ارز دیجیتال

پیش‌بینی قیمت XRP به‌عنوان شکست احتمالی عظیم XRP Eyes – زمان خرید؟

آرم ریپل. منبع: Adobe

XRP، ارز دیجیتالی که قدرت بلاک چین XRP Ledger را دارد که توسط ارائه‌دهنده خدمات پرداخت رمزنگاری جهانی Ripple ایجاد شده است، در روز پنجشنبه شاهد عقب نشینی است. XRP آخرین بار کمی کمتر از 0.39 دلار تغییر کرد که حدود 1.5٪ در روز کاهش داشت و در محدوده اخیر 0.38-41 دلار بود.

پیش‌بینی قیمت XRP به‌عنوان شکست احتمالی عظیم XRP Eyes –

اخبار صعودی اخیر مبنی بر اینکه 1) Ripple یک شریک جدید بزرگ در امارات متحده عربی (صرافی Joyalukkas) تضمین کرد و 2) اینکه XRP Ledger و آزمایشگاه توسعه Ripple RippleX به دنبال ایجاد یک پل زنجیره ای متقابل هستند که قابلیت همکاری را به شبکه XRP بیاورد. نتوانست اقدامات مثبت قیمت را تحریک کند.

پیش‌بینی قیمت – کجای بعدی برای XRP؟

علیرغم کاهش لحن معاملات اخیر، XRP یک شکست بزرگ در کوتاه مدت را تهدید می کند. اگر ارز دیجیتال بتواند به سمت شمال روند نزولی که از سپتامبر گذشته در جریان بوده است، حرکت کند، ممکن است درها برای افزایش سریع به سمت 0.50 دلار باز شود. با این حال، اگر XRP روند صعودی خود را از پایین‌ترین حد خود در سال 2023 در حدود 0.30 دلار بشکند، به نظر می‌رسد کاهش به پایین‌ترین سطح ماهانه قبلی در منطقه 0.36 دلار باشد.

1677192734 19 پیش‌بینی قیمت XRP به‌عنوان شکست احتمالی عظیم XRP Eyes –

آیا زمان خرید XRP فرا رسیده است؟

تجزیه و تحلیل فنی نشان می دهد که XRP می تواند در میان مدت بالاتر رود. سرمایه گذارانی که به دنبال سود سریع هستند ممکن است بخواهند به زودی وارد شوند، البته نه قبل از انجام تحقیقات و بررسی های لازم. وقتی می پرسند زمان خرید یک دارایی فرا رسیده است یا خیر، سرمایه گذاران باید همیشه چشم انداز قیمت دارایی را در نظر بگیرند.

اگر آنها آن را در میان مدت و بلندمدت مثبت بدانند، ممکن است ارزش سرمایه گذاری در آن را داشته باشد. با توجه به ماهیت بسیار پرنوسان بازارهای ارزهای دیجیتال، سرمایه گذاران باید تنها چیزی را سرمایه گذاری کنند که توانایی از دست دادن آن را دارند.

اکنون XRP بخرید

جایگزین های XRP برای در نظر گرفتن

XRP می تواند در میان مدت بالاتر رود. اما معامله‌گرانی که به دنبال سودهای سریع‌تر هستند، ممکن است بخواهند توکن‌های با پتانسیل دیگری را در نظر بگیرند، مانند مواردی که در پیش‌فروش با وعده‌دادن پروژه‌های رمزنگاری آینده و آینده به فروش می‌رسند. ما برخی از بهترین نامزدهای این لیست از 15 ارز دیجیتال برتر سال 2023 را که توسط Cryptonews تیم گفتگوی صنعت

این لیست به صورت هفتگی با آلتکوین ها و پروژه های ICO جدید به روز می شود.

سلب مسئولیت: بخش Industry Talk دارای بینش های بازیگران صنعت کریپتو است و بخشی از محتوای سرمقاله Cryptonews.com نیست.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا