بازی

چگونه در یائولینگ تکامل پیدا کنیم: سفر اسطوره ای

مانند هر بازی خوب رام کننده هیولا، Yaoling: Mythical Journey تاکید زیادی بر قوی تر و بهتر کردن هیولاهای شما در طول ماجراجویی دارد. یکی از راه‌هایی که می‌توانید این کار را انجام دهید، تکامل است، که یائولین‌های ارزشمند شما را با حرکات بهتر و ارتقا یافته و آمار بالاتر به شکلی قوی‌تر و اغلب بزرگ‌تر تبدیل می‌کند.



مربوط

10 بازی رام کردن هیولا با بیشترین هیولاها

از پوکمون گرفته تا دیجیمون و هر چیز دیگری، این بازی‌ها به شما امکان دوستی با تعداد زیادی از موجودات را می‌دهند.

این فرآیند در بیشتر موارد بسیار ساده است. با این حال، در مراحل بعدی بازی، راه‌های بیشتری برای تکامل یاولینگ‌های شما وجود دارد که نیاز به تفکر و برنامه‌ریزی دارد. اگر به این فکر می کنید که چگونه یک تکامل را آغاز کنید و به یائولینگ خود تقویت کنید، ما شما را تحت پوشش قرار داده ایم.


چگونه یائولین ها را تکامل دهیم

یائولینگ ها توسط ارتقاء سطح و رسیدن به یک سطح مشخص. این سطوح از Yaoling تا Yaoling متفاوت است، اما بسیاری از آنها روند کلی را دنبال می کنند که اولین تکامل آنها در یک سطح اتفاق می افتد. بین ده تا 20، و سپس یک تکامل دوم بعد از سطح 30 – با برخی از یائولین ها تنها زمانی که به سطح 60 رسیدند به سومین تکامل خود می رسند!

برخی از یائولین ها، مانند نادر
دیدی
، هرگز تکامل نخواهد یافت.


یائولینگ به شما اطلاع می‌دهد که آماده تکامل است.تکامل یابدزیر پرتره آنها علامت بزنید.

برای تکامل واقعی یاولینگ، باید آنها را در مهمانی خود داشته باشید و در حالی که کوله پشتی باز است روی آنها کلیک کنید. در زیر پرتره تمام بدن آنها، دکمه Evolve را خواهید دید.

تکامل آیتم در سفر اسطوره ای یاولینگ.

پس از رسیدن به دومین فرصت تکامل آنها، مجبور خواهید شد بین دو یاولینگ مختلف یکی را انتخاب کنید که به آنها اجازه تکامل دهید. یکی تکامل منظم آنها خواهد بود، در حالی که دومی شکل شیطان آنها خواهد بود. این تنها راه برای به دست آوردن یاولینگ های شیطانی است و مستلزم به دست آوردن آن است سنگ های تکاملی.


اینها سنگ های تکاملی پس از استفاده مصرف می شوند; آنها آیتم های کلیدی دائمی نیستند. در انتخاب یائولینگ ها برای تبدیل شدن به اشکال شیطانی خود مراقب باشید!

بعد

7 بازی رام کردن هیولا با ویژگی های Co-Op

رام کردن موجودات وحشی سرگرم کننده است، اما رام کردن آنها با دوستان حتی بهتر است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا