بازی

بهترین بازی هایی که ابتدا باید روی Xbox Series X or S خود نصب کنید

Summarize this content to 400 words in Persian Lang

نکات برجسته

انتخاب یک سیستم بازی می تواند سخت باشد، اما Xbox X/S مجموعه گسترده ای از بازی ها را برای سلیقه و ترجیح هر بازیکن ارائه می دهد.
با Baldur's Gate 3 برای سفارشی‌سازی و داستان‌گویی غنی، به دنیای بازی‌های RPG شیرجه بزنید، که برای طرفداران داستان‌های فانتزی و مبارزات عالی است.
برای تجربه‌ای چالش‌برانگیز، Elden Ring را در Xbox Series X یا S امتحان کنید، که محیط‌های متنوع، داستان‌های عمیق و باس فایت‌های هیجان‌انگیز را ارائه می‌دهد.

بدون اینکه پایانی برای جنگ های کنسولی در پیش باشد، تشخیص اینکه برای کدام سیستم بازی باید بودجه داشته باشید، می تواند انتخاب سختی باشد. مهم نیست کدام را انتخاب می کنید، مطمئناً بازی های زیادی برای انتخاب خواهید داشت، اما این فقط منجر به تصمیم گیری های بیشتری می شود.

4:49 مربوط بهترین بازی های FPS برای Xbox 360 بیایید یک قدم به دوران 360 برگردیم و برخی از بازی‌های FPS را بررسی کنیم.
چه از طرفداران طولانی مدت کنسول ایکس باکس مایکروسافت باشید، چه از نسل فعلی تبدیل شده اید، Xbox X/S بازی های زیادی برای انتخاب دارد. اما، در این فهرست تقریباً بی پایان، باید با کدام شروع کنید؟

10 دروازه بالدر 3
بازی RPG برای اعصار

دروازه بالدر 3 منتشر شد 3 آگوست 2023 ESRB M for Mature: Blood and Gore، برهنگی جزئی، محتوای جنسی، زبان تند، خشونت
بازی‌های RPG به لطف تمام تلاش‌ها، توسعه شخصیت‌ها و کاوش‌های مختلفی که معمولاً با آن‌ها همراه می‌شوند، گزینه‌ای برای بازی‌های طولانی‌مدت هستند. شاید هیچ بازی ایکس باکس X/S مانند Baldur's Gate 3 این سبک را رعایت نکند.

تعداد زیادی سفارشی سازی کاراکتر وجود دارد که اگر بخواهید جزئیات بیشتری را دریافت کنید، واقعاً می تواند بیش از یک ساعت طول بکشد. فراتر از آن، دنیایی پر جنب و جوش پر از افسانه های فانتزی و مبارزاتی است که برای قدردانی از آن لازم نیست طرفدار Dungeons & Dragons باشید.

این بازی به دلیل اینکه دروازه ای عالی برای طرفداران بازی های RPG رومیزی است که می خواهند بیشتر وارد بازی های ویدیویی شوند، اعتبار بیشتری کسب می کند.

9 هادس
یک سرکش خداگونه

هادس منتشر شد 17 سپتامبر 2020 ESRB T برای نوجوانان: مرجع الکل، خون، زبان ملایم، مضامین پیشنهادی، خشونت
ژانر Roguelike از ابتدای خود به طور تصاعدی رشد کرده است و یکی از نمونه های برجسته این ژانر Hades است. اگر علاوه بر این، مقدار مناسبی از اساطیر یونانی خود را دوست دارید، مطمئناً این باید یکی از اولین بازی هایی باشد که می توانید انجام دهید.

شما به عنوان زاگرئوس، پسر خود هادس، در دنیای اموات حرکت خواهید کرد، در حالی که با موجودات مبارزه می کنید، خدایان دیگر را ملاقات می کنید، و حتی ممکن است در سفر خود نیز عاشقانه بپردازید. چیزهای زیادی برای جذب بازیکنان جدید به این بازی با این همه لایه وجود دارد.

8 حلقه آتش
برخاسته ای لکه دار

حلقه آتش منتشر شد 25 فوریه 2022 ESRB M for Mature: Blood and Gore، زبان، مضامین پیشنهادی، خشونت
گاهی اوقات مردم برای اینکه بهترین بخش یک بازی جدید باشند مشکل پیدا می کنند. اگر به دنبال چالشی در Xbox Series X یا S خود هستید، به Elden Ring نگاه نکنید. این بازی یک بازی Soulsborne است که سبک فرعی را وارد مرحله جدیدی می کند.

درست است، سختی این بازی آشکار است، اما به‌طور شگفت‌انگیزی با بازیکنان جدید مهربان است، به لطف دنیایی باز که در آن می‌توانید سطوح را خرد کنید تا در طول سفر به شما کمک کند. محیطی متنوع، لایه‌های لایه‌ای از داستان و باس فایت‌ها که به شما آرامش می‌دهد.

7 Forza Horizon 5
موتورهای خود را راه اندازی کنید

Forza Horizon 5 منتشر شد 9 نوامبر 2021 ژانر(های) مسابقه ESRB E برای همه
اگر از طرفداران مسابقات اتومبیلرانی هستید، Xbox همچنان شما را تحت پوشش قرار می دهد. در حالی که عناوین زیادی حتی در این ژانر وجود دارد، هیچ کدام با هیجان غرق بنزینی که Forza Horizon 5 در چنین بازی ساده ای گنجانده شده است، مطابقت ندارد.

بیش از 800 ماشین برای رانندگی، اصلاح و مسابقه در سراسر جهان باز با مکان های زیادی برای آزمایش سرعت وجود دارد. Forza Horizon 5 بازی‌پذیری را با واقع‌گرایی که از چنین مجموعه‌ای با استقبال خوب انتظار می‌رفت، مطابقت می‌دهد.

6 استریت فایتر 6
دوک های خود را قرار دهید

استریت فایتر 6 منتشر شد 2 ژوئن 2023 ESRB T برای نوجوانان به دلیل خون ملایم، زبان ملایم، مضامین پیشنهادی، استفاده از الکل و دخانیات، خشونت
طرفداران بازی های مبارزه ای نیز با حداقل بازی ها باقی نمی مانند. برخی از نام‌های بزرگ و کوچک قفسه‌های فروشگاه Xbox را در این ژانر پر اکشن زیبا می‌کنند. Street Fighter 6 یکی از این نمونه‌ها و از مجموعه‌ای با چندین دهه بازی تحسین‌شده است.

مربوط هر لباس جایگزین در Street Fighter 6، رتبه بندی شده است همه 19 شخصیت در Street Fighter 6 به لباس های جایگزین یا کلاسیک دسترسی دارند، اما کدام یک بهترین را دارد؟
Street Fighter 6 در این ژانر منحصربه‌فرد است، زیرا تعادل خوبی در مهربانی با بازیکنان جدید دارد و به بازیکنان خبره اجازه می‌دهد در بازی‌های آنلاین و مسابقات حضور داشته باشند. فهرستی پویا از مبارزان با سبک هنری واضح در این کلاسیک مدرن یک بازی مبارزه ترکیب می شود.

5 دریای دزد
زندگی یک دزد دریایی برای تو؟

دریای دزد منتشر شد 20 مارس 2018 ژانر(های) ماجرا ESRB T برای نوجوانان: شوخ طبعی، استفاده از الکل، خشونت
بازی با دوستان خود یک راه عالی برای شکستن یک کنسول جدید است، و بازی های آنلاین زیادی در X یا S وجود دارد که می توانید این کار را انجام دهید. Sea Of Thieves که ظاهراً از ناکجاآباد به نظر می رسد در دنیای بازی های آنلاین نامی برای خود دست و پا کرده است.

شما و حداکثر سه نفر از دوستانتان می توانید دور هم جمع شوید، یک کشتی بگیرید و ماجراجویی خود را در دریاهای آزاد شروع کنید. تنوع شگفت انگیزی دارد، با مبارزات، اکتشاف، کانکس های دریایی، و حتی برخی از سفارشی سازی اینجا و آنجا. فقط مطمئن شوید که از آن اسکلت های خزنده دوری کنید.

به لطف برخی به‌روزرسانی‌های بعدی، Sea of ​​Thieves را می‌توان به صورت انفرادی نیز بازی کرد، اما همچنان بهترین تجربه را به صورت مشارکتی دارد.

4 طول می کشد دو
سفر ساخته شده با هم

طول می کشد دو منتشر شد 26 مارس 2021 ژانر(های) اکشن، ماجراجویی ESRB تی برای نوجوانان: خون متحرک، شیطنت کمیک، خشونت فانتزی، زبان
صحبت از بازی کوآپ شد، گاهی اوقات کوآپ هنوز هم پادشاه است. به خصوص اگر با شریک زندگی خود یا هم اتاقی خود زندگی می کنید که از بازی کردن نیز لذت می برد. تعداد زیادی بازی Couch-op یا Split-screen روی Xbox X/S وجود ندارد، اما مطمئناً It Takes Two بهترین آنهاست.

با بازی به عنوان یک جفت عروسک، باید سطوح مختلف خانه پر از پازل، پلتفرمینگ و باس فایت را کشف کنید که تنها با کار گروهی (و کمی خلاقیت) قابل حل هستند. این یک بازی است که خیلی جدی نیست، که برای سهولت در یک کنسول جدید عالی است.

3 Grand Theft Auto 5
جهان، صدف تو

Grand Theft Auto 5 منتشر شد 17 سپتامبر 2013 ژانر(های) جهان باز، اکشن ESRB M برای بالغین 17 سال به دلیل خون و گلودرد، خشونت شدید، شوخ طبعی بالغ، برهنگی، زبان تند، محتوای جنسی قوی، استفاده از مواد مخدر و الکل
برخی از بازی‌های Xbox X و S وجود دارند که بخشی از مجموعه‌های قدیمی با تحسین‌های فراوان هستند. یکی از بازی‌هایی که همه این امتیازها را کسب کرده است Grand Theft Auto 5 است. این یک بازی شروع عالی برای کنسول به دلایل انگشت شماری است.

مربوط 20 بهترین سلاح در GTA 5، رتبه بندی شده از میان همه ابزارهای تخریبی بسیار Grand Theft Auto V، هرگز نباید بدون کدام یک از خانه خارج شوید؟
داستان فوق العاده ای دارد، پر از احساسات و خنده. دنیای باز و ساعت‌ها محتوای آنلاین به این معناست که شبیه به چند بازی در یک بازی است. به علاوه، دائماً با گرافیک بهتر، محتوای جدید و اصلاحات به روز می شود، بنابراین لازم نیست نگران دیر آمدن باشید.

2 Halo: The Master Chief Collection
چرا بازی های چندگانه نه؟

Halo: The Master Chief Collection منتشر شد 11 نوامبر 2014 ژانر(های) تیرانداز اول شخص ESRB M for Mature: Violence، Blood and Gore، Language
طرفداران کنسول های قبلی ایکس باکس مطمئنا از همه کارهایی که Halo نه تنها برای Xbox امروزی بلکه برای کل دنیای بازی انجام داده است، قدردانی می کنند. Halo: The Master Chief Collection شش بازی اول این سری است که همه در یک مکان هستند.

این به معنای یک دوره کامل از بازی‌های علمی تخیلی FPS از ساعت‌ها داستان کمپین، تا حالت‌های چندنفره کلاسیک بازی‌ها بر روی نقشه‌هایی است که به خوبی در ذهن نسل‌ها در این مرحله جا افتاده است.

1 ماین کرافت
Craft Meets Combat

ماین کرافت منتشر شد 18 نوامبر 2011 ESRB E10+ برای همه 10+ به دلیل خشونت فانتزی
بازی های کمی وجود دارد که برای همه به اندازه Minecraft وجود دارد. مهم نیست که چه چیزی شما را به لذت بردن از یک بازی سوق می دهد، Minecraft احتمالاً آن را در پیک دارد. احتمالاً به همین دلیل است که از سال 2009 همچنان قوی است.

تعداد بی پایانی از گزینه ها در حالت خلاقانه در انتظار شما هستند، جایی که کل شهرها به شکل بلوک تکرار شده اند. یا، می توانید به حالت بقا بروید، جایی که از هیچ تا مبارزه با اژدهای گمراه کننده Ender، کاردستی و کشاورزی می کنید. انفرادی، یا با دوستان، Minecraft یک بازی است که می توانید ماه ها در آن وقت بگذارید.

بعد بهترین بازی های Xbox Series X|S در تمام دوران از زمان عرضه در سال 2020، Xbox Series X & S مجموعه‌ای از بازی‌ها را جمع‌آوری کرده است که به راحتی در دسترس هستند – این‌ها بهترین‌های این دسته هستند.

نکات برجسته

  • انتخاب یک سیستم بازی می تواند سخت باشد، اما Xbox X/S مجموعه گسترده ای از بازی ها را برای سلیقه و ترجیح هر بازیکن ارائه می دهد.
  • با Baldur's Gate 3 برای سفارشی‌سازی و داستان‌گویی غنی، به دنیای بازی‌های RPG شیرجه بزنید، که برای طرفداران داستان‌های فانتزی و مبارزات عالی است.
  • برای تجربه‌ای چالش‌برانگیز، Elden Ring را در Xbox Series X یا S امتحان کنید، که محیط‌های متنوع، داستان‌های عمیق و باس فایت‌های هیجان‌انگیز را ارائه می‌دهد.



بدون اینکه پایانی برای جنگ های کنسولی در پیش باشد، تشخیص اینکه برای کدام سیستم بازی باید بودجه داشته باشید، می تواند انتخاب سختی باشد. مهم نیست کدام را انتخاب می کنید، مطمئناً بازی های زیادی برای انتخاب خواهید داشت، اما این فقط منجر به تصمیم گیری های بیشتری می شود.

4:49

مربوط

بهترین بازی های FPS برای Xbox 360

بیایید یک قدم به دوران 360 برگردیم و برخی از بازی‌های FPS را بررسی کنیم.

چه از طرفداران طولانی مدت کنسول ایکس باکس مایکروسافت باشید، چه از نسل فعلی تبدیل شده اید، Xbox X/S بازی های زیادی برای انتخاب دارد. اما، در این فهرست تقریباً بی پایان، باید با کدام شروع کنید؟


10 دروازه بالدر 3

بازی RPG برای اعصار

دروازه بالدر 3

منتشر شد
3 آگوست 2023

ESRB
M for Mature: Blood and Gore، برهنگی جزئی، محتوای جنسی، زبان تند، خشونت

بازی‌های RPG به لطف تمام تلاش‌ها، توسعه شخصیت‌ها و کاوش‌های مختلفی که معمولاً با آن‌ها همراه می‌شوند، گزینه‌ای برای بازی‌های طولانی‌مدت هستند. شاید هیچ بازی ایکس باکس X/S مانند Baldur's Gate 3 این سبک را رعایت نکند.


تعداد زیادی سفارشی سازی کاراکتر وجود دارد که اگر بخواهید جزئیات بیشتری را دریافت کنید، واقعاً می تواند بیش از یک ساعت طول بکشد. فراتر از آن، دنیایی پر جنب و جوش پر از افسانه های فانتزی و مبارزاتی است که برای قدردانی از آن لازم نیست طرفدار Dungeons & Dragons باشید.

این بازی به دلیل اینکه دروازه ای عالی برای طرفداران بازی های RPG رومیزی است که می خواهند بیشتر وارد بازی های ویدیویی شوند، اعتبار بیشتری کسب می کند.

9 هادس

یک سرکش خداگونه

هادس

منتشر شد
17 سپتامبر 2020

ESRB
T برای نوجوانان: مرجع الکل، خون، زبان ملایم، مضامین پیشنهادی، خشونت

ژانر Roguelike از ابتدای خود به طور تصاعدی رشد کرده است و یکی از نمونه های برجسته این ژانر Hades است. اگر علاوه بر این، مقدار مناسبی از اساطیر یونانی خود را دوست دارید، مطمئناً این باید یکی از اولین بازی هایی باشد که می توانید انجام دهید.


شما به عنوان زاگرئوس، پسر خود هادس، در دنیای اموات حرکت خواهید کرد، در حالی که با موجودات مبارزه می کنید، خدایان دیگر را ملاقات می کنید، و حتی ممکن است در سفر خود نیز عاشقانه بپردازید. چیزهای زیادی برای جذب بازیکنان جدید به این بازی با این همه لایه وجود دارد.

8 حلقه آتش

برخاسته ای لکه دار

حلقه آتش

منتشر شد
25 فوریه 2022

ESRB
M for Mature: Blood and Gore، زبان، مضامین پیشنهادی، خشونت

گاهی اوقات مردم برای اینکه بهترین بخش یک بازی جدید باشند مشکل پیدا می کنند. اگر به دنبال چالشی در Xbox Series X یا S خود هستید، به Elden Ring نگاه نکنید. این بازی یک بازی Soulsborne است که سبک فرعی را وارد مرحله جدیدی می کند.

درست است، سختی این بازی آشکار است، اما به‌طور شگفت‌انگیزی با بازیکنان جدید مهربان است، به لطف دنیایی باز که در آن می‌توانید سطوح را خرد کنید تا در طول سفر به شما کمک کند. محیطی متنوع، لایه‌های لایه‌ای از داستان و باس فایت‌ها که به شما آرامش می‌دهد.


7 Forza Horizon 5

موتورهای خود را راه اندازی کنید

Forza Horizon 5

منتشر شد
9 نوامبر 2021

ژانر(های)
مسابقه

ESRB
E برای همه

اگر از طرفداران مسابقات اتومبیلرانی هستید، Xbox همچنان شما را تحت پوشش قرار می دهد. در حالی که عناوین زیادی حتی در این ژانر وجود دارد، هیچ کدام با هیجان غرق بنزینی که Forza Horizon 5 در چنین بازی ساده ای گنجانده شده است، مطابقت ندارد.

بیش از 800 ماشین برای رانندگی، اصلاح و مسابقه در سراسر جهان باز با مکان های زیادی برای آزمایش سرعت وجود دارد. Forza Horizon 5 بازی‌پذیری را با واقع‌گرایی که از چنین مجموعه‌ای با استقبال خوب انتظار می‌رفت، مطابقت می‌دهد.

6 استریت فایتر 6

دوک های خود را قرار دهید


استریت فایتر 6

منتشر شد
2 ژوئن 2023

ESRB
T برای نوجوانان به دلیل خون ملایم، زبان ملایم، مضامین پیشنهادی، استفاده از الکل و دخانیات، خشونت

طرفداران بازی های مبارزه ای نیز با حداقل بازی ها باقی نمی مانند. برخی از نام‌های بزرگ و کوچک قفسه‌های فروشگاه Xbox را در این ژانر پر اکشن زیبا می‌کنند. Street Fighter 6 یکی از این نمونه‌ها و از مجموعه‌ای با چندین دهه بازی تحسین‌شده است.

مربوط

هر لباس جایگزین در Street Fighter 6، رتبه بندی شده است

همه 19 شخصیت در Street Fighter 6 به لباس های جایگزین یا کلاسیک دسترسی دارند، اما کدام یک بهترین را دارد؟

Street Fighter 6 در این ژانر منحصربه‌فرد است، زیرا تعادل خوبی در مهربانی با بازیکنان جدید دارد و به بازیکنان خبره اجازه می‌دهد در بازی‌های آنلاین و مسابقات حضور داشته باشند. فهرستی پویا از مبارزان با سبک هنری واضح در این کلاسیک مدرن یک بازی مبارزه ترکیب می شود.

5 دریای دزد

زندگی یک دزد دریایی برای تو؟

دریای دزد

منتشر شد
20 مارس 2018

ژانر(های)
ماجرا

ESRB
T برای نوجوانان: شوخ طبعی، استفاده از الکل، خشونت

بازی با دوستان خود یک راه عالی برای شکستن یک کنسول جدید است، و بازی های آنلاین زیادی در X یا S وجود دارد که می توانید این کار را انجام دهید. Sea Of Thieves که ظاهراً از ناکجاآباد به نظر می رسد در دنیای بازی های آنلاین نامی برای خود دست و پا کرده است.


شما و حداکثر سه نفر از دوستانتان می توانید دور هم جمع شوید، یک کشتی بگیرید و ماجراجویی خود را در دریاهای آزاد شروع کنید. تنوع شگفت انگیزی دارد، با مبارزات، اکتشاف، کانکس های دریایی، و حتی برخی از سفارشی سازی اینجا و آنجا. فقط مطمئن شوید که از آن اسکلت های خزنده دوری کنید.

به لطف برخی به‌روزرسانی‌های بعدی، Sea of ​​Thieves را می‌توان به صورت انفرادی نیز بازی کرد، اما همچنان بهترین تجربه را به صورت مشارکتی دارد.

4 طول می کشد دو

سفر ساخته شده با هم


طول می کشد دو

منتشر شد
26 مارس 2021

ژانر(های)
اکشن، ماجراجویی

ESRB
تی برای نوجوانان: خون متحرک، شیطنت کمیک، خشونت فانتزی، زبان

صحبت از بازی کوآپ شد، گاهی اوقات کوآپ هنوز هم پادشاه است. به خصوص اگر با شریک زندگی خود یا هم اتاقی خود زندگی می کنید که از بازی کردن نیز لذت می برد. تعداد زیادی بازی Couch-op یا Split-screen روی Xbox X/S وجود ندارد، اما مطمئناً It Takes Two بهترین آنهاست.

با بازی به عنوان یک جفت عروسک، باید سطوح مختلف خانه پر از پازل، پلتفرمینگ و باس فایت را کشف کنید که تنها با کار گروهی (و کمی خلاقیت) قابل حل هستند. این یک بازی است که خیلی جدی نیست، که برای سهولت در یک کنسول جدید عالی است.

3 Grand Theft Auto 5

جهان، صدف تو

Grand Theft Auto 5

منتشر شد
17 سپتامبر 2013

ژانر(های)
جهان باز، اکشن

ESRB
M برای بالغین 17 سال به دلیل خون و گلودرد، خشونت شدید، شوخ طبعی بالغ، برهنگی، زبان تند، محتوای جنسی قوی، استفاده از مواد مخدر و الکل

برخی از بازی‌های Xbox X و S وجود دارند که بخشی از مجموعه‌های قدیمی با تحسین‌های فراوان هستند. یکی از بازی‌هایی که همه این امتیازها را کسب کرده است Grand Theft Auto 5 است. این یک بازی شروع عالی برای کنسول به دلایل انگشت شماری است.


مربوط

20 بهترین سلاح در GTA 5، رتبه بندی شده

از میان همه ابزارهای تخریبی بسیار Grand Theft Auto V، هرگز نباید بدون کدام یک از خانه خارج شوید؟

داستان فوق العاده ای دارد، پر از احساسات و خنده. دنیای باز و ساعت‌ها محتوای آنلاین به این معناست که شبیه به چند بازی در یک بازی است. به علاوه، دائماً با گرافیک بهتر، محتوای جدید و اصلاحات به روز می شود، بنابراین لازم نیست نگران دیر آمدن باشید.

2 Halo: The Master Chief Collection

چرا بازی های چندگانه نه؟

Halo: The Master Chief Collection

منتشر شد
11 نوامبر 2014

ژانر(های)
تیرانداز اول شخص

ESRB
M for Mature: Violence، Blood and Gore، Language

طرفداران کنسول های قبلی ایکس باکس مطمئنا از همه کارهایی که Halo نه تنها برای Xbox امروزی بلکه برای کل دنیای بازی انجام داده است، قدردانی می کنند. Halo: The Master Chief Collection شش بازی اول این سری است که همه در یک مکان هستند.

این به معنای یک دوره کامل از بازی‌های علمی تخیلی FPS از ساعت‌ها داستان کمپین، تا حالت‌های چندنفره کلاسیک بازی‌ها بر روی نقشه‌هایی است که به خوبی در ذهن نسل‌ها در این مرحله جا افتاده است.


1 ماین کرافت

Craft Meets Combat

ماین کرافت

منتشر شد
18 نوامبر 2011

ESRB
E10+ برای همه 10+ به دلیل خشونت فانتزی

بازی های کمی وجود دارد که برای همه به اندازه Minecraft وجود دارد. مهم نیست که چه چیزی شما را به لذت بردن از یک بازی سوق می دهد، Minecraft احتمالاً آن را در پیک دارد. احتمالاً به همین دلیل است که از سال 2009 همچنان قوی است.

تعداد بی پایانی از گزینه ها در حالت خلاقانه در انتظار شما هستند، جایی که کل شهرها به شکل بلوک تکرار شده اند. یا، می توانید به حالت بقا بروید، جایی که از هیچ تا مبارزه با اژدهای گمراه کننده Ender، کاردستی و کشاورزی می کنید. انفرادی، یا با دوستان، Minecraft یک بازی است که می توانید ماه ها در آن وقت بگذارید.

بعد

بهترین بازی های Xbox Series X|S در تمام دوران

از زمان عرضه در سال 2020، Xbox Series X & S مجموعه‌ای از بازی‌ها را جمع‌آوری کرده است که به راحتی در دسترس هستند – این‌ها بهترین‌های این دسته هستند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا