بازی

Arno از Assassin's Creed Unity در المپیک 2024 پاریس ظاهر شد

نکات برجسته

  • شخصیت Assassin's Creed آرنو دوریان در المپیک 2024 پاریس در حالی که مشعل را حمل می کرد به طرز شگفت انگیزی ظاهر شد.
  • ریشه‌های فرانسوی یوبی‌سافت و محل بازی Assassin's Creed Unity در فرانسه، کمئوی آرنو را به یک همکاری مناسب تبدیل کرد.
  • مراسم اختتامیه سال 2016 نیز ماریو را به نمایش گذاشت، بنابراین بازی های ویدیویی در المپیک چیز جدیدی نیست.



اگر در حال تماشای مراسم افتتاحیه المپیک 2024 پاریس بودید، ممکن است متوجه یک شخصیت آشنا شده باشید که مشعل المپیک را حمل می کند. آنها مانند یک آدمکش از Assassin's Creed لباس پوشیده بودند و دقیقاً مانند یک Assassin پارکور انجام می دادند. پس آیا واقعاً یک قاتل از Assassin's Creed بود؟

مربوط

Assassin's Creed Shadows همیشه قرار بود عجیب و غریب باشد

اگر غیر از این فکر می کنید، احتمالاً بازی ها را انجام نداده اید.

آره. به طور خاص، آرنو دوریان از Assassin's Creed Unity بود.

پیش از مراسم افتتاحیه، یک حساب کاربری از طرفداران Assassin's Creed مفاهیمی را برای ظاهر بالقوه Assassin در توییتر به اشتراک گذاشت. این کانسپت ها Assassin را در حال اجرای پارکور در سراسر نقاط دیدنی پاریس در حالی که مشعل نمادین را در دست داشت به نمایش گذاشت.


سپس، در صبح مراسم افتتاحیه، حساب توییتر Assassin's Creed یوبی‌سافت به طرفداران گفت که مراقب پشت بام‌ها باشند، زیرا ممکن است آرنو در حال تماشا باشد.

حساب توییتر خود یوبی سافت زمانی که تصویر جداگانه ای از آرنو را قبل از مراسم توییت کرد، به این گمانه زنی افزود.


و زمانی که قاتل بالاخره ظاهر شد، یوبی سافت پاسخ داد:

بنابراین، نه، شما اشتباه نکردید. آرنو در المپیک بود. با این حال، بسیاری در تعجب هستند که چرا در المپیک همه مکان ها Assassin's Creed گنجانده شده است.


آرنو در المپیک کاملاً منطقی است

نکته کوتاه این است که یوبی سافت یک شرکت فرانسوی بازی های ویدیویی است. Assassin's Creed Unity اتفاقی در فرانسه می گذرد و قهرمان آن، آرنو، فرانسوی است. از بسیاری جهات، این یک همکاری عالی است.


مراسم افتتاحیه علاوه بر معرفی بسیاری از ورزشکاران المپیک در مراسم، جهان را به کشور میزبان نیز معرفی می کند. تلاش زیادی برای نشان دادن همه چیزهایی که کشور میزبان را منحصر به فرد می کند، با ارجاعات فراوان به فرهنگ، ورزشکاران، هنرمندان و معماری آن انجام می شود. یوبی سافت بخش عمده ای از فرانسه باقی مانده است و بنابراین گنجاندن آن، هر چقدر هم که کوچک باشد، مهم بود.

و بنابراین، درست همانطور که ماریو بخش مهمی از مراسم اختتامیه 2016 بود، زیرا ژاپن میزبانی را در سال 2020 بر عهده گرفت، آرنو در سال 2024 نیز چنین است. مطمئنا، آرنو لزوماً همان جذابیت فرهنگ پاپ ماریو را ندارد، اما او به همان اندازه حق حضور در آنجا را دارد، همه چیز در نظر گرفته شود. و دیدن بازی‌های المپیک و Ubisoft این موضوع را بسیار عالی بود.


بعد

بازی‌های ویدیویی مدرن بدون پاس‌های جنگی چگونه خواهند بود؟

پاس‌های نبرد امروزه عادی است، اما اگر اینطور نبود چه می‌شد؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا