شبکه های اجتماعی

YouTube «موسیقی سازندگان» را برای کاربران به منظور کسب درآمد از موسیقی دارای مجوز عرضه می کند

متعلق به گوگل یوتیوب بازار جدید خود را راه اندازی کرده است، موسیقی خالق، یک راه جدید و آسان برای سازندگان در YouTube Partner Program (YPP) در ایالات متحده برای دسترسی به کاتالوگ در حال رشد موسیقی برای استفاده در ویدیوهای خود در حالی که هنوز می توانند درآمد داشته باشند.

با توجه به اینکه “ما هیجان زده هستیم که در هفته های آتی این را برای سازندگان پول در ایالات متحده منتشر کنیم و به کاوش در گسترش به کشورهای بیشتر در سال 2023 ادامه دهیم — در این پست مشترک شوید و ما شما را در جریان برنامه های عرضه خود قرار خواهیم داد.” به صفحه راهنمای YouTube.

در سپتامبر سال گذشته، این شرکت “Creator Music” را معرفی کرد تا به سازندگان YouTube دسترسی آسان به کاتالوگ موسیقی در حال رشد برای استفاده در ویدیوهای طولانی مدت خود را بدهد.

همچنین بخوانید

یوتیوب می گوید پس از قطعی کوتاه از صفحه اصلی پشتیبان گیری می شود
YouTube Music نمای آلبوم بازطراحی شده را برای Android iOS عرضه می کند

با این کار، آن دسته از سازندگانی که نمی‌خواهند از قبل مجوز بخرند، می‌توانند از آهنگ‌ها استفاده کنند و درآمدشان را با هنرمند آهنگ و دارندگان حقوق مرتبط به اشتراک بگذارند.

سازندگان اکنون می‌توانند مجوزهای موسیقی مقرون‌به‌صرفه و باکیفیت بخرند که پتانسیل کسب درآمد کامل را به آنها ارائه می‌دهد — آنها همان سهم درآمدی را که معمولاً در ویدیوهای بدون موسیقی کسب می‌کنند حفظ خواهند کرد.» امجد حنیف، معاون رئیس جمهور محصولات سازندهیوتیوب در بیانیه ای اعلام کرد.

ماه گذشته، گوگل اعلام کرد که شرایط YPP را بازسازی کرده است تا ماژول های جدیدی مانند ‘ماژول کسب درآمد از شورت‘، که به سازندگان اجازه می دهد شروع به کسب درآمد تبلیغاتی کنند شلوار کوتاه از 1 فوریه در پلتفرم اشتراک‌گذاری ویدیو شروع می‌شود.

فیس بوکتوییترلینکدین


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا