شبکه های اجتماعی

X (تویتر) بازاریابی در سال 2024: راهنمای فوق العاده کامل

Summarize this content to 300 words in Persian Lang

بازاریابی در توییتر (در حال حاضر به طور رسمی به عنوان X شناخته می شود) یک استراتژی مهم برای بسیاری از برندها است، علیرغم اینکه برخی از بازیگران بزرگ این پلت فرم را در سال 2023 ترک کردند.

توییتر یکی از معدود پلتفرم‌های اجتماعی با مخاطبانی است که مردان را متمایل می‌کند و بیشترین گروه سنی بین 25 تا 35 سال است. اگر مخاطبان هدف شما با این ویژگی‌ها همسو هستند، بازاریابی X (توئیتر) قطعاً باید بخشی از برنامه بازاریابی اجتماعی شما باشد.

اما حتی اگر مخاطبان شما با جمعیت‌شناسی برتر توییتر همخوانی نداشته باشند، همچنان می‌توانید در این پلتفرم بخش‌های تعاملی ارزشمندی پیدا کنید.

در این پست، بینش‌هایی از هفت حرفه‌ای بازاریابی اجتماعی و همچنین مجموعه‌ای جامع از معیارهای به‌روز بازاریابی توییتر را به اشتراک می‌گذاریم تا به شما در ایجاد یک استراتژی مؤثر کمک کند.

فهرست مطالب

  1. بازاریابی X (توئیتر) عمل استفاده از شبکه اجتماعی برای تبلیغ یک برند با استفاده از ترکیبی از محتوای ارگانیک و پولی است.
  2. توییتر یکی از معدود پلتفرم‌های اجتماعی با مخاطبانی است که مردان را متمایل می‌کند و بیشترین گروه سنی بین 25 تا 35 سال است.
  3. کلید یک استراتژی موفق توییتر این است که مخاطبان خود را درک کنید، به زبان آنها صحبت کنید و محتوای جذابی ایجاد کنید که افراد را در پلتفرم نگه می دارد و تعامل را تشویق می کند: لایک ها، نظرات و ریتوییت ها.

جایزه: برنامه 30 روزه رایگان را برای افزایش سریع دنبال کنندگان توییتر خود دانلود کنید. یک کتاب کار روزانه که به شما کمک می کند یک روال بازاریابی توییتر ایجاد کنید و رشد خود را دنبال کنید، بنابراین می توانید نتایج واقعی را پس از یک ماه به رئیس خود نشان دهید.

بازاریابی X (توئیتر) چیست؟

بازاریابی X (توئیتر) عمل استفاده از شبکه اجتماعی X برای تبلیغ یک برند با استفاده از محتوای اجتماعی ارگانیک است.

X یک پلتفرم کاملاً عمومی و متن محور است که برای تعامل و تعامل ارزش زیادی قائل است. بنابراین یک حضور موفق توییتر باید کمی متفاوت از استراتژی‌های بازاریابی در سایر پلتفرم‌های اجتماعی به نظر برسد.

بازاریابی وابسته در توییتر

استفاده از توییتر برای بازاریابی وابسته شامل هدایت ترافیک به پیوندهای وابسته (اغلب با استفاده از پارامترهای UTM) از طریق توییتر است. توییتر بعد از فیسبوک، اینستاگرام و پینترست، چهارمین شبکه اجتماعی محبوب برای بازاریابی وابسته است.

اینفلوئنسر مارکتینگ توییتر

توییتر اینفلوئنسر مارکتینگ شامل مشارکت با تولیدکنندگان محتوا برای تبلیغ محصولات یا خدمات شما به مخاطبان توییتر است. توییتر همچنین چهارمین پلتفرم محبوب برای اینفلوئنسر مارکتینگ است، این بار پس از TikTok، Instagram و Facebook.

استفاده از توییتر برای کمپین های اینفلوئنسر مارکتینگ در دو سال گذشته به طور قابل توجهی کاهش یافته است، از 23 درصد از مارک های اینفلوئنسر مارکتینگ که از این پلت فرم در سال 2022 استفاده می کردند به تنها 9.9 درصد در سال 2024. آیا این روندی است که باید دنبال کنید؟ یا در اینجا فرصتی وجود دارد که وارد بازاری شویم که اکنون رقابت کمتری دارد؟ برای فهمیدن این موضوع باید چند آزمایش انجام دهید.

6 نکته برای یک استراتژی بازاریابی هوشمند توییتر

1. محتوای جذاب و «اول توییتر» ایجاد کنید

پست کردن لینک در توییت آسان است. نیازی به راه حل های پیوند در بیو نیست. با این حال، این لزوماً به این معنی نیست که ارسال پیوندها ایده خوبی است. در عوض، یک استراتژی محتوایی ایجاد کنید که در پلتفرم X وجود داشته باشد و الهام‌بخش بازتوییت‌ها باشد.

به نظر من، عنصر مخفی حضور موفق برند در X (توئیتر)، ایجاد محتوایی است که افراد را در شبکه نگه دارد. نیک مارتین، مدیر بازاریابی شبکه های اجتماعی در تیپالتی.

مارتین می‌افزاید: «اکثر کاربران توییتر نمی‌خواهند اسکرول آنها قطع شود و به سرعت از یک CTA عبور می‌کنند تا «در این پست وبلاگ بیشتر بیاموزند». محتوایی ایجاد کنید که در قالب‌های پرطرفدار توییتر زندگی می‌کند. پست های وبلاگ را به ویدیوها، GIF ها، رشته ها یا تصاویر تغییر دهید.

خلاصه کردن یک پست وبلاگ به 280 کاراکتر یا یک تصویر یا GIF می تواند دشوار باشد. رشته‌های X به محتوای شما فضای بیشتری برای نفس کشیدن می‌دهد، اما این یک چالش ارزشمند است که محتوای خود را در اکثر مواقع در یک توییت واحد قرار دهید. اینفوگرافیک‌ها و گیف‌ها راه‌های مفیدی برای انتقال اطلاعات زیادی در یک فضای محدود هستند و برای بوت شدن بسیار قابل اشتراک‌گذاری هستند.

برای تبدیل پست وبلاگ به توییت به کمک نیاز دارید؟ کاوش کنید که چگونه هوش مصنوعی OwlyWriter می تواند یک پست وبلاگ یا سایر محتوای صفحه وب شما را اسکن کند و یک پست اجتماعی جذاب در چند ثانیه ایجاد کند.

2. مطمئن شوید که نمایه شما خوب به نظر می رسد

یک نمایه X حرفه‌ای با نام تجاری به ایجاد یک برداشت اولیه خوب کمک می‌کند. در نظر بگیرید که چگونه بهینه سازی هر یک از عناصر نمایه توییتر شما می تواند برند شما را تقویت کرده و به مخاطبان اطلاع دهد.

با نمایه X خود به روشی که با صدای و لحن برند شما مطابقت دارد خلاقیت به خرج دهید. به عنوان مثال، Wendy's با فیلد مکان سرگرمی دارد:

صفحه Wendy's X با صدای و لحن مطابق با برند

منبع: @Wendys

3. مشخص کنید که می‌خواهید به چه کسی دسترسی پیدا کنید و آن جامعه را درگیر کنید

همانطور که در بالا گفتیم، تعامل نام بازی در X است. Engagement در تمام پلتفرم‌های اجتماعی مهم است، اما به ویژه در X قابل مشاهده است و بخشی از فرهنگ مورد انتظار است.

می‌گوید: «هرچه بیشتر روی گفتگوهای معنادار با مخاطبان خود در X سرمایه‌گذاری کنید، بیشتر احساس می‌کنند که بخشی از برند شما و بخشی از یک جامعه بزرگ‌تر هستند.» چلسی ایوانز فلاور، مالک Scott Social.

با این حال، قبل از اینکه بتوانید به طور مؤثر با جامعه خود درگیر شوید، باید دقیقاً بدانید که جامعه شما چه کسی است. خوشبختانه X یک پلتفرم بسیار مؤثر برای گوش دادن اجتماعی است. به طور خاص ناب فالوور Listening می تواند بینش عمیقی در مورد اینکه مخاطب شما چه کسی است و چه انتظاری از شما دارد به شما بدهد.

می‌توانید از جستجوی سریع برای کشف هشتگ‌ها، مارک‌ها و رویدادهای پرطرفدار در هر نقطه از جهان استفاده کنید. همچنین می توانید مکالمات مربوط به نام تجاری خود – از جمله احساسات اجتماعی – را دنبال کنید تا بدانید مخاطبان شما چه کسانی هستند و کاربران X در حال حاضر در مورد برند شما چه احساسی دارند.

ضد آفتاب ناب فالوور Insights و احساسات اجتماعی با SPF

ماریا اسپکتور، مدیر محتوای SocialChain می‌گوید: «در گوش دادن به شبکه‌های اجتماعی کاوش کنید و درک کنید که مخاطبان شما چه کسانی هستند. از نحوه صحبت آنها تقلید کنید (از استفاده از زبان عامیانه آنها نترسید)، برچسب های انجمنی را پیدا کنید که با آنها طنین انداز می شوند، و افراد یا مارک های دیگری را که با آنها تعامل دارند شناسایی کنید. از کلمات کلیدی مرتبط با موضوعات مورد علاقه استفاده کنید و در این جوامع با مخاطبان خود ظاهر شوید.”

این احساس خودی بودن برای تعامل با برند در این پلتفرم که به سمت مکالمات است، حیاتی است.

قتسیا جاکوبسون، مدیر جامعه رسانه‌های اجتماعی، می‌گوید: «مارک‌هایی که در X موفق‌ترین هستند، آنهایی هستند که واقعاً برای درک مخاطبان هدف خود وقت می‌گذارند. آنها از زبان یکسانی استفاده می‌کنند، جوک‌های درونی دارند، می‌دانند چه چیزی در حال پیشرفت است، و بدشان نمی‌آید که مرزها را در مورد آنچه به طور سنتی قابل قبول است، کنار بگذارند.»

4. صدای خود را تعریف کنید

همانطور که در آخرین نکته دیدید، صدای برند شما فقط این نیست که چگونه می خواهید خود را به عنوان یک برند معرفی کنید. این در مورد بهترین روش صحبت با فالوورهای خود است تا مطمئن شوید که احساس می کنند محتوای شما فقط برای آنها ساخته شده است.

صدای برند شما در X احتمالاً کمتر رسمی نسبت به سایر پلتفرم‌های اجتماعی خواهد بود و باید به خلاقیت و شخصیت اجازه درخشیدن بدهد.

نیک مارتین توصیه های بیشتری در این زمینه دارد: او می گوید: «از اینکه کمی سرگرم شوید نترسید. «بهترین مارک‌ها با ارزش دنبال کردن، با توییت‌های خود سرگرم می‌شوند. از شبکه برای افزایش آگاهی از برند استفاده کنید و محصول خود را در راس ذهن مخاطبان خود نگه دارید. اجازه دهید تلاش های بازاریابی پولی شما باعث ایجاد تقاضا شود. تلاش‌های ارگانیک شما می‌تواند باعث علاقه برند و رشد جامعه شود.»

مارتین توصیه می کند از اداره حفاظت از حیات وحش اوکلاهما الهام بگیرید (@OKWildlifeDept).

او می‌گوید: «استراتژی و لحن سبک‌دل آن‌ها باعث علاقه و جامعه می‌شود. این تأثیرات موجی دارد که منجر به فعالیت‌های درآمدزایی مانند بازدید از پارک از طریق تلاش‌های متمرکزتر نسل تقاضا در وب‌سایت‌شان و از طریق برنامه‌های پولی آنها می‌شود.»

تیلور کاپلان، مدیر بازاریابی در داک‌پین، می‌گوید: «مارک‌های موفق در X دارای صدا و لحن متمایزی هستند که با بینش در مورد ترجیحات و رفتارهای مخاطبانشان پشتیبانی می‌شود. “این آنها را قادر می‌سازد تا با میم‌ها و روندهای خاص درگیر شوند و تعامل ارگانیکی را که به طور طبیعی با پیروان آنها طنین‌انداز می‌شود، به دست آورند.”

5. ترکیب محتوا و زمان مناسب برای ارسال را مشخص کنید (از طریق آزمایش)

ما در مورد استفاده از گوش دادن اجتماعی برای درک آنچه مخاطبان شما انتظار دارند صحبت کردیم. هنگامی که استراتژی بازاریابی X (توئیتر) خود را عملی کردید، باید عملکرد خود را تجزیه و تحلیل کنید تا نتایج خود را در طول زمان بهبود بخشید.

می گوید: «استراتژی مبتنی بر داده اساسی است بریتنی گیونز، تولیدکننده بازاریابی در راکا. “تحلیل ها را زیر نظر بگیرید تا بفهمید چه چیزی با مخاطبان شما طنین انداز می شود و رویکرد خود را بر این اساس اصلاح کنید.”

برای شروع، بدانید که نمی توانید خیلی روی تبلیغ تمرکز کنید. ناب فالوور یا قانون 80-20 یا قانون یک سوم را برای به اشتراک گذاری محتوا توصیه می کند.

با استفاده از قانون 80-20، باید پست های تبلیغاتی را فقط به 20 درصد از محتوای خود محدود کنید. 80 درصد دیگر باید به مخاطبان شما اطلاع دهند، آموزش دهند یا سرگرم کنند. از آنجایی که محتوای تبلیغاتی احتمالاً خارج از پلتفرم پیوند خواهد داشت، بر روی ساخت 80 درصد توییتر تمرکز کنید تا مردم مجبور نباشند برای دریافت ارزش کلیک کنند.

قانون یک سوم مشابه است، اما کمی خاص تر است. یک سوم محتوای شما می تواند برند شما را تبلیغ کند، یک سوم برای به اشتراک گذاشتن ایده ها و اطلاعات رهبران فکری در صنعت شما و یک سوم برای تعاملات شخصی با مخاطبان استفاده می شود.

برای بهترین نتایج، مطمئن شوید که نوع مناسب محتوا را در زمان مناسب ارسال می کنید. داده های ناب فالوور نشان می دهد که به طور کلی، بهترین زمان برای ارسال پست در X، 7 صبح PST در دوشنبه ها و 10 صبح PST در چهارشنبه ها است.

برای توصیه‌های سفارشی زمان ارسال بر اساس اهداف بازاریابی X (تویتر) خود، از ابزار بهترین زمان برای انتشار که در پلتفرم مدیریت رسانه‌های اجتماعی ناب فالوور تعبیه شده است استفاده کنید. از داده‌های تعامل تاریخی شما برای یافتن بهترین زمان‌ها برای پست کردن برای حداکثر آگاهی، تعامل یا ترافیک استفاده می‌کند.

بهترین روزها و زمان برای انتشار نقشه حرارتی

ترکیب نظارت بر تجزیه و تحلیل دقیق با یک برنامه عمیق شنیداری اجتماعی به شما امکان می دهد تقویم محتوای خود را با شرط بندی های جسورانه پر کنید. شما می دانید که از مخاطبان خود چه انتظاری داشته باشید و ابزارهایی برای درک واکنش های آنها در زمان واقعی دارید. این آزادی آزمایش به روش هایی را می دهد که وفاداری واقعی به برند را ایجاد می کند.

گیب گومز، رهبر استراتژی اجتماعی در Verizon می‌گوید: «بسیار بار بوده است که پست‌هایی که ما تقریباً در آن‌ها منتشر نمی‌شدیم، آن‌هایی بوده‌اند که ظاهر می‌شوند و باعث عشق به برند می‌شوند. “شجاعت امتحان فرمت های جدید یا لحن جدید را داشته باشید—ممکن است از نتایج شگفت زده شوید.”

فقط مطمئن شوید که تجزیه و تحلیل توییتر خود را بعد از هر نوسان بزرگ بررسی کنید تا ببینید چگونه فرود می آید.

6. یک استراتژی پولی و ارگانیک یکپارچه ایجاد کنید

تنها راه مطمئن برای مشاهده پیام X، پرداخت هزینه توزیع از طریق تبلیغات توییتر است.

برای استفاده حداکثری از بودجه تبلیغات خود، درس های آموخته شده از طرح بازاریابی ارگانیک توییتر خود را در استراتژی تبلیغات خود به کار ببرید. در نظر بگیرید که برای افزایش مخاطب، مقداری بودجه برای پست‌های X خود با بهترین عملکرد اختصاص دهید.

همچنین ایده خوبی است که به پست‌های پولی و ارگانیک که در سایر پلتفرم‌ها عملکرد خوبی دارند نگاهی بیندازید و در مورد راه‌هایی برای تبدیل آن محتوا به یک تبلیغ X فکر کنید. هوش مصنوعی OwlyWriter می‌تواند با بازنویسی محتوای اجتماعی موجود در قالب X-مناسب به اینجا کمک کند.

برای مدیریت موثر بودجه و ایجاد تغییرات سریع بر اساس نتایج، محتوای پولی و ارگانیک خود را در همان داشبورد با استفاده از تبلیغات اجتماعی ناب فالوور. شما می توانید بیش از 100 معیار را برای کمپین های تبلیغاتی X خود تجزیه و تحلیل کنید.

ناب فالوور Analytics مقدار خرج شده و نمایش های تجزیه و تحلیل پست

معیارهای بازاریابی توییتر 2024 برای 13 صنعت

همیشه مفید است که بدانید بازاریابی شما در توییتر چگونه در مقابل رقبا قرار می گیرد. ما این معیارهای بازاریابی توییتر را برای هر صنعتی از آن استخراج کرده‌ایم ابزار سنجش صنعت که در داشبورد ناب فالوور تعبیه شده است.

متوجه خواهید شد که معیارها در صنعت به طور قابل توجهی متفاوت هستند، بنابراین مطمئن شوید که خود را با زمینه مناسب مقایسه می کنید. به عنوان مثال، سایر صنایع هرگز با میزان کلیک یک حساب سرگرمی و رسانه، نرخ رشد مخاطبان یک حساب فناوری یا نرخ تعامل یک غیرانتفاعی مطابقت ندارند. اشکالی ندارد! هدف این است که با صنعت خود هماهنگ شوید، نه حساب های برتر توییتر.

آژانس

تحصیلات

سرگرمی و رسانه

خدمات مالی

خوردنی و آشامیدنی

دولت

بهداشت و درمان/تندرستی

غیر انتفاعی

مشاور املاک

خرده فروشی

خدمات حرفه ای / مشاوره

فن آوری

سفر / مهمان نوازی / اوقات فراغت

امتیاز: آیا بهترین شیوه های بازاریابی توییتر برای Threads اعمال می شود؟

Threads به عنوان پاسخ متا به توییتر معرفی شد. بنابراین آیا همان بهترین شیوه های بازاریابی اعمال می شود؟

هیئت منصفه هنوز خارج است، اما برخی از برندها در Threads موفقیت های اولیه را مشاهده می کنند. به نظر می رسد نکته کلیدی، رویکردی متمرکز بر پیروان برای تعامل است. مردم انتظار دارند پاسخی در Threads داشته باشند و فقط در صورت دریافت پاسخ خواهند ماند.

در حال حاضر، Threads هنوز یک قلمرو آزمایشی است. این برنامه تا سه ماهه دوم 2024 دارای 175 میلیون کاربر فعال ماهانه است. (این میزان را با 611 MAU در X مقایسه کنید.) اما مخاطبان Threads همچنان در حال رشد هستند و این برنامه TikTok را از دوره سه ساله خود به عنوان پردانلودترین برنامه در سال 2023 معرفی کرد.

هنگام برنامه ریزی استراتژی Threads خود، به یاد داشته باشید که مهمترین دلایلی که مردم Threads را دانلود کردند این است که سرگرم کننده به نظر می رسید و می خواستند یک پلت فرم رسانه اجتماعی جدید را امتحان کنند. همانطور که بازاریابی محتوای X (توئیتر) خود را برای این پلتفرم جدید تطبیق می‌دهید، روحیه آزمایش‌های بازیگوش را در آغوش بگیرید – و رشد فالوورها فرا خواهد رسید.

از ناب فالوور برای اجرای طرح بازاریابی توییتر خود در کنار سایر فعالیت های رسانه های اجتماعی خود استفاده کنید. از یک داشبورد می توانید رقبای خود را زیر نظر داشته باشید، فالوورهای خود را افزایش دهید، توییت ها را برنامه ریزی کنید و عملکرد خود را تجزیه و تحلیل کنید.

بازاریابی در توییتر (در حال حاضر به طور رسمی به عنوان X شناخته می شود) یک استراتژی مهم برای بسیاری از برندها است، علیرغم اینکه برخی از بازیگران بزرگ این پلت فرم را در سال 2023 ترک کردند.

توییتر یکی از معدود پلتفرم‌های اجتماعی با مخاطبانی است که مردان را متمایل می‌کند و بیشترین گروه سنی بین 25 تا 35 سال است. اگر مخاطبان هدف شما با این ویژگی‌ها همسو هستند، بازاریابی X (توئیتر) قطعاً باید بخشی از برنامه بازاریابی اجتماعی شما باشد.

اما حتی اگر مخاطبان شما با جمعیت‌شناسی برتر توییتر همخوانی نداشته باشند، همچنان می‌توانید در این پلتفرم بخش‌های تعاملی ارزشمندی پیدا کنید.

در این پست، بینش‌هایی از هفت حرفه‌ای بازاریابی اجتماعی و همچنین مجموعه‌ای جامع از معیارهای به‌روز بازاریابی توییتر را به اشتراک می‌گذاریم تا به شما در ایجاد یک استراتژی مؤثر کمک کند.

بازاریابی X (توئیتر) چیست؟

بازاریابی X (توئیتر) عمل استفاده از شبکه اجتماعی X برای تبلیغ یک برند با استفاده از محتوای اجتماعی ارگانیک است.

X یک پلتفرم کاملاً عمومی و متن محور است که برای تعامل و تعامل ارزش زیادی قائل است. بنابراین یک حضور موفق توییتر باید کمی متفاوت از استراتژی‌های بازاریابی در سایر پلتفرم‌های اجتماعی به نظر برسد.

بازاریابی وابسته در توییتر

استفاده از توییتر برای بازاریابی وابسته شامل هدایت ترافیک به پیوندهای وابسته (اغلب با استفاده از پارامترهای UTM) از طریق توییتر است. توییتر بعد از فیسبوک، اینستاگرام و پینترست، چهارمین شبکه اجتماعی محبوب برای بازاریابی وابسته است.

اینفلوئنسر مارکتینگ توییتر

توییتر اینفلوئنسر مارکتینگ شامل مشارکت با تولیدکنندگان محتوا برای تبلیغ محصولات یا خدمات شما به مخاطبان توییتر است. توییتر همچنین چهارمین پلتفرم محبوب برای اینفلوئنسر مارکتینگ است، این بار پس از TikTok، Instagram و Facebook.

استفاده از توییتر برای کمپین های اینفلوئنسر مارکتینگ در دو سال گذشته به طور قابل توجهی کاهش یافته است، از 23 درصد از مارک های اینفلوئنسر مارکتینگ که از این پلت فرم در سال 2022 استفاده می کردند به تنها 9.9 درصد در سال 2024. آیا این روندی است که باید دنبال کنید؟ یا در اینجا فرصتی وجود دارد که وارد بازاری شویم که اکنون رقابت کمتری دارد؟ برای فهمیدن این موضوع باید چند آزمایش انجام دهید.

6 نکته برای یک استراتژی بازاریابی هوشمند توییتر

1. محتوای جذاب و «اول توییتر» ایجاد کنید

پست کردن لینک در توییت آسان است. نیازی به راه حل های پیوند در بیو نیست. با این حال، این لزوماً به این معنی نیست که ارسال پیوندها ایده خوبی است. در عوض، یک استراتژی محتوایی ایجاد کنید که در پلتفرم X وجود داشته باشد و الهام‌بخش بازتوییت‌ها باشد.

به نظر من، عنصر مخفی حضور موفق برند در X (توئیتر)، ایجاد محتوایی است که افراد را در شبکه نگه دارد. نیک مارتین، مدیر بازاریابی شبکه های اجتماعی در تیپالتی.

مارتین می‌افزاید: «اکثر کاربران توییتر نمی‌خواهند اسکرول آنها قطع شود و به سرعت از یک CTA عبور می‌کنند تا «در این پست وبلاگ بیشتر بیاموزند». محتوایی ایجاد کنید که در قالب‌های پرطرفدار توییتر زندگی می‌کند. پست های وبلاگ را به ویدیوها، GIF ها، رشته ها یا تصاویر تغییر دهید.

خلاصه کردن یک پست وبلاگ به 280 کاراکتر یا یک تصویر یا GIF می تواند دشوار باشد. رشته‌های X به محتوای شما فضای بیشتری برای نفس کشیدن می‌دهد، اما این یک چالش ارزشمند است که محتوای خود را در اکثر مواقع در یک توییت واحد قرار دهید. اینفوگرافیک‌ها و گیف‌ها راه‌های مفیدی برای انتقال اطلاعات زیادی در یک فضای محدود هستند و برای بوت شدن بسیار قابل اشتراک‌گذاری هستند.

برای تبدیل پست وبلاگ به توییت به کمک نیاز دارید؟ کاوش کنید که چگونه هوش مصنوعی OwlyWriter می تواند یک پست وبلاگ یا سایر محتوای صفحه وب شما را اسکن کند و یک پست اجتماعی جذاب در چند ثانیه ایجاد کند.

2. مطمئن شوید که نمایه شما خوب به نظر می رسد

یک نمایه X حرفه‌ای با نام تجاری به ایجاد یک برداشت اولیه خوب کمک می‌کند. در نظر بگیرید که چگونه بهینه سازی هر یک از عناصر نمایه توییتر شما می تواند برند شما را تقویت کرده و به مخاطبان اطلاع دهد.

با نمایه X خود به روشی که با صدای و لحن برند شما مطابقت دارد خلاقیت به خرج دهید. به عنوان مثال، Wendy's با فیلد مکان سرگرمی دارد:

صفحه Wendy's X با صدای و لحن مطابق با برند

منبع: @Wendys

3. مشخص کنید که می‌خواهید به چه کسی دسترسی پیدا کنید و آن جامعه را درگیر کنید

همانطور که در بالا گفتیم، تعامل نام بازی در X است. Engagement در تمام پلتفرم‌های اجتماعی مهم است، اما به ویژه در X قابل مشاهده است و بخشی از فرهنگ مورد انتظار است.

می‌گوید: «هرچه بیشتر روی گفتگوهای معنادار با مخاطبان خود در X سرمایه‌گذاری کنید، بیشتر احساس می‌کنند که بخشی از برند شما و بخشی از یک جامعه بزرگ‌تر هستند.» چلسی ایوانز فلاور، مالک Scott Social.

با این حال، قبل از اینکه بتوانید به طور مؤثر با جامعه خود درگیر شوید، باید دقیقاً بدانید که جامعه شما چه کسی است. خوشبختانه X یک پلتفرم بسیار مؤثر برای گوش دادن اجتماعی است. به طور خاص ناب فالوور Listening می تواند بینش عمیقی در مورد اینکه مخاطب شما چه کسی است و چه انتظاری از شما دارد به شما بدهد.

می‌توانید از جستجوی سریع برای کشف هشتگ‌ها، مارک‌ها و رویدادهای پرطرفدار در هر نقطه از جهان استفاده کنید. همچنین می توانید مکالمات مربوط به نام تجاری خود – از جمله احساسات اجتماعی – را دنبال کنید تا بدانید مخاطبان شما چه کسانی هستند و کاربران X در حال حاضر در مورد برند شما چه احساسی دارند.

ضد آفتاب ناب فالوور Insights و احساسات اجتماعی با SPF

ماریا اسپکتور، مدیر محتوای SocialChain می‌گوید: «در گوش دادن به شبکه‌های اجتماعی کاوش کنید و درک کنید که مخاطبان شما چه کسانی هستند. از نحوه صحبت آنها تقلید کنید (از استفاده از زبان عامیانه آنها نترسید)، برچسب های انجمنی را پیدا کنید که با آنها طنین انداز می شوند، و افراد یا مارک های دیگری را که با آنها تعامل دارند شناسایی کنید. از کلمات کلیدی مرتبط با موضوعات مورد علاقه استفاده کنید و در این جوامع با مخاطبان خود ظاهر شوید.”

این احساس خودی بودن برای تعامل با برند در این پلتفرم که به سمت مکالمات است، حیاتی است.

قتسیا جاکوبسون، مدیر جامعه رسانه‌های اجتماعی، می‌گوید: «مارک‌هایی که در X موفق‌ترین هستند، آنهایی هستند که واقعاً برای درک مخاطبان هدف خود وقت می‌گذارند. آنها از زبان یکسانی استفاده می‌کنند، جوک‌های درونی دارند، می‌دانند چه چیزی در حال پیشرفت است، و بدشان نمی‌آید که مرزها را در مورد آنچه به طور سنتی قابل قبول است، کنار بگذارند.»

4. صدای خود را تعریف کنید

همانطور که در آخرین نکته دیدید، صدای برند شما فقط این نیست که چگونه می خواهید خود را به عنوان یک برند معرفی کنید. این در مورد بهترین روش صحبت با فالوورهای خود است تا مطمئن شوید که احساس می کنند محتوای شما فقط برای آنها ساخته شده است.

صدای برند شما در X احتمالاً کمتر رسمی نسبت به سایر پلتفرم‌های اجتماعی خواهد بود و باید به خلاقیت و شخصیت اجازه درخشیدن بدهد.

نیک مارتین توصیه های بیشتری در این زمینه دارد: او می گوید: «از اینکه کمی سرگرم شوید نترسید. «بهترین مارک‌ها با ارزش دنبال کردن، با توییت‌های خود سرگرم می‌شوند. از شبکه برای افزایش آگاهی از برند استفاده کنید و محصول خود را در راس ذهن مخاطبان خود نگه دارید. اجازه دهید تلاش های بازاریابی پولی شما باعث ایجاد تقاضا شود. تلاش‌های ارگانیک شما می‌تواند باعث علاقه برند و رشد جامعه شود.»

مارتین توصیه می کند از اداره حفاظت از حیات وحش اوکلاهما الهام بگیرید (@OKWildlifeDept).

او می‌گوید: «استراتژی و لحن سبک‌دل آن‌ها باعث علاقه و جامعه می‌شود. این تأثیرات موجی دارد که منجر به فعالیت‌های درآمدزایی مانند بازدید از پارک از طریق تلاش‌های متمرکزتر نسل تقاضا در وب‌سایت‌شان و از طریق برنامه‌های پولی آنها می‌شود.»

تیلور کاپلان، مدیر بازاریابی در داک‌پین، می‌گوید: «مارک‌های موفق در X دارای صدا و لحن متمایزی هستند که با بینش در مورد ترجیحات و رفتارهای مخاطبانشان پشتیبانی می‌شود. “این آنها را قادر می‌سازد تا با میم‌ها و روندهای خاص درگیر شوند و تعامل ارگانیکی را که به طور طبیعی با پیروان آنها طنین‌انداز می‌شود، به دست آورند.”

5. ترکیب محتوا و زمان مناسب برای ارسال را مشخص کنید (از طریق آزمایش)

ما در مورد استفاده از گوش دادن اجتماعی برای درک آنچه مخاطبان شما انتظار دارند صحبت کردیم. هنگامی که استراتژی بازاریابی X (توئیتر) خود را عملی کردید، باید عملکرد خود را تجزیه و تحلیل کنید تا نتایج خود را در طول زمان بهبود بخشید.

می گوید: «استراتژی مبتنی بر داده اساسی است بریتنی گیونز، تولیدکننده بازاریابی در راکا. “تحلیل ها را زیر نظر بگیرید تا بفهمید چه چیزی با مخاطبان شما طنین انداز می شود و رویکرد خود را بر این اساس اصلاح کنید.”

برای شروع، بدانید که نمی توانید خیلی روی تبلیغ تمرکز کنید. ناب فالوور یا قانون 80-20 یا قانون یک سوم را برای به اشتراک گذاری محتوا توصیه می کند.

با استفاده از قانون 80-20، باید پست های تبلیغاتی را فقط به 20 درصد از محتوای خود محدود کنید. 80 درصد دیگر باید به مخاطبان شما اطلاع دهند، آموزش دهند یا سرگرم کنند. از آنجایی که محتوای تبلیغاتی احتمالاً خارج از پلتفرم پیوند خواهد داشت، بر روی ساخت 80 درصد توییتر تمرکز کنید تا مردم مجبور نباشند برای دریافت ارزش کلیک کنند.

قانون یک سوم مشابه است، اما کمی خاص تر است. یک سوم محتوای شما می تواند برند شما را تبلیغ کند، یک سوم برای به اشتراک گذاشتن ایده ها و اطلاعات رهبران فکری در صنعت شما و یک سوم برای تعاملات شخصی با مخاطبان استفاده می شود.

برای بهترین نتایج، مطمئن شوید که نوع مناسب محتوا را در زمان مناسب ارسال می کنید. داده های ناب فالوور نشان می دهد که به طور کلی، بهترین زمان برای ارسال پست در X، 7 صبح PST در دوشنبه ها و 10 صبح PST در چهارشنبه ها است.

برای توصیه‌های سفارشی زمان ارسال بر اساس اهداف بازاریابی X (تویتر) خود، از ابزار بهترین زمان برای انتشار که در پلتفرم مدیریت رسانه‌های اجتماعی ناب فالوور تعبیه شده است استفاده کنید. از داده‌های تعامل تاریخی شما برای یافتن بهترین زمان‌ها برای پست کردن برای حداکثر آگاهی، تعامل یا ترافیک استفاده می‌کند.

بهترین روزها و زمان برای انتشار نقشه حرارتی

ترکیب نظارت بر تجزیه و تحلیل دقیق با یک برنامه عمیق شنیداری اجتماعی به شما امکان می دهد تقویم محتوای خود را با شرط بندی های جسورانه پر کنید. شما می دانید که از مخاطبان خود چه انتظاری داشته باشید و ابزارهایی برای درک واکنش های آنها در زمان واقعی دارید. این آزادی آزمایش به روش هایی را می دهد که وفاداری واقعی به برند را ایجاد می کند.

گیب گومز، رهبر استراتژی اجتماعی در Verizon می‌گوید: «بسیار بار بوده است که پست‌هایی که ما تقریباً در آن‌ها منتشر نمی‌شدیم، آن‌هایی بوده‌اند که ظاهر می‌شوند و باعث عشق به برند می‌شوند. “شجاعت امتحان فرمت های جدید یا لحن جدید را داشته باشید—ممکن است از نتایج شگفت زده شوید.”

فقط مطمئن شوید که تجزیه و تحلیل توییتر خود را بعد از هر نوسان بزرگ بررسی کنید تا ببینید چگونه فرود می آید.

6. یک استراتژی پولی و ارگانیک یکپارچه ایجاد کنید

تنها راه مطمئن برای مشاهده پیام X، پرداخت هزینه توزیع از طریق تبلیغات توییتر است.

برای استفاده حداکثری از بودجه تبلیغات خود، درس های آموخته شده از طرح بازاریابی ارگانیک توییتر خود را در استراتژی تبلیغات خود به کار ببرید. در نظر بگیرید که برای افزایش مخاطب، مقداری بودجه برای پست‌های X خود با بهترین عملکرد اختصاص دهید.

همچنین ایده خوبی است که به پست‌های پولی و ارگانیک که در سایر پلتفرم‌ها عملکرد خوبی دارند نگاهی بیندازید و در مورد راه‌هایی برای تبدیل آن محتوا به یک تبلیغ X فکر کنید. هوش مصنوعی OwlyWriter می‌تواند با بازنویسی محتوای اجتماعی موجود در قالب X-مناسب به اینجا کمک کند.

برای مدیریت موثر بودجه و ایجاد تغییرات سریع بر اساس نتایج، محتوای پولی و ارگانیک خود را در همان داشبورد با استفاده از تبلیغات اجتماعی ناب فالوور. شما می توانید بیش از 100 معیار را برای کمپین های تبلیغاتی X خود تجزیه و تحلیل کنید.

ناب فالوور Analytics مقدار خرج شده و نمایش های تجزیه و تحلیل پست

معیارهای بازاریابی توییتر 2024 برای 13 صنعت

همیشه مفید است که بدانید بازاریابی شما در توییتر چگونه در مقابل رقبا قرار می گیرد. ما این معیارهای بازاریابی توییتر را برای هر صنعتی از آن استخراج کرده‌ایم ابزار سنجش صنعت که در داشبورد ناب فالوور تعبیه شده است.

متوجه خواهید شد که معیارها در صنعت به طور قابل توجهی متفاوت هستند، بنابراین مطمئن شوید که خود را با زمینه مناسب مقایسه می کنید. به عنوان مثال، سایر صنایع هرگز با میزان کلیک یک حساب سرگرمی و رسانه، نرخ رشد مخاطبان یک حساب فناوری یا نرخ تعامل یک غیرانتفاعی مطابقت ندارند. اشکالی ندارد! هدف این است که با صنعت خود هماهنگ شوید، نه حساب های برتر توییتر.

آژانس

تحصیلات

سرگرمی و رسانه

خدمات مالی

خوردنی و آشامیدنی

دولت

بهداشت و درمان/تندرستی

غیر انتفاعی

مشاور املاک

خرده فروشی

خدمات حرفه ای / مشاوره

فن آوری

سفر / مهمان نوازی / اوقات فراغت

امتیاز: آیا بهترین شیوه های بازاریابی توییتر برای Threads اعمال می شود؟

Threads به عنوان پاسخ متا به توییتر معرفی شد. بنابراین آیا همان بهترین شیوه های بازاریابی اعمال می شود؟

هیئت منصفه هنوز خارج است، اما برخی از برندها در Threads موفقیت های اولیه را مشاهده می کنند. به نظر می رسد نکته کلیدی، رویکردی متمرکز بر پیروان برای تعامل است. مردم انتظار دارند پاسخی در Threads داشته باشند و فقط در صورت دریافت پاسخ خواهند ماند.

در حال حاضر، Threads هنوز یک قلمرو آزمایشی است. این برنامه تا سه ماهه دوم 2024 دارای 175 میلیون کاربر فعال ماهانه است. (این میزان را با 611 MAU در X مقایسه کنید.) اما مخاطبان Threads همچنان در حال رشد هستند و این برنامه TikTok را از دوره سه ساله خود به عنوان پردانلودترین برنامه در سال 2023 معرفی کرد.

هنگام برنامه ریزی استراتژی Threads خود، به یاد داشته باشید که مهمترین دلایلی که مردم Threads را دانلود کردند این است که سرگرم کننده به نظر می رسید و می خواستند یک پلت فرم رسانه اجتماعی جدید را امتحان کنند. همانطور که بازاریابی محتوای X (توئیتر) خود را برای این پلتفرم جدید تطبیق می‌دهید، روحیه آزمایش‌های بازیگوش را در آغوش بگیرید – و رشد فالوورها فرا خواهد رسید.

از ناب فالوور برای اجرای طرح بازاریابی توییتر خود در کنار سایر فعالیت های رسانه های اجتماعی خود استفاده کنید. از یک داشبورد می توانید رقبای خود را زیر نظر داشته باشید، فالوورهای خود را افزایش دهید، توییت ها را برنامه ریزی کنید و عملکرد خود را تجزیه و تحلیل کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا