بازی

سخت ترین قسمت قهرمانی ست اول لورکانا، انتخاب عرشه مناسب است

اگر شما هم مثل من هستید، چند هفته گذشته را به این فکر کرده اید که در اولین مسابقات قهرمانی لورکانا در کدام دسته بازی کنید. اگر این رویداد فصل گذشته آغاز می‌شد، تصمیم بسیار آسان‌تری بود: بازی روبی/آمیتیست، فناوری بازی آینه‌ای و امید به بهترین‌ها. خوشبختانه، متای Into the Inklands بسیار سالم‌تر و متنوع‌تر است، و تعداد زیادی دک وجود دارند که شانس واقعی برای برنده شدن در مسابقات قهرمانی فروشگاه بازی‌های محلی شما را دارند. متأسفانه، این بدان معناست که انتخاب دک مناسب برای بازی خیلی ساده نیست.


گیمر ویدیوی روز

برای ادامه با محتوا، پیمایش کنید

درک نقاط قوت و ضعف هر دسته مهم ترین بخش تصمیم گیری در مورد بازی است، بنابراین بیایید همه گزینه ها را تجزیه کنیم. رقبای اصلی عبارتند از: کنترل یاقوت/آمتیست، یاقوت/ یاقوت کبود Pawpsicle، کهربا/استیل آهنگ، یاقوت کبود/فولاد، دور انداختن زمرد/فولاد، و سرعت پرش زمرد/آمتیست. علاوه بر این شش گزینه دیگر نیز وجود دارد که بعداً به آنها خواهیم پرداخت، اما اینها دک های اصلی رقابتی در متا هستند که اکثریت قریب به اتفاق حریفان شما در آن بازی خواهند کرد.



یاقوت سرخ/آمیتیست

Ruby Amethyst Inklands-1

مطمئن ترین انتخاب همچنان یاقوت سرخ/آمیتیست است. در حالی که در بسیاری از رویدادهای نقدی این فصل رتبه اول را به خود اختصاص نداده است و تقریباً به اندازه گذشته غالب نیست، Ruby/Amethyst هنوز هم یک عرشه قدرتمند است که قدرت کشش و کنترل برد باورنکردنی دارد. این مجموعه ابزارهای جدید و عالی مانند Rafiki، Mystical Fighter را دریافت کرد. مادام مدوزا، رئیس؛ و The Queen’s Castle، Mirror Chamber که به آن کمک کرده اند تا حتی سازگارتر شود.

تقریباً در برابر هر عرشه نیز تطابق یکسان تا مطلوب دارد، که بزرگترین تهدیدات آن زمرد/فولاد و زمرد/آمتیست است که می‌تواند منابع آن را تخلیه کند و از آن پیشی بگیرد. Hyper Aggro نیز یک تهدید است، اما بعید است که در رویداد خود شاهد آن باشید. به طور کلی، اگر می خواهید برای هر چیزی آماده باشید، این عرشه یک انتخاب عالی است.


یاقوت سرخ / یاقوت کبود

جوهرهای یاقوت کبود یاقوت سرخ

یاقوت کبود / یاقوت کبود در این فصل بسیار محبوب است. در حالی که در طول ظهور طوفان به موفقیت های اولیه دست یافت، در زیر پاشنه یاقوت سرخ/آمتیست له شد. با اضافه شدن Lucky Dime، اکنون می‌تواند با روبی/آمتیست پا به پا بایستد و بر اکثر عرشه‌های میان‌رده تسلط داشته باشد. نقطه ضعف آن این است که یک عرشه کند است که می تواند به راحتی منابع را تمام کند، بنابراین عرشه های تهاجمی و عرشه های زمرد به راحتی آن را مجازات می کنند. این گزینه عرشه کنترل قطبی تر است، اما اگر با سبک بازی شما مطابقت داشته باشد، ممکن است انتخاب مناسبی برای شما باشد.

کهربا/فولاد

inklands فولادی


Amber/Steel Steelsong در این فصل بهتر از همیشه است و قبلاً در چندین تورنمنت خود را ثابت کرده است. این یک عرشه میان رده اساسی است که بسته به موقعیت می تواند بین aggro و کنترل جابجا شود و این پتانسیل را دارد که برنامه بازی حریف را با The Bear Necessities و A Whole New World به طور کامل به هم بزند. این بازی با روبی/آمیتیست و روبی/یاقوت کبود تطابق بسیار یکسانی دارد و بر همه عرشه‌های آگرو تسلط دارد.

بدترین تطابق آن یاقوت کبود/فولاد است که می‌تواند به سادگی با قرار دادن یک Cogsworth ارزش بسیاری از ابزارهای خود را کاهش دهد. بزرگترین نقطه ضعف این عرشه این است که خلبانی آن چقدر دشوار است. این سخت ترین دک در قالب است و برای اجرای صحیح به اجرای تقریباً عالی نیاز دارد. اگر قبلاً در Steelsong مهارت کافی ندارید، بهتر است به جای دیگری نگاه کنید.

یاقوت کبود/فولاد

جوهرهای استیل آبی


Sapphire/Steel یا Blue Steel ممکن است در جدول رده بندی مسابقات فعلی کمی کمتر حضور داشته باشد، اما عرشه بسیار قدرتمندی است که ارزش آن را برای مسابقات قهرمانی ست می کند. به اندازه Ruby/Sapphire جذاب نیست و در مقابل Steelsong و aggro decks تطابق بسیار مطلوب تری دارد. متأسفانه، تطابق یاقوت کبود / یاقوت کبود برای بلو استیل بسیار نامطلوب است، و با توجه به محبوبیت این عرشه در این فصل، Sapphire/Sapphire را تا حدی در رتبه های پایین تر قرار داده است. اگر در رویداد خود انتظار یاقوت یاقوت کبود زیادی را ندارید، بلو استیل می تواند یک انتخاب عالی باشد.

زمرد/فولاد

جوهرهای فولاد زمرد


Emerald/Steel کمی انتخاب اسب تیره است، اما می توانید مطمئن باشید که حداقل تعداد کمی در رویداد شما وجود خواهد داشت. این عرشه برای تخلیه منابع از عرشه های کنترلی مانند Ruby/Amethyst و Ruby/Sapphire و مجازات بازیکنانی که راهی برای پاسخ به Ursula، Deceiver ندارند، طراحی شده است. و اورسولا، فریبنده همه.

با این حال، نسبت به سایر عرشه‌های فولادی که می‌توانند از A Whole New World برای پر کردن دوباره دست‌های خود استفاده کنند ضعیف است، بنابراین Steelsong و Blue Steel عموماً مطلوب هستند. اگر پیش‌بینی می‌کردم که اکثر افراد حاضر در رویداد من قرار است در یک دسته کنترلی بازی کنند، این همان عرشه است که من بازی می‌کردم.

آمیتیست / زمرد

جوهرهای آمیتیست زمرد

Emerald/Amethyst یک عرشه تمپو است که از کارت های پرش آمتیست برای به حداکثر رساندن ارزش هر نوبت استفاده زیادی می کند. کمی از فناوری دور ریختن زمرد/فولاد است که منابع حریف را محدود می‌کند، و مقابله با آن می‌تواند ناامیدکننده باشد، زیرا معمولاً یک برتری زودهنگام می‌گیرد، و حریف را مجبور می‌کند قبل از اینکه خیلی دیر شود، عقب بیفتد و کنترل را به دست بگیرد. عرشه‌های فولادی بزرگ‌ترین نقطه ضعف آن هستند، زیرا آنها راه‌های زیادی برای حذف تهدیدات از روی تخته قبل از اینکه ارزشی از آن‌ها به دست آورید، دارند، اما اگر می‌خواهید یک عرشه تهاجمی‌تر بازی کنید بدون اینکه مجبور باشید به ضعف Aggro واقعی متعهد شوید، این بهترین انتخاب.


گزینه های قابل قبول دیگری نیز وجود دارد. Amber/Ruby Mufasa یک عرشه Good Stuff است که گاهی اوقات احساس می‌کند که پاسخ کاملی برای هر چیزی دارد، اما می‌تواند با کارت‌ها نیز مشکل داشته باشد. Amethyst/Steel Aggro یک عرشه اقتصادی است که بر کنترل و سایر عرشه‌های aggro غالب است، و یکی از آن‌هایی است که من می‌توانم آن را در یک میدان کنترلی سنگین بازی کنم. شما فقط باید دعا کنید که با هیچ بازیکنی از Steelsong برخورد نکنید. سایر عرشه‌های aggro مانند Amber/Emerald Lemon Lime یا Amber/Amethyst Hyper Aggro نیز ممکن است نشان دهند، اما این یک انتخاب بسیار پرخطر و با پاداش بالا در قالبی با فولاد بسیار است.

جوهرهای فولادی آمتیستی


هر عرشه دارای تطابق ضعیفی است، بنابراین هیچ فایده ای برای نگران کردن آنها وجود ندارد. در نهایت، بهترین عرشه برای بازی، عرشه ای است که بیشتر با آن راحت هستید. اگر از آسیاب کردن مسابقات با عرشه کنترل لذت نمی برید، دلیلی برای بازی Ruby/Sapphire وجود ندارد، مهم نیست که چقدر خوب به نظر می رسد.

مهم است که مسابقات و آنچه را که در مورد متای محلی می دانید در نظر بگیرید، اما بهترین کاری که می توانید با آن یک هفته قبل از روز بزرگ انجام دهید این است که یک دسته را انتخاب کنید و تمرین را شروع کنید – به خصوص اگر بتوانید در مقابل عرشه ها تمرین کنید که ضعیف ترین هستید. به. گاهی اوقات تفاوت بین یک تطبیق بد و زوج، چند کارت هوشمندانه فناوری است، و شما هنوز زمان دارید تا بفهمید که عرشه شما به چه چیزی نیاز دارد تا مطمئن شوید که مهارت مهمترین عامل در تطابق شماست. موفق باشید.

بعدی: بازیکنان برتر لورکانا به دورهای 2 بازی پس از اولین رویداد آنلاین واکنش نشان می دهند

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا