بازی

بهترین کیف های حمل نینتندو سوییچ

خواه قصد دارید هنگام مسافرت نینتندو سوییچ خود را با خود ببرید یا فقط می خواهید جایی برای نگهداری آن در انبار نگهداری کنید، کیف های حمل زیادی برای انتخاب وجود دارد. شما می توانید چیزی کاربردی را انتخاب کنید که تمام لوازم جانبی شما و همچنین خود کنسول را در خود ذخیره کند، یا می توانید به سراغ کیفی بروید که عشق شما را به یکی از بازی های مورد علاقه شما نشان دهد.


مطالب مرتبط: بهترین بازی های نینتندو سوییچ زیر 15 دلار

مهم نیست که به کدام گزینه متمایل هستید، ما مجموعه ای از بهترین کیف های حمل نینتندو سوییچ را در اطراف جمع آوری کرده ایم تا بتوانید به راحتی یکی را پیدا کنید که برای شما مناسب است. می‌توانید سوئیچ خود را ایمن نگه دارید و مطمئن شوید که ظاهر خوبی نیز دارد.

ماریو/لوئیجی XCSOURCE محافظ OLED Nintendo Switch Hard Shell

این کیف‌های حمل که برای OLED ساخته شده‌اند، دارای طراحی نمادین‌ترین شخصیت‌های نینتندو – ماریو و لوئیجی هستند. شما می توانید انتخاب کنید که کدام لوله کش را هنگام برداشتن این کیس ترجیح می دهید. آی تی همراه با دو لایه ذخیره سازی، هم. پس خود کنسول را در قاب آن ایمن و محکم نگه دارید این را در جعبه بزرگتر نگه دارید، جایی که می توانید کارتریج و لوازم جانبی بازی را نیز در آن ذخیره کنید.

اگر سوئیچ خود را با خود می برید تا در سفر سرگرم شوید، کیس بزرگتر دارای یک دسته در بالا است، و همچنین یک بند شانه قابل تنظیم، به شما امکان می دهد آن را به راحتی حمل کنید.

نسخه ماریو را در آمازون از اینجا دریافت کنید! نسخه لوئیجی را در آمازون از اینجا دریافت کنید!

Animal Crossing: New Horizons Hori Nintendo Switch Premium Vault Case

کیس خرک پرمیوم نینتندو سوییچ Animal Crossing New Horizons HORI

با این کیف حمل از هوری، روستاییان خود را هر کجا که می روید همراه خود ببرید. پوشش سخت پوسته نه تنها به لطف مواد محکم و مقاوم در برابر آب، اما همچنین دارای اثر هنری رسمی Animal Crossing: New Horizons است، روستاییانی مانند آپولو و تام نوک بدنام را به نمایش می گذارد.

در داخل، وجود دارد اتاقی برای ذخیره مجموعه ای از کارت های بازی. وجود دارد یک کیسه توری همچنین برای هر لوازم جانبی کوچکتری که ممکن است داشته باشید عالی است. آستر نیز با نماد برگ مربوط به سری چاپ شده است، اضافه کردن یک لمس نهایی زیبا.

آن را در آمازون از اینجا دریافت کنید!

کیف حمل سخت Nintendo Switch Zelda Sheikah Slate

کیف حمل سخت Nintendo Switch Zelda Sheikah Slate

آیا بازی Breath of the Wild را تمام کردی و فکر کردی، “لعنتی، چقدر شیکا اسلیت به نظر می رسد؟” اگر چنین است، پس این کیف حمل برای شما مناسب است. طرح تخته سنگ شیخ بر روی پوسته سخت و محافظ مزین شده استو شکل کنسول سوئیچ نیز کاملاً منعکس کننده مورد واقعی است.

در خارج از مورد است یک دسته برای حمل آسان، و داخل شامل یک جیب مشبک اضافی برای نگهداری لوازم جانبی خود، مانند بازی ها یا یک جفت Joy-Con اضافی. برای اطمینان از اینکه صفحه سوئیچ شما در بهترین حالت باقی می‌ماند، داخل آن شامل می‌شود یک پارتیشن نمدی برای محافظت از صفحه نمایش از هر چیز دیگری که ممکن است در آن ذخیره کنید.

آن را در آمازون از اینجا دریافت کنید!

کیف حمل سوئیچ کربی نینتندو

کیف حمل سوئیچ کربی نینتندو

تنها یک راه برای توصیف این کیف حمل نینتندو سوییچ وجود دارد: شایان ستایش. درست مثل خود کربی. ویژگی های کیس سه نسخه کربی – قدم زدن در میان ابرها، گرفتن ستاره و شناور شدن پس از دم – همه چیز پس زمینه ای از رنگین کمان های درخشان و ستاره ها. فقط نگاه کردن به این طرح کافی است تا لبخندی بر لبانتان بنشاند.

با این حال، همه چیز در مورد زیبایی شناسی نیست. داخل دارد یک جیب برای ذخیره سازی منظم Joy-Con، کابل های شارژ و موارد دیگر، و پارتیشن نمدی که برای محافظت از صفحه نمایش سوییچ شما طراحی شده است، به عنوان فضای ذخیره سازی برای کارت های بازی شما دو برابر می شود، هم.

آن را در آمازون از اینجا دریافت کنید!

Splatoon 3 Hori Nintendo Switch Premium Vault Case

Splatoon 3 HORI Nintendo Switch Premium Vault Case

این کیف حمل با جوهر معتبر (با عرض پوزش، مقاومت در برابر آن خیلی سخت بود) از Splatoon 3 الهام گرفته شده است که توسط پاشیدن جوهر آبی و زرد و دو ماهی مرکب جلو و مرکز. دو زیپ نیز دارای ویژگی هستند طلسم های شایان ستایش به شکل ماهی مرکب، اضافه کردن یک جزئیات نهایی زیبا.

در داخل، پیدا خواهید کرد آستر نیز با لکه های جوهر ماهی مرکب چاپ شده است، ادامه موضوع در سراسر. برای ایمن نگه داشتن کارت های بازی خود، می توانید آنها را در آن ذخیره کنید پارتیشن نمدی، و تو می توانی از جیب بالا برای حمل ایمن لوازم جانبی سوئیچ استفاده کنید ممکن است داشته باشید آن را زیپ کنید و آن را با دسته حمل کنید بدون هیچ مشکلی سفر کنید

آن را در آمازون از اینجا دریافت کنید!

NexiGo Nintendo Switch Carry Case

NexiGo Nintendo Switch Carry Case

اگر بیش از هر چیز به دنبال کاربردی بودن هستید، این کیف حمل از NexiGo مناسب است. اندازه بزرگ آن به این معنی است که شما فضای زیادی برای لوازم جانبی اضافی در جیب مشبک زیپ دار خواهید داشت، از جمله سبک های مختلف Joy-Con. می‌توانید حداکثر ده کارت بازی را در اسلات‌های موجود ذخیره کنید و همچنان برای شارژر سوئیچ خود نیز فضایی باقی مانده است.

کیف دارای یک دسته محکم در قسمت بالایی است که می توانید هنگام حمل آن را بگیرید و پوسته بیرونی از پلاستیک سخت EVA ساخته شده است، اطمینان حاصل کنید که کنسول شما در طول سفر محافظت می شود.

آن را در آمازون از اینجا دریافت کنید!

Pikachu، Gengar و Mimikyu Hori Nintendo Switch Carry Case

Pikachu، Gengar و Mimikyu HORI Nintendo Switch Carry Case

طرفدار پوکمون از نوع Ghost؟ سپس این کیف حمل از Hori یک برنده مطمئن است. طرح این کیس با طرح رنگ‌های بنفش، آبی و زرد پاستلی ویژگی های Gengar، Mimikyu، و البته، Pikachu. سه پوکمون مانند همیشه در قسمت جلوی این کیس بسیار دوست داشتنی به نظر می رسند.

در داخل، شکافی پیدا خواهید کرد که می‌توانید سوئیچ خود را داخل آن بکشید، محافظت همزمان از صفحه نمایش. در طرف مقابل، یک وجود دارد یک جیب مشبک بزرگ برای اضافه کردن لوازم جانبی خود، چه برای کارت های بازی شما یا شارژر کنسول شما.

آن را در آمازون از اینجا دریافت کنید!

Ivoler Nintendo Switch Carry Case

کیف حمل Nintendo Switch ivoler

نیازی نیست که سبک را فدای قابلیت استفاده کنید یا حتی برعکس! این مورد از Ivoler بهترین های هر دو جهان را ارائه می دهد و هست در صورت نیاز به حمل و نقل مناسب است همه از لوازم جانبی شما به همراه خود سوئیچ در داخل، وجود دارد فضایی برای 18 کارت بازی، داک سوئیچ شما، یک کنترلر حرفه ای و موارد دیگر.

در دسترس است مشکی شیک و همچنین طراحی ماریوگونه، بنابراین می توانید تصمیم بگیرید که کدام یک در خیابان شما بیشتر است. برای تمام کردن همه چیز، حمل و نقل کیف نیز بسیار آسان است، به لطف این بند شانه ای که با هر دو نسخه عرضه می شود.

نسخه سیاه در آمازون را از اینجا دریافت کنید! نسخه ماریو را در آمازون از اینجا دریافت کنید!

کیف محافظ نینتندو سوییچ پوک بال جوی هود

کیف محافظ نینتندو سوییچ پوک بال JoyHood

آیا بهترین کیف حمل سوئیچ را می‌خواهید، مانند هیچ کیف حمل دیگری که تا به حال وجود نداشته است؟ سپس JoyHood شما را تحت پوشش قرار می دهد. این کیس جادار دارد طراحی براق PokeBall روی پوسته بیرونی محکم EVA آن، مطمئن شوید که از کنسول شما محافظت می کند و در عین حال تمیز به نظر می رسد. وقتی کیس را باز کنید، جایی برای آن پیدا خواهید کرد 18 کارت بازی، و همچنین تمام لوازم جانبی که ممکن است نیاز داشته باشید تا با خودت ببری

وجود دارد دو جیب مشبک اضافی در داخل همچنین، در صورت نیاز به نگهداری لوازم جانبی کوچک. پرونده هر دو را دارد یک دسته حمل لاستیکی و یک بند شانه، بنابراین می توانید سوئیچ خود را به راحتی و در هر کجا که می روید با خود حمل کنید.

آن را در آمازون از اینجا دریافت کنید!

Sonic The Hedgehog Hard Shell Nintendo Switch Carry Case

Sonic The Hedgehog Hard Shell Nintendo Switch Carry Case

این قاب محافظ رنگ آبی مورد علاقه همه، Sonic the Hedgehog را دقیقاً در جلو نشان می‌دهد. هر چند طراحی تمام آن چیزی نیست که برای آن وجود دارد – پوسته بیرونی به گونه ای طراحی شده است که ضد ضربه باشد، بنابراین اگر به طور تصادفی کیس را با سوئیچ داخل آن رها کردید، لازم نیست نگران آسیب دیدن آن باشید.

با نگاه کردن به داخل، شما باید یک جیب مشبک بزرگ جایی که می‌توانید Joy-Con، شارژر یا سایر لوازم جانبی خود و همچنین یک فلپ برای ذخیره پنج کارت بازی. اگر به یک سفر سریع می روید، این مورد است مناسب برای سفرهای سبک و آسان.

آن را در آمازون از اینجا دریافت کنید!

امیدواریم مواردی را که توصیه و بحث می کنیم مورد پسند شما قرار گیرد! TheGamer دارای شراکت های وابسته و حمایت شده است، بنابراین ما بخشی از درآمد حاصل از برخی از خریدهای شما را دریافت می کنیم. این روی قیمتی که می‌پردازید تأثیری نمی‌گذارد و به ما کمک می‌کند بهترین توصیه‌های محصول را ارائه دهیم.

بعدی: بهترین لوازم جانبی آشپزخانه با الهام از بازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا