LUNC شود. اثر سوختگی در منبع LUNC – مانند ساخت جدید Terraport DEX.

جایگزین های کلاسیک لونا؟

اگرچه LUNC می تواند در این هفته جهش خود را ببیند، اما ممکن است تا اواخر سال یک رالی قوی را تجربه نکند. اگر به دنبال سکه‌هایی با پتانسیل بالا هستید که می‌توانند زودتر افزایش یابند، گزینه‌های دیگر را بررسی کنید.

برای کمک به شما در تحقیقات خود، Cryptonews تیم Industry Talk لیستی از 15 ارز دیجیتال برتر برای سال 2023 را تجزیه و تحلیل و گردآوری کرده است.

این لیست به طور مرتب با آلتکوین ها و پروژه های ICO جدید به روز می شود.

سلب مسئولیت: بخش Industry Talk دارای بینش های بازیگران صنعت کریپتو است و بخشی از محتوای سرمقاله Cryptonews.com نیست.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا