بازی

هر شخصیت در امواج بادگیر، رتبه بندی شده است

Summarize this content to 400 words in Persian Lang
لینک های سریعلیست ردیف امواج Wuthering را کامل کنید
از زمانی که Kuro Games شروع به بازاریابی کرد امواج بادکنواضح بود که آنها در حال برنامه ریزی برای داشتن یک گروه گسترده و همیشه در حال رشد از شخصیت ها بودند که به عناصر مختلف و نوع سلاح آنها تقسیم می شوند. هنگامی که شما این تعداد شخصیت در یک بازی دارید، شکافی در سطح قدرت ظاهر می شود.

مربوط Wuthering Waves: Where To Find The Lampylumen Myriad در اینجا جایی است که می‌توانید رئیس Glacio با Lampylumen Myriad مبارزه کند و Echo مربوطه آن را در Wuthering Waves باز کنید.
این امر مخصوصاً برای این بازی صادق است زیرا شخصیت‌های جدیدتر با گذشت زمان منتشر می‌شوند و مطمئناً قوی‌تر از نسخه‌های قبلی خواهند بود. اگر می‌خواهید محتوای آخر بازی را با بیشترین سرعت ممکن شکست دهید، باید یاد بگیرید که چه چیزی متا است و چه چیزی نیست.

به روز شده در 29 ژوئن 2024 توسط Sanyam Jain: Wuthering Waves از انتشار شخصیت‌های جذاب یکی پس از دیگری ابایی ندارد و انتخاب و انتخاب را برای بازیکنان سخت می‌کند. این یک بار دیگر با انتشار Jinhsi در نیمه اول به‌روزرسانی نسخه 1.1 اتفاق افتاد. او نه تنها انیمیشن فوق العاده ای دارد، بلکه آسیب بزرگی نیز دارد.

لیست ردیف امواج Wuthering را کامل کنید

قبل از اینکه به توضیح موقعیت هر شخصیت بپردازیم، در اینجا آمده است کل لیست ردیف شامل تمام شخصیت های قابل بازی در بازی جهت اطلاع شما:
ردیف شخصیت ها اس ورینا مرتفی بایجی Encore یینلین جینهسی آ زندگی کالچارو مریخ نورد (ویران) جیانشین یوان وو ب مریخ نورد (Spectro) سانهوا یانگ یانگ دانجین آلتو سی تائوکی چیکسیا لینگ یانگ

این لیست ردیف هر پنج ستاره را در زنجیره رزونانس صفر به جز Rover در نظر می گیرد از آنجایی که می توانید تمام Wavebands را برای شخصیت اصلی به صورت رایگان دریافت کنید. در حالی که می‌توانید دو نوار موج رایگان برای هر شخصیت در فروشگاه Afterglow Coral دریافت کنید، آنها بسیار گران هستند و منصفانه نیست که هر پنج ستاره را در دومین زنجیره رزونانس در نظر بگیرید.

از سوی دیگر، هر چهار ستاره دارای آنها در نظر گرفته می شود کل زنجیره رزونانس باز می‌شود، زیرا هرچه بیشتر بازی کنید به راحتی می‌توانید به آن دست پیدا کنید. با این حال، ارزش بیشتری به کیت پایه این شخصیت ها داده شده است. علاوه بر این، در یک بازی زنده مانند Wuthering Waves، متا بسته به محتوای آخر بازی و شخصیت‌های جدیدی که به بازی اضافه می‌شوند، همیشه تغییر می‌کند.

تشدید کننده های S-Tier

اینها هستند بهترین رزوناتورهایی که پیدا خواهید کرد در بازی بر اساس ارزش کلی آنها:
نام نادر بودن دلیل جینهسی محدود پنج ستاره قاضی Huanglong، Jinhsi بخش عمده ای از داستان امواج بادگیر بوده است، و او همچنین یک DPS عالی در میدان در مبارزات بازی. او ترکیب خاصی دارد که می توانید از آن برای به دست آوردن مهارت تشدید بافر او استفاده کنید. هنگامی که این ترکیب را به درستی اجرا کنید و تعداد زیادی پشته Incandescence روی او بسازید، می‌توانید تعداد آسیب‌هایی را ببینید که قبلاً با Liberation و مهارت ویژه او ندیده‌اید. یینلین محدود پنج ستاره از DPS عظیم درون زمینی و بیرون زمینی گرفته تا توانایی‌های پشتیبانی خارق‌العاده، Yinlin همه چیز دارد. او می‌تواند با مهارت رزونانسی خود، مقداری DMG قابل احترام در زمین بازی کند راه اندازی DMG خارج از زمین با یک حمله سنگین خاص. علاوه بر این، او از Electro DMG شخصیت بعدی لذت می برد و Resonance Liberation DMG با مهارت Outro خود، او را یک بسته کامل می سازد. تنها چیزی که در تیم یینلین نیاز دارید یک نگهدارنده است. ورینا پنج ستاره استاندارد ورینا تنها شفادهنده پنج ستاره در بازی در حال حاضر است که در حال حاضر او را در جایگاه برتر در متا نجات می‌دهد. با این حال، بیش از آن، او نیز می تواند آسیب های خارج از زمین را وارد کنید و آسیب کلی را افزایش دهید به شخصیت های دیگر مرتفی چهار ستاره Mortefi DMG حمله سنگین متحد را تقویت می کند، که می تواند توسط تعداد زیادی واحد DPS استفاده شود. علاوه بر این، او می تواند مقدار بسیار بالایی را معامله کند آسیب در زمین و خارج از زمین از طریق حملات مارکاتو او. پس از باز کردن کامل زنجیره رزونانس او، می توانید از یک لذت نیز ببرید افزایش 20 درصدی ATK برای همه متحدان. بایجی چهار ستاره اوایل همه افراد ورینا را در حساب خود نخواهند داشت، جایی که شفای بایجی وارد عمل می شود. با این حال، ذکر این نکته مهم است که او به زمان میدانی بسیار زیادی در زنجیره رزونانس صفر نیاز دارد. با این حال، هنگامی که چند باند موج دریافت کنید، این زمان میدان چندان بد نخواهد بود زیرا می تواند آسیب بیشتری وارد کند. یک شخصیت را احیا کنید و Glacio DMG را در سراسر مهمانی افزایش دهید. Encore پنج ستاره استاندارد Encore یک شخصیت کاملاً خوب است که در بازی احساس بسیار خوبی دارد. او می تواند با تمام حملات خود صدمات زیادی وارد کند در حالی که همچنین با مهارت Outro خود در خارج از زمین آسیب وارد می کند.

تشدید کننده های A-Tier

اینها واحدهایی هستند که همچنان به راحتی محتوای آخر بازی را شکست خواهند داد، اما دارای یک نقطه ضعف جزئی در مقایسه با واحدهای S-tier:

نام نادر بودن دلیل زندگی محدود پنج ستاره قبل از گفتن هر چیز دیگری، ذکر این نکته خالی از لطف نیست سبک بازی ژیان بسیار راضی کننده استبه ویژه در دوران آزادی رزونانس. او می تواند با حملات خود صدمات زیادی وارد کند و اگر درست استفاده شود، هواداران زیادی به خود می دهد. با این حال، نیاز به 30 Resolve یا بیشتر است قبل از اینکه از مهارت یا آزادی او استفاده کنید آن را در دنیای باز کمی خسته کننده می کند. چالچارو پنج ستاره استاندارد مجموعه مهارت Chalcharo بسیار سرگرم کننده و با عمق زیاد روی کاغذ به نظر می رسد، اما در سناریوهای جنگی واقعی کمی ناامید کننده می شود. او استفاده از آن کمی سخت است، مخصوصاً زمانی که باید در Liberation او پنج پشته بگیرید. با این حال او پس از انجام یک جاخالی موفق، آسیب اضافی وارد می کند کاملا رضایت بخش است مریخ نورد (ویران) پنج ستاره رایگان جدا از اینکه بازی بسیار سرگرم‌کننده‌تر و رضایت‌بخش‌تر از Spectro Rover است، همتای Havoc آنها چیزهای بیشتری را نیز به میز می‌آورد. در حالی که ترکیبی که استفاده می کنید تقریباً یکسان می ماند، افزایش آسیب خیره کننده است. جیانشین پنج ستاره استاندارد از آنجایی که یک رزمی کار است، کل کیت جیانشین حول محور چی او است. با این حال، بهترین بخش در مورد کیت او این است گروه های مختلفی که او می تواند در سناریوهای مختلف راه اندازی کند. او خود ترمیمی و آسیب AoE همچنین او را برای کاوش در دنیای باز بسیار خارق العاده می کند. یوان وو چهار ستاره با وجود اینکه او کمترین شخصیتی است که به بازار عرضه شده است، اما Yuanwu دارای برخی از قوی ترین توانایی هایی است که در Wuthering Waves خواهید یافت. او می تواند بار فورته خود را حتی زمانی که خارج از زمین است پر کند او برای از بین بردن قدرت ارتعاش دشمن عالی است.

تشدید کننده های B-Tier

این جایی است که شما شروع به مشاهده برخی مشکلات آشکار در تشدید کننده ها می کنید. در حالی که اینها آنها را غیرقابل بازی نمی کند، هنوز هم می توانند تجربه نبرد شما را تحت تاثیر قرار دهد کمی زیاد:

نام نادر بودن دلیل مریخ نورد (Spectro) پنج ستاره رایگان Spectro Rover اولین نوع مریخ نورد است که به محض شروع بازی به آن دست خواهید یافت. در حالی که آنها مجموعه مهارت و ترکیب به راحتی قابل درک است، آنها به سادگی آسیب زیادی وارد نمی کنند. سانهوا چهار ستاره سانهوا یک شخصیت رضایت بخش برای بازی است، اما او می تواند کمی احساس کند بدون زنجیره رزونانس قدرت ضعیفی دارد، از این رو قرار گرفتن او در این ردیف است. با این حال، او به راحتی با تمام باندهای موج خود تا A بالا می رود. یانگ یانگ چهار ستاره به نظر می رسد نقش یانگ یانگ در تیم کاملاً مشخص نیست. او باید برای مدتی طولانی در زمین باشد تا دسته ملودی خود را بدست آورد، اما پاداشی که برای مصرف آنها دریافت می کنید به اندازه کافی احساس نمی شود. با این حال، مهارت های Outro او انرژی regen بسیار خارق العاده است برای شخصیت های مبتنی بر آزادی دانجین چهار ستاره دانجین شخصیتی است که در بیشتر مواقع در وضعیت سلامتی ضعیفی قرار دارد، که در حال حاضر استفاده از او در دنیای باز را بسیار سخت می کند. با این حال، او برای بازی کردن احساس بسیار سرگرم کننده ای می کند. موقعیت او در متا ممکن است زمانی بسیار بهتر شود شخصیت های Havoc بیشتری منتشر می شوند به بازی. آلتو چهار ستاره متأسفانه اصلی ترین چیزی که آلتو را به پایین می کشاند متعلق به اوست نیاز به ماندن در همان منطقه به دلیل مه. اگر با دشمن رئیسی مبارزه می کنید که زیاد حرکت می کند، مفید بودن او کاملاً از بین می رود.

تشدید کننده های C-Tier

در نهایت، این ردیف متعلق به رزوناتورهایی است که واقعاً از آن زمان تاکنون جایی در متای فعلی ندارند واحدهای بالای آنها می توانند عملکرد بسیار بهتری داشته باشند:

نام نادر بودن دلیل تائوکی چهار ستاره با وجود اینکه استفاده از غذای اضافی Taoqi بسیار سرگرم کننده است، او به نظر نمی رسد جایی در وضعیت فعلی متا داشته باشد. این امر به ویژه زمانی آشکار می شود که به طفره رفتن از حملات دشمن عادت می کنید و دیگر به کاهش آسیب او نیازی نیست. چیکسیا چهار ستاره در حالی که چیکسیا ممکن است خودش شخصیت خوبی باشد، اما هنوز چیزهای زیادی روی میز نمی آورد. علاوه بر این، او به اشتراک گذاری عنصر و نوع اسلحه با دیگر چهار ستاره S-tier موقعیت او را بسیار پایین تر می کند. لینگ یانگ پنج ستاره استاندارد لینگ یانگ به دلیل ترکیب هوایی خود بدون شک سرگرم کننده ترین شخصیت بازی است، اما بخشی از کیت که سرگرمی را به سبک بازی او می آورد، او را نیز پایین می آورد. این را زمانی متوجه خواهید شد که بخواهید خودتان نقش او را بازی کنید. هنگامی که Liberation او را که قسمت اصلی کیت اوست فعال کردید، آن را فعال کنید کاملاً محدود کننده و رضایت بخش نیست.

بعد امواج بادشکن: 8 نکته برای مبتدیان اگر به دنبال راهی برای کارآمدی حساب خود و آماده سازی آن برای بازی آخر در Wuthering Waves هستید، این نکات به شما کمک می کند.

از زمانی که Kuro Games شروع به بازاریابی کرد امواج بادکنواضح بود که آنها در حال برنامه ریزی برای داشتن یک گروه گسترده و همیشه در حال رشد از شخصیت ها بودند که به عناصر مختلف و نوع سلاح آنها تقسیم می شوند. هنگامی که شما این تعداد شخصیت در یک بازی دارید، شکافی در سطح قدرت ظاهر می شود.



مربوط

Wuthering Waves: Where To Find The Lampylumen Myriad

در اینجا جایی است که می‌توانید رئیس Glacio با Lampylumen Myriad مبارزه کند و Echo مربوطه آن را در Wuthering Waves باز کنید.

این امر مخصوصاً برای این بازی صادق است زیرا شخصیت‌های جدیدتر با گذشت زمان منتشر می‌شوند و مطمئناً قوی‌تر از نسخه‌های قبلی خواهند بود. اگر می‌خواهید محتوای آخر بازی را با بیشترین سرعت ممکن شکست دهید، باید یاد بگیرید که چه چیزی متا است و چه چیزی نیست.

به روز شده در 29 ژوئن 2024 توسط Sanyam Jain: Wuthering Waves از انتشار شخصیت‌های جذاب یکی پس از دیگری ابایی ندارد و انتخاب و انتخاب را برای بازیکنان سخت می‌کند. این یک بار دیگر با انتشار Jinhsi در نیمه اول به‌روزرسانی نسخه 1.1 اتفاق افتاد. او نه تنها انیمیشن فوق العاده ای دارد، بلکه آسیب بزرگی نیز دارد.


لیست ردیف امواج Wuthering را کامل کنید

کاوشگر زن امواج بادگیر که به نزدیکی دست نگاه می کند


قبل از اینکه به توضیح موقعیت هر شخصیت بپردازیم، در اینجا آمده است کل لیست ردیف شامل تمام شخصیت های قابل بازی در بازی جهت اطلاع شما:

ردیف

شخصیت ها

اس

نزدیک امواج بادکنک ورینا

نزدیک به امواج خروشان مرتفی

امواج بادگیر Baizhi نزدیک

نزدیک شدن به امواج بادگیر

امواج بادگیر یینلین کلوزآپ-1

نزدیک به امواج خروشان Jinhsi

ورینا

مرتفی

بایجی

Encore

یینلین

جینهسی

آ

کلوزآپ Wuthering Waves Jiyan

نزدیک به امواج خروشان Calcharo

نزدیک شدن به مریخ نوردها ویرانگر امواج

نزدیک امواج ژیان‌شین

نزدیک امواج یوانوو

زندگی

کالچارو

مریخ نورد (ویران)

جیانشین

یوان وو

ب

نزدیک به طیف مریخ نورد امواج بادگیر

نزدیک امواج سانهوا Wuthering Waves

نزدیک امواج بادکنک یانگ یانگ

نزدیک امواج بادگیر دانجین

نزدیک امواج بادگیر آلتو

مریخ نورد (Spectro)

سانهوا

یانگ یانگ

دانجین

آلتو

سی

نزدیک امواج بادگیر تائوچی

نمای نزدیک Chixia Waves Wuthering

نزدیک به امواج خروشان لینگ یانگ

تائوکی

چیکسیا

لینگ یانگ


این لیست ردیف هر پنج ستاره را در زنجیره رزونانس صفر به جز Rover در نظر می گیرد از آنجایی که می توانید تمام Wavebands را برای شخصیت اصلی به صورت رایگان دریافت کنید. در حالی که می‌توانید دو نوار موج رایگان برای هر شخصیت در فروشگاه Afterglow Coral دریافت کنید، آنها بسیار گران هستند و منصفانه نیست که هر پنج ستاره را در دومین زنجیره رزونانس در نظر بگیرید.

از سوی دیگر، هر چهار ستاره دارای آنها در نظر گرفته می شود کل زنجیره رزونانس باز می‌شود، زیرا هرچه بیشتر بازی کنید به راحتی می‌توانید به آن دست پیدا کنید. با این حال، ارزش بیشتری به کیت پایه این شخصیت ها داده شده است. علاوه بر این، در یک بازی زنده مانند Wuthering Waves، متا بسته به محتوای آخر بازی و شخصیت‌های جدیدی که به بازی اضافه می‌شوند، همیشه تغییر می‌کند.


تشدید کننده های S-Tier

انیمیشن Wuthering Waves Jinhsi Beautiful Liberation

اینها هستند بهترین رزوناتورهایی که پیدا خواهید کرد در بازی بر اساس ارزش کلی آنها:

نام

نادر بودن

دلیل

جینهسی

محدود پنج ستاره

قاضی Huanglong، Jinhsi بخش عمده ای از داستان امواج بادگیر بوده است، و او همچنین یک DPS عالی در میدان در مبارزات بازی. او ترکیب خاصی دارد که می توانید از آن برای به دست آوردن مهارت تشدید بافر او استفاده کنید.


هنگامی که این ترکیب را به درستی اجرا کنید و تعداد زیادی پشته Incandescence روی او بسازید، می‌توانید تعداد آسیب‌هایی را ببینید که قبلاً با Liberation و مهارت ویژه او ندیده‌اید.

یینلین

محدود پنج ستاره

از DPS عظیم درون زمینی و بیرون زمینی گرفته تا توانایی‌های پشتیبانی خارق‌العاده، Yinlin همه چیز دارد. او می‌تواند با مهارت رزونانسی خود، مقداری DMG قابل احترام در زمین بازی کند راه اندازی DMG خارج از زمین با یک حمله سنگین خاص.


علاوه بر این، او از Electro DMG شخصیت بعدی لذت می برد و Resonance Liberation DMG با مهارت Outro خود، او را یک بسته کامل می سازد. تنها چیزی که در تیم یینلین نیاز دارید یک نگهدارنده است.

ورینا

پنج ستاره استاندارد

ورینا تنها شفادهنده پنج ستاره در بازی در حال حاضر است که در حال حاضر او را در جایگاه برتر در متا نجات می‌دهد. با این حال، بیش از آن، او نیز می تواند آسیب های خارج از زمین را وارد کنید و آسیب کلی را افزایش دهید به شخصیت های دیگر

مرتفی

چهار ستاره

Mortefi DMG حمله سنگین متحد را تقویت می کند، که می تواند توسط تعداد زیادی واحد DPS استفاده شود. علاوه بر این، او می تواند مقدار بسیار بالایی را معامله کند آسیب در زمین و خارج از زمین از طریق حملات مارکاتو او.


پس از باز کردن کامل زنجیره رزونانس او، می توانید از یک لذت نیز ببرید افزایش 20 درصدی ATK برای همه متحدان.

بایجی

چهار ستاره

اوایل همه افراد ورینا را در حساب خود نخواهند داشت، جایی که شفای بایجی وارد عمل می شود. با این حال، ذکر این نکته مهم است که او به زمان میدانی بسیار زیادی در زنجیره رزونانس صفر نیاز دارد.


با این حال، هنگامی که چند باند موج دریافت کنید، این زمان میدان چندان بد نخواهد بود زیرا می تواند آسیب بیشتری وارد کند. یک شخصیت را احیا کنید و Glacio DMG را در سراسر مهمانی افزایش دهید.

Encore

پنج ستاره استاندارد

Encore یک شخصیت کاملاً خوب است که در بازی احساس بسیار خوبی دارد. او می تواند با تمام حملات خود صدمات زیادی وارد کند در حالی که همچنین با مهارت Outro خود در خارج از زمین آسیب وارد می کند.


تشدید کننده های A-Tier

انیمیشن Uthering Waves Jiyan Ultimate

اینها واحدهایی هستند که همچنان به راحتی محتوای آخر بازی را شکست خواهند داد، اما دارای یک نقطه ضعف جزئی در مقایسه با واحدهای S-tier:

نام

نادر بودن

دلیل

زندگی

محدود پنج ستاره

قبل از گفتن هر چیز دیگری، ذکر این نکته خالی از لطف نیست سبک بازی ژیان بسیار راضی کننده استبه ویژه در دوران آزادی رزونانس. او می تواند با حملات خود صدمات زیادی وارد کند و اگر درست استفاده شود، هواداران زیادی به خود می دهد.


با این حال، نیاز به 30 Resolve یا بیشتر است قبل از اینکه از مهارت یا آزادی او استفاده کنید آن را در دنیای باز کمی خسته کننده می کند.

چالچارو

پنج ستاره استاندارد

مجموعه مهارت Chalcharo بسیار سرگرم کننده و با عمق زیاد روی کاغذ به نظر می رسد، اما در سناریوهای جنگی واقعی کمی ناامید کننده می شود. او استفاده از آن کمی سخت است، مخصوصاً زمانی که باید در Liberation او پنج پشته بگیرید.


با این حال او پس از انجام یک جاخالی موفق، آسیب اضافی وارد می کند کاملا رضایت بخش است

مریخ نورد (ویران)

پنج ستاره رایگان

جدا از اینکه بازی بسیار سرگرم‌کننده‌تر و رضایت‌بخش‌تر از Spectro Rover است، همتای Havoc آنها چیزهای بیشتری را نیز به میز می‌آورد. در حالی که ترکیبی که استفاده می کنید تقریباً یکسان می ماند، افزایش آسیب خیره کننده است.

جیانشین

پنج ستاره استاندارد

از آنجایی که یک رزمی کار است، کل کیت جیانشین حول محور چی او است. با این حال، بهترین بخش در مورد کیت او این است گروه های مختلفی که او می تواند در سناریوهای مختلف راه اندازی کند.


او خود ترمیمی و آسیب AoE همچنین او را برای کاوش در دنیای باز بسیار خارق العاده می کند.

یوان وو

چهار ستاره

با وجود اینکه او کمترین شخصیتی است که به بازار عرضه شده است، اما Yuanwu دارای برخی از قوی ترین توانایی هایی است که در Wuthering Waves خواهید یافت. او می تواند بار فورته خود را حتی زمانی که خارج از زمین است پر کند او برای از بین بردن قدرت ارتعاش دشمن عالی است.


تشدید کننده های B-Tier

امواج خروشان سانهوا با چشمانی درخشان

این جایی است که شما شروع به مشاهده برخی مشکلات آشکار در تشدید کننده ها می کنید. در حالی که اینها آنها را غیرقابل بازی نمی کند، هنوز هم می توانند تجربه نبرد شما را تحت تاثیر قرار دهد کمی زیاد:

نام

نادر بودن

دلیل

مریخ نورد (Spectro)

پنج ستاره رایگان

Spectro Rover اولین نوع مریخ نورد است که به محض شروع بازی به آن دست خواهید یافت. در حالی که آنها مجموعه مهارت و ترکیب به راحتی قابل درک است، آنها به سادگی آسیب زیادی وارد نمی کنند.

سانهوا

چهار ستاره

سانهوا یک شخصیت رضایت بخش برای بازی است، اما او می تواند کمی احساس کند بدون زنجیره رزونانس قدرت ضعیفی دارد، از این رو قرار گرفتن او در این ردیف است. با این حال، او به راحتی با تمام باندهای موج خود تا A بالا می رود.

یانگ یانگ

چهار ستاره

به نظر می رسد نقش یانگ یانگ در تیم کاملاً مشخص نیست. او باید برای مدتی طولانی در زمین باشد تا دسته ملودی خود را بدست آورد، اما پاداشی که برای مصرف آنها دریافت می کنید به اندازه کافی احساس نمی شود.


با این حال، مهارت های Outro او انرژی regen بسیار خارق العاده است برای شخصیت های مبتنی بر آزادی

دانجین

چهار ستاره

دانجین شخصیتی است که در بیشتر مواقع در وضعیت سلامتی ضعیفی قرار دارد، که در حال حاضر استفاده از او در دنیای باز را بسیار سخت می کند. با این حال، او برای بازی کردن احساس بسیار سرگرم کننده ای می کند.


موقعیت او در متا ممکن است زمانی بسیار بهتر شود شخصیت های Havoc بیشتری منتشر می شوند به بازی.

آلتو

چهار ستاره

متأسفانه اصلی ترین چیزی که آلتو را به پایین می کشاند متعلق به اوست نیاز به ماندن در همان منطقه به دلیل مه. اگر با دشمن رئیسی مبارزه می کنید که زیاد حرکت می کند، مفید بودن او کاملاً از بین می رود.


تشدید کننده های C-Tier

Chixia Wuthering Waves به شیوه ای دوستانه موج می زند

در نهایت، این ردیف متعلق به رزوناتورهایی است که واقعاً از آن زمان تاکنون جایی در متای فعلی ندارند واحدهای بالای آنها می توانند عملکرد بسیار بهتری داشته باشند:

نام

نادر بودن

دلیل

تائوکی

چهار ستاره

با وجود اینکه استفاده از غذای اضافی Taoqi بسیار سرگرم کننده است، او به نظر نمی رسد جایی در وضعیت فعلی متا داشته باشد. این امر به ویژه زمانی آشکار می شود که به طفره رفتن از حملات دشمن عادت می کنید و دیگر به کاهش آسیب او نیازی نیست.

چیکسیا

چهار ستاره

در حالی که چیکسیا ممکن است خودش شخصیت خوبی باشد، اما هنوز چیزهای زیادی روی میز نمی آورد. علاوه بر این، او به اشتراک گذاری عنصر و نوع اسلحه با دیگر چهار ستاره S-tier موقعیت او را بسیار پایین تر می کند.

لینگ یانگ

پنج ستاره استاندارد

لینگ یانگ به دلیل ترکیب هوایی خود بدون شک سرگرم کننده ترین شخصیت بازی است، اما بخشی از کیت که سرگرمی را به سبک بازی او می آورد، او را نیز پایین می آورد.


این را زمانی متوجه خواهید شد که بخواهید خودتان نقش او را بازی کنید. هنگامی که Liberation او را که قسمت اصلی کیت اوست فعال کردید، آن را فعال کنید کاملاً محدود کننده و رضایت بخش نیست.

بعد

امواج بادشکن: 8 نکته برای مبتدیان

اگر به دنبال راهی برای کارآمدی حساب خود و آماده سازی آن برای بازی آخر در Wuthering Waves هستید، این نکات به شما کمک می کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا