بازی

بهترین مجموعه های Death Knight Transmog در WoW

Summarize this content to 400 words in Persian Lang

نکات برجسته

ترانسموگ‌های Death Knight ممکن است زیبایی‌شناسی مشابهی داشته باشند، اما طراحی عالی آنها باعث می‌شود هر جمجمه‌ای شیک باشد.
مجموعه‌های قدیمی‌تر و جدیدتر به طور یکسان زیبایی‌شناسی تاریک شوالیه‌های مرگ را به تصویر می‌کشند.
گزینه‌هایی برای هر نوع Death Knight می‌توان یافت، از جمله یک کلاسیک قدیمی که بدون شوالیه مرگ مرده نمی‌شد (هه).

از بین تمام کلاس‌های World of Warcraft، تعداد کمی به اندازه شوالیه‌های مرگ خطرناک، تاریک، متفکر و جسور هستند. این موجودات مرگ و نابودی که توسط جادوی تاریک متحرک شده اند و با اراده خالص به جلو رانده می شوند، نیروهای غیرقابل توقف قدرت خالص هستند. آنها می توانند خون را بجوشانند، به یخبندان وادار کنند، و مردگان را آزاد کنند، همه اینها با موجی از تیغه های کشنده خود. و همانطور که معلوم است، آنها بر آخرین نیروی کنترل دارند. این نیرو به طور بالقوه خطرناک ترین آنهاست. این قدرت … خدمت به نگاه است.

مربوط 13 وحشتناک ترین مکان در World Of Warcraft در اینجا سیزده مکان ترسناکی را آورده ایم که شاید در World of Warcraft با آنها برخورد نکرده باشید.
اما نگران نباشید! شوالیه مرگ مشتاق نیازی به سفر به ستاره های پیاده ندارد تا لباسی زیبا برای پوشیدن پیدا کند. در اینجا برخی از بهترین گزینه های ترانس ماگ برای Death Knights آورده شده است. در این ترانسموگ‌ها، جمجمه‌ها، تاریکی‌ها، جمجمه‌های بیشتر، تاریکی بیشتر و ماسک‌های شبح‌آمیز فراوانی خواهید یافت که با حالات گوتیک TM هر شخصیت Death Knight مطابقت دارد. حالا برو بیرون و مردگان را با سبکی زنده کن. و بخاطر داشته باش: خوب رنج ببر!

10 بشقاب اسکورگلورد (ارگ تاج یخی)

نام را تنظیم کنید بشقاب اسکورگلورد سطح مورد نیاز 35 محل ارگ تاج یخی تاج یخی

شوالیه های مرگ در میان کلاس های شخصیت منحصر به فرد هستند زیرا آنها یک خط داستانی از ترکیب خود داشتند. شخصیت های Death Knight قهرمانان سقوط کرده نور بودند که توسط جادوهای تاریک لیچ کینگ پیچ خورده و مجبور شدند در جنگ صلیبی جهنمی او خدمت کنند. آنها توانستند از بردگی خود رهایی یابند و به اتحاد و هورد پیوستند تا Scourge را پایین بیاورند. این خط داستانی بشقاب Scourgelord را بسیار شگفت انگیز می کند.

در حالی که این اولین مجموعه کلاس برای Death Knights نبود، اما مجموعه ای بود که از طریق شکست بدترین دشمن آنها به دست آمد. شوالیه های مرگ که این مجموعه را به دست آوردند، واقعاً قوس داستانی خود را کامل کردند و در نهایت موفق شدند لیچ کینگ منفور را نابود کنند. این مجموعه مظهر قدرت آهنین شوالیه های مرگ است و به عنوان یادآور پیروزی نهایی آنها در برابر ستمگرشان است.

9 نبرد با روکش ماگما (سنگر گرگ و میش)

نام را تنظیم کنید جنگ افزار ماگما اندود سطح مورد نیاز 40 محل سنگر گرگ و میش ارتفاعات گرگ و میش

Cataclysm اولین گسترشی بود که در آن شوالیه های مرگ واقعاً از نفوذ آرتاس رها بودند. این یک نقطه بسیار مهم برای Ebon Blade نوپا بود. آنها چه کار خواهند کرد؟ جایگاه آنها در دنیای جدید چه بود؟ واضح است که اولویت اول آن ها ارائه یک بیانیه مد بود، و Magma Plated Battlearmor یک و نیم بیانیه می دهد.

این مجموعه یخی جلوه ای از سرما را ایجاد می کند. قفسه سینه و کمربند با هم شبیه فک باز جمجمه هستند و ساختارهای یخ زده بالای سر بند یک تاج یخ زده را تشکیل می دهند. این مجموعه خنک تر از خنک است. و چه باحال تر از باحال بودن؟ خیلی سرد. باشه، باشه، باشه، باشه.

8 Battleplate of the All-Consuming Maw (تخت رعد و برق)

نام را تنظیم کنید پلاک نبرد ماو همه مصرف کننده سطح مورد نیاز 45 محل تاج و تخت تندر جزیره تندر

با اجرای ریمیکس پانداریا، تعداد زیادی از بازیکنان شکوه ترانسموگ های پانداری را دوباره کشف کردند. یک مجموعه وجود دارد که از نظر مجموعه‌های شوالیه مرگ بالاتر از همه قرار می‌گیرد، و این مجموعه تاج و تخت Thunder's Battleplate of the All-Consuming Maw است. این مجموعه فقط سرگرم کننده. این به طرز شگفت انگیزی در تمام شکوه و عظمت سیخ دارش تند است. ساختارهای استخوانی از هر سطح موجود بیرون می‌آیند، و رنگ‌هایی که به آن وارد می‌شود، همگی به‌طور مناسب ظاهری زشت دارند. اما این چیزی نیست که این مجموعه را بالا می برد. وای نه.

مربوط World Of Warcraft: Season of Discovery – Dark Rider Questline Walkthrough با راهنمای World of Warcraft: Season of Discovery، وارد خط جستجوی Dark Rider شوید.
چیزی که این مجموعه را بالا می‌برد، پدهای شانه‌ای است. هر چند وقت یکبار پدهای شانه زنده می شوند. زبان‌های درشت آن‌ها تکان می‌خورد و آرواره‌هایشان مانند نوعی تقلید آشفته از Dungeons و Dragons خواهد شکست. این وحشتناک و کاملاً لذت بخش است. اگر مقداری برنز اضافی در این مجموعه وجود دارد، ارزش خرید را دارد. بازیکنان یک مجموعه فوق العاده و دو دوست جدید دریافت خواهند کرد!

7 نفرت Maldraxxus (کمپین Necrolord)

نام را تنظیم کنید مکروه Maldraxxus سطح مورد نیاز 60 محل Maldraxxus

Shadowlands شاید محبوب‌ترین نبود، اما در طول اجرای آن، Death Knights خوب غذا می‌خوردند. آنها نه تنها در جلو و محور داستان بودند، بلکه زیبایی شناسی طبقاتی آنها کاملاً با ترانسموگ هایی با مضمون مرگ که در این بسط معرفی شدند مطابقت داشت. یکی از بهترین گزینه‌ها برای شوالیه مرگ، مجموعه Abomination of Maldraxxus بود که در جای دیگر Maldraxxus معرفی شد.

این مجموعه در تعداد انگشت شماری رنگ‌آمیزی موجود است که همگی از طریق کمپین Necrolord در دسترس هستند. زیبایی شناسی جنگ اسکلت مالدراکسسوس برای شوالیه های مرگ ساخته شده بود. از ویژگی های خاص این ست می توان به طرح قفسه سینه روی سینه و قسمت کمر نخاع اشاره کرد. بیا دیگه. این Death Knight چقدر بیشتر می تواند بدست آورد؟ Maldraxxus خانه Necromancy است، و هیچ مکانی مانند خانه برای یک شوالیه مرگ وجود ندارد که به دنبال بهترین تناسب باشد.

6 Soulforged Dreadplate (Sanctum of Domination)

نام را تنظیم کنید دریدپلیت روحی سطح مورد نیاز 60 محل پناهگاه سلطه ماو

یکی دیگر از کلاسیک های Shadowlands مجموعه Soulforged Dreadplate است. اکنون، بازیکنان می‌توانند تمام روز درباره Shadowlands بحث کنند، به‌ویژه درباره شایستگی‌های زندانبان. اما یک چیز را نمی توان انکار کرد: زندانبان یک مجموعه شوالیه مرگ می سازد. این مجموعه برای کسانی که می خواهند فانتزی غیرانسانی بودن یک شوالیه مرگ را احساس کنند عالی است.

شوالیه‌های مرگ با گرسنگی برای ایجاد درد و ویرانی نفرین شده‌اند، و این مجموعه فقط برای زمانی است که بازیکنان می‌خواهند پاره کنند و پاره کنند تا این کار تمام شود. Soulforged Dreadplate آنقدر زیاد است که شیک می شود. این مجموعه ممکن است مربوط به توسعه گذشته باشد، اما افزودنی عالی برای هر کمد لباسی است. هی، وینتیج باحاله، درسته؟

5 Risen Nightmare's Gravemantle (Amirdrassil, The Dream's Hope)

نام را تنظیم کنید Risen Nightmare's Gravemantle سطح مورد نیاز 70 محل امیردراسیل، امید رویا امیردراسیل

گاهی اوقات شوالیه‌های مرگ ممکن است کمی رنگ بخواهند. همه اینها نمی تواند عذاب و تاریکی و سایه های سیاه باشد. حتی شوالیه های مرگ ممکن است بخواهند کمی آن را با هم مخلوط کنند. و مجموعه ای که برای اختلاط کمی آن عالی است، Risen Nightmare's Gravemantle تازه از Dragonflight است. این مجموعه دارای نقوش کلاسیک ترنسموگ شوالیه مرگ (سلام، جمجمه) است، اما با استفاده جسورانه از رنگ ها، یکنواختی پالت رنگ را از بین می برد.

مربوط World Of Warcraft: Dragonflight – How To Unlock The Troll Heritage Armor با Bwonsamdi، Jani و دو Loa جدید ملاقات کنید تا Troll Heritage Armor خود را بدست آورید.
بهترین نسخه ست LFR است که در رنگ قرمز یاقوتی روشن عرضه می شود، اما رنگ های دیگری در مجموعه های دیگر به چشم می خورد. نوارهای آویزان از بالشتک های شانه به طور مناسب شبح وار به نظر می رسند (مخصوصاً در رنگ قرمز LFR)، و پوشش سر یک پیچ و تاب سرگرم کننده در ماسک معمولی جمجمه است. قبل از اینکه Dragonflight پرواز کند، و War Within از راه برسد، این مجموعه را بررسی کنید. بازیکنان پشیمان نخواهند شد

4 Ruthless Gladiator's Dreadplate Armor (فصل 10)

نام را تنظیم کنید زره ترسناک گلادیاتور بی رحم سطح مورد نیاز 40 محل از طریق امتیاز افتخار به دست می آید

این مجموعه یک مجموعه PVP قدیمی است و بنابراین مزرعه‌داری کمی دردسرساز است. اما اگر بازیکنی علاقه مند باشد، واقعا ارزش وقت گذاشتن را دارد. زره Dreadplate The Ruthless Gladiator's Dreadplate Armor از طریق Marks of Honor قابل دستیابی است که می توان آن را از چیزهایی مانند کوئست ها و فعالیت های PVP به دست آورد. کسانی که ارز مورد نیاز برای خرید این مجموعه را کشاورزی می کنند، یک ترانسموگ کلاسیک Death Knight دریافت می کنند.

رنگ بنفش اصلی آن یک تغییر عالی نسبت به پالت های رنگی معمول مجموعه های Death Knight است. هدست مخصوصاً قابل توجه است، زیرا آنقدر دراماتیک است که تقریباً بی مزه است. تقریبا. این را با پدهای شانه‌های جمجمه‌ای که فک‌هایشان را پایین می‌آورند ترکیب کنید، و بازیکنان مجموعه‌ای خواهند داشت که می‌توانند با آن روی باند فرودگاه در هفته مد راه بروند – و در حالی که در آن هستند، برخی از غول‌ها را پرورش دهند.

3 زره Demongaze (ارگ آتش جهنم، اسطوره)

نام را تنظیم کنید Demongaze Armor سطح مورد نیاز 50 محل ارگ آتش جهنم جنگل تنان

این معادل «نگاه بهار نور» برای Death Knights است. این مجموعه از Hellfire Citadel به اندازه مجموعه‌های دیگر سنگین نیست و ممکن است برای کسانی که می‌خواهند چهره شخصیت خود را در حین دویدن ببینند، انتخابی عالی باشد. هیچ ماسک صورت وجود ندارد، که به شما امکان می دهد شخصی سازی های صورت را مشاهده کنید. پالت رنگ مشکی و سبز است که یکی از اصلی‌ترین عناصر ترانسموگ‌های Death Knight است، اما رنگ‌ها بیشتر از حد معمول کم‌رنگ‌تر هستند.

این باعث می شود مجموعه کمتر خشن باشد. همچنین میخ‌ها و جمجمه‌های «کمتری» در این ترانس ماگ نسبت به دیگر مجموعه‌های شوالیه مرگ وجود دارد. (هنوز تعدادی وجود دارد. ما شوالیه های مرگ هستیم، در کنار نور!) اگر بازیکنان به دنبال چیزی هستند که چرخش معمول استخوان ها، استخوان ها و استخوان های بیشتری را با هم ترکیب کنند، این مجموعه می تواند بهترین مجموعه برای آنها باشد.

2 تسلیحات Gravewarden (مقبره Sargeras)

نام را تنظیم کنید تسلیحات قبر سطح مورد نیاز 55 محل مقبره سارگراس ساحل شکسته

این مجموعه برای کسانی که علاقه مند به امتحان کردن مشخصات Unholy Death Knight هستند عالی است. اکثر زره‌ها با رنگ‌های خاکی رندر شده‌اند و احساس زنگ زدگی می‌دهند. این مجموعه با رنگ‌های نئونی که از قسمت‌های مختلف زره بیرون می‌آید، برجسته شده است.

ویژگی خاصی که باید به آن توجه کرد پدهای شانه‌ای است که لجن‌هایی از فک‌های دو جمجمه می‌چکد. ست Gravewarden Armaments به نظر می رسد که هم آن و هم پوشنده آن به تازگی از قبر خود بیرون آورده شده اند تا نابود شوند- و حکومت می کند.

1 لباس شروع (منطقه شروع)

نام را تنظیم کنید [None Officially] سطح مورد نیاز 8 محل منطقه شروع شوالیه مرگ Archerus: The Ebon Hold

این یکی ممکن است تقلب کند، اما بیا! مثل اینکه داریوش موگرن می گوید: اگر خراب نشد، آن را تعمیر نکن. (او می گوید، به ما اعتماد کنید). این مجموعه لباس آغازینی است که همه شوالیه‌های مرگ نژاد غیرمتفقین در حال ساخت هستند، و حتی برای شوالیه‌های مرگ حداکثر سطح انتخابی محبوب است. این یک لباس بسیار ساده است، اما کل با مجموع اجزای آن عالی می شود.

کاپوت تیره معمایی تقریباً شبیه به سیث می دهد، و پارچه پاره شده به کار رفته در قطعات بازو واقعاً ماهیت مرده و پوسیده Death Knights را تداعی می کند. این لباس، لباس مشکی کوچک آرکئوس است. این یک کلاسیک است و یک کلاسیک هرگز از مد نمی افتد.

5:09 بعد بهترین بازی های RPG کم ریسک لازم نیست هر بازی RPG به نبردی برای نجات جهان ختم شود!

نکات برجسته

  • ترانسموگ‌های Death Knight ممکن است زیبایی‌شناسی مشابهی داشته باشند، اما طراحی عالی آنها باعث می‌شود هر جمجمه‌ای شیک باشد.
  • مجموعه‌های قدیمی‌تر و جدیدتر به طور یکسان زیبایی‌شناسی تاریک شوالیه‌های مرگ را به تصویر می‌کشند.
  • گزینه‌هایی برای هر نوع Death Knight می‌توان یافت، از جمله یک کلاسیک قدیمی که بدون شوالیه مرگ مرده نمی‌شد (هه).



از بین تمام کلاس‌های World of Warcraft، تعداد کمی به اندازه شوالیه‌های مرگ خطرناک، تاریک، متفکر و جسور هستند. این موجودات مرگ و نابودی که توسط جادوی تاریک متحرک شده اند و با اراده خالص به جلو رانده می شوند، نیروهای غیرقابل توقف قدرت خالص هستند. آنها می توانند خون را بجوشانند، به یخبندان وادار کنند، و مردگان را آزاد کنند، همه اینها با موجی از تیغه های کشنده خود. و همانطور که معلوم است، آنها بر آخرین نیروی کنترل دارند. این نیرو به طور بالقوه خطرناک ترین آنهاست. این قدرت … خدمت به نگاه است.

مربوط

13 وحشتناک ترین مکان در World Of Warcraft

در اینجا سیزده مکان ترسناکی را آورده ایم که شاید در World of Warcraft با آنها برخورد نکرده باشید.

اما نگران نباشید! شوالیه مرگ مشتاق نیازی به سفر به ستاره های پیاده ندارد تا لباسی زیبا برای پوشیدن پیدا کند. در اینجا برخی از بهترین گزینه های ترانس ماگ برای Death Knights آورده شده است. در این ترانسموگ‌ها، جمجمه‌ها، تاریکی‌ها، جمجمه‌های بیشتر، تاریکی بیشتر و ماسک‌های شبح‌آمیز فراوانی خواهید یافت که با حالات گوتیک TM هر شخصیت Death Knight مطابقت دارد. حالا برو بیرون و مردگان را با سبکی زنده کن. و بخاطر داشته باش: خوب رنج ببر!



10 بشقاب اسکورگلورد (ارگ تاج یخی)

بشقاب Scourgelord از World of Warcraft

نام را تنظیم کنید

بشقاب اسکورگلورد

سطح مورد نیاز

35

محل

ارگ تاج یخی


تاج یخی

شوالیه های مرگ در میان کلاس های شخصیت منحصر به فرد هستند زیرا آنها یک خط داستانی از ترکیب خود داشتند. شخصیت های Death Knight قهرمانان سقوط کرده نور بودند که توسط جادوهای تاریک لیچ کینگ پیچ خورده و مجبور شدند در جنگ صلیبی جهنمی او خدمت کنند. آنها توانستند از بردگی خود رهایی یابند و به اتحاد و هورد پیوستند تا Scourge را پایین بیاورند. این خط داستانی بشقاب Scourgelord را بسیار شگفت انگیز می کند.


در حالی که این اولین مجموعه کلاس برای Death Knights نبود، اما مجموعه ای بود که از طریق شکست بدترین دشمن آنها به دست آمد. شوالیه های مرگ که این مجموعه را به دست آوردند، واقعاً قوس داستانی خود را کامل کردند و در نهایت موفق شدند لیچ کینگ منفور را نابود کنند. این مجموعه مظهر قدرت آهنین شوالیه های مرگ است و به عنوان یادآور پیروزی نهایی آنها در برابر ستمگرشان است.

9 نبرد با روکش ماگما (سنگر گرگ و میش)

Magma Plated Battlearmor از World of Warcraft

نام را تنظیم کنید

جنگ افزار ماگما اندود

سطح مورد نیاز

40

محل

سنگر گرگ و میش


ارتفاعات گرگ و میش


Cataclysm اولین گسترشی بود که در آن شوالیه های مرگ واقعاً از نفوذ آرتاس رها بودند. این یک نقطه بسیار مهم برای Ebon Blade نوپا بود. آنها چه کار خواهند کرد؟ جایگاه آنها در دنیای جدید چه بود؟ واضح است که اولویت اول آن ها ارائه یک بیانیه مد بود، و Magma Plated Battlearmor یک و نیم بیانیه می دهد.

این مجموعه یخی جلوه ای از سرما را ایجاد می کند. قفسه سینه و کمربند با هم شبیه فک باز جمجمه هستند و ساختارهای یخ زده بالای سر بند یک تاج یخ زده را تشکیل می دهند. این مجموعه خنک تر از خنک است. و چه باحال تر از باحال بودن؟ خیلی سرد. باشه، باشه، باشه، باشه.

8 Battleplate of the All-Consuming Maw (تخت رعد و برق)

Battleplate of the All-Consuming Maw از World of Warcraft


نام را تنظیم کنید

پلاک نبرد ماو همه مصرف کننده

سطح مورد نیاز

45

محل

تاج و تخت تندر


جزیره تندر

با اجرای ریمیکس پانداریا، تعداد زیادی از بازیکنان شکوه ترانسموگ های پانداری را دوباره کشف کردند. یک مجموعه وجود دارد که از نظر مجموعه‌های شوالیه مرگ بالاتر از همه قرار می‌گیرد، و این مجموعه تاج و تخت Thunder's Battleplate of the All-Consuming Maw است. این مجموعه فقط سرگرم کننده. این به طرز شگفت انگیزی در تمام شکوه و عظمت سیخ دارش تند است. ساختارهای استخوانی از هر سطح موجود بیرون می‌آیند، و رنگ‌هایی که به آن وارد می‌شود، همگی به‌طور مناسب ظاهری زشت دارند. اما این چیزی نیست که این مجموعه را بالا می برد. وای نه.

مربوط

World Of Warcraft: Season of Discovery – Dark Rider Questline Walkthrough

با راهنمای World of Warcraft: Season of Discovery، وارد خط جستجوی Dark Rider شوید.

چیزی که این مجموعه را بالا می‌برد، پدهای شانه‌ای است. هر چند وقت یکبار پدهای شانه زنده می شوند. زبان‌های درشت آن‌ها تکان می‌خورد و آرواره‌هایشان مانند نوعی تقلید آشفته از Dungeons و Dragons خواهد شکست. این وحشتناک و کاملاً لذت بخش است. اگر مقداری برنز اضافی در این مجموعه وجود دارد، ارزش خرید را دارد. بازیکنان یک مجموعه فوق العاده و دو دوست جدید دریافت خواهند کرد!


7 نفرت Maldraxxus (کمپین Necrolord)

نفرت Maldraxxus از World of Warcraft

نام را تنظیم کنید

مکروه Maldraxxus

سطح مورد نیاز

60

محل

Maldraxxus

Shadowlands شاید محبوب‌ترین نبود، اما در طول اجرای آن، Death Knights خوب غذا می‌خوردند. آنها نه تنها در جلو و محور داستان بودند، بلکه زیبایی شناسی طبقاتی آنها کاملاً با ترانسموگ هایی با مضمون مرگ که در این بسط معرفی شدند مطابقت داشت. یکی از بهترین گزینه‌ها برای شوالیه مرگ، مجموعه Abomination of Maldraxxus بود که در جای دیگر Maldraxxus معرفی شد.


این مجموعه در تعداد انگشت شماری رنگ‌آمیزی موجود است که همگی از طریق کمپین Necrolord در دسترس هستند. زیبایی شناسی جنگ اسکلت مالدراکسسوس برای شوالیه های مرگ ساخته شده بود. از ویژگی های خاص این ست می توان به طرح قفسه سینه روی سینه و قسمت کمر نخاع اشاره کرد. بیا دیگه. این Death Knight چقدر بیشتر می تواند بدست آورد؟ Maldraxxus خانه Necromancy است، و هیچ مکانی مانند خانه برای یک شوالیه مرگ وجود ندارد که به دنبال بهترین تناسب باشد.

6 Soulforged Dreadplate (Sanctum of Domination)

Soulforged Dreadplate از World of Warcraft

نام را تنظیم کنید

دریدپلیت روحی

سطح مورد نیاز

60

محل

پناهگاه سلطه


ماو


یکی دیگر از کلاسیک های Shadowlands مجموعه Soulforged Dreadplate است. اکنون، بازیکنان می‌توانند تمام روز درباره Shadowlands بحث کنند، به‌ویژه درباره شایستگی‌های زندانبان. اما یک چیز را نمی توان انکار کرد: زندانبان یک مجموعه شوالیه مرگ می سازد. این مجموعه برای کسانی که می خواهند فانتزی غیرانسانی بودن یک شوالیه مرگ را احساس کنند عالی است.

شوالیه‌های مرگ با گرسنگی برای ایجاد درد و ویرانی نفرین شده‌اند، و این مجموعه فقط برای زمانی است که بازیکنان می‌خواهند پاره کنند و پاره کنند تا این کار تمام شود. Soulforged Dreadplate آنقدر زیاد است که شیک می شود. این مجموعه ممکن است مربوط به توسعه گذشته باشد، اما افزودنی عالی برای هر کمد لباسی است. هی، وینتیج باحاله، درسته؟

5 Risen Nightmare's Gravemantle (Amirdrassil, The Dream's Hope)

Risen Nightmare's Grave از World of Warcraft


نام را تنظیم کنید

Risen Nightmare's Gravemantle

سطح مورد نیاز

70

محل

امیردراسیل، امید رویا


امیردراسیل

گاهی اوقات شوالیه‌های مرگ ممکن است کمی رنگ بخواهند. همه اینها نمی تواند عذاب و تاریکی و سایه های سیاه باشد. حتی شوالیه های مرگ ممکن است بخواهند کمی آن را با هم مخلوط کنند. و مجموعه ای که برای اختلاط کمی آن عالی است، Risen Nightmare's Gravemantle تازه از Dragonflight است. این مجموعه دارای نقوش کلاسیک ترنسموگ شوالیه مرگ (سلام، جمجمه) است، اما با استفاده جسورانه از رنگ ها، یکنواختی پالت رنگ را از بین می برد.

مربوط

World Of Warcraft: Dragonflight – How To Unlock The Troll Heritage Armor

با Bwonsamdi، Jani و دو Loa جدید ملاقات کنید تا Troll Heritage Armor خود را بدست آورید.

بهترین نسخه ست LFR است که در رنگ قرمز یاقوتی روشن عرضه می شود، اما رنگ های دیگری در مجموعه های دیگر به چشم می خورد. نوارهای آویزان از بالشتک های شانه به طور مناسب شبح وار به نظر می رسند (مخصوصاً در رنگ قرمز LFR)، و پوشش سر یک پیچ و تاب سرگرم کننده در ماسک معمولی جمجمه است. قبل از اینکه Dragonflight پرواز کند، و War Within از راه برسد، این مجموعه را بررسی کنید. بازیکنان پشیمان نخواهند شد


4 Ruthless Gladiator's Dreadplate Armor (فصل 10)

گلادیاتور بی رحم از بازی World of Warcraft

نام را تنظیم کنید

زره ترسناک گلادیاتور بی رحم

سطح مورد نیاز

40

محل

از طریق امتیاز افتخار به دست می آید

این مجموعه یک مجموعه PVP قدیمی است و بنابراین مزرعه‌داری کمی دردسرساز است. اما اگر بازیکنی علاقه مند باشد، واقعا ارزش وقت گذاشتن را دارد. زره Dreadplate The Ruthless Gladiator's Dreadplate Armor از طریق Marks of Honor قابل دستیابی است که می توان آن را از چیزهایی مانند کوئست ها و فعالیت های PVP به دست آورد. کسانی که ارز مورد نیاز برای خرید این مجموعه را کشاورزی می کنند، یک ترانسموگ کلاسیک Death Knight دریافت می کنند.


رنگ بنفش اصلی آن یک تغییر عالی نسبت به پالت های رنگی معمول مجموعه های Death Knight است. هدست مخصوصاً قابل توجه است، زیرا آنقدر دراماتیک است که تقریباً بی مزه است. تقریبا. این را با پدهای شانه‌های جمجمه‌ای که فک‌هایشان را پایین می‌آورند ترکیب کنید، و بازیکنان مجموعه‌ای خواهند داشت که می‌توانند با آن روی باند فرودگاه در هفته مد راه بروند – و در حالی که در آن هستند، برخی از غول‌ها را پرورش دهند.

3 زره Demongaze (ارگ آتش جهنم، اسطوره)

Demongaze Armor از World of Warcraft

نام را تنظیم کنید

Demongaze Armor

سطح مورد نیاز

50

محل

ارگ آتش جهنم


جنگل تنان


این معادل «نگاه بهار نور» برای Death Knights است. این مجموعه از Hellfire Citadel به اندازه مجموعه‌های دیگر سنگین نیست و ممکن است برای کسانی که می‌خواهند چهره شخصیت خود را در حین دویدن ببینند، انتخابی عالی باشد. هیچ ماسک صورت وجود ندارد، که به شما امکان می دهد شخصی سازی های صورت را مشاهده کنید. پالت رنگ مشکی و سبز است که یکی از اصلی‌ترین عناصر ترانسموگ‌های Death Knight است، اما رنگ‌ها بیشتر از حد معمول کم‌رنگ‌تر هستند.

این باعث می شود مجموعه کمتر خشن باشد. همچنین میخ‌ها و جمجمه‌های «کمتری» در این ترانس ماگ نسبت به دیگر مجموعه‌های شوالیه مرگ وجود دارد. (هنوز تعدادی وجود دارد. ما شوالیه های مرگ هستیم، در کنار نور!) اگر بازیکنان به دنبال چیزی هستند که چرخش معمول استخوان ها، استخوان ها و استخوان های بیشتری را با هم ترکیب کنند، این مجموعه می تواند بهترین مجموعه برای آنها باشد.

2 تسلیحات Gravewarden (مقبره Sargeras)

Gravewarden Armaments از World of Warcraft


نام را تنظیم کنید

تسلیحات قبر

سطح مورد نیاز

55

محل

مقبره سارگراس


ساحل شکسته

این مجموعه برای کسانی که علاقه مند به امتحان کردن مشخصات Unholy Death Knight هستند عالی است. اکثر زره‌ها با رنگ‌های خاکی رندر شده‌اند و احساس زنگ زدگی می‌دهند. این مجموعه با رنگ‌های نئونی که از قسمت‌های مختلف زره بیرون می‌آید، برجسته شده است.

ویژگی خاصی که باید به آن توجه کرد پدهای شانه‌ای است که لجن‌هایی از فک‌های دو جمجمه می‌چکد. ست Gravewarden Armaments به نظر می رسد که هم آن و هم پوشنده آن به تازگی از قبر خود بیرون آورده شده اند تا نابود شوند- و حکومت می کند.

1 لباس شروع (منطقه شروع)

شروع لباس از World of Warcraft


نام را تنظیم کنید

[None Officially]

سطح مورد نیاز

8

محل

منطقه شروع شوالیه مرگ


Archerus: The Ebon Hold

این یکی ممکن است تقلب کند، اما بیا! مثل اینکه داریوش موگرن می گوید: اگر خراب نشد، آن را تعمیر نکن. (او می گوید، به ما اعتماد کنید). این مجموعه لباس آغازینی است که همه شوالیه‌های مرگ نژاد غیرمتفقین در حال ساخت هستند، و حتی برای شوالیه‌های مرگ حداکثر سطح انتخابی محبوب است. این یک لباس بسیار ساده است، اما کل با مجموع اجزای آن عالی می شود.

کاپوت تیره معمایی تقریباً شبیه به سیث می دهد، و پارچه پاره شده به کار رفته در قطعات بازو واقعاً ماهیت مرده و پوسیده Death Knights را تداعی می کند. این لباس، لباس مشکی کوچک آرکئوس است. این یک کلاسیک است و یک کلاسیک هرگز از مد نمی افتد.

5:09

بعد

بهترین بازی های RPG کم ریسک

لازم نیست هر بازی RPG به نبردی برای نجات جهان ختم شود!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا