بازی

نکات و ترفندهای مبتدی برای قهرمانان زرده: یک تاماگوی طولانی

تاماگوچی ها را به خاطر دارید؟ این حیوانات خانگی دیجیتال که در اواخر دهه 1990 محبوب شدند، قلب بسیاری را تسخیر کردند. این حیوانات خانگی از تخم بیرون آمدند و نیاز به توجه و مسئولیت مداوم داشتند. اگر این نوستالژی کافی نیست و تاماگوچی ها به شما علاقه مند هستند، پس قهرمانان زرده: تاماگوی طولانی بازی برای شما است.


گیمر ویدیوی روز

برای ادامه با محتوا، پیمایش کنید

مربوط

23 بهترین بازی بیکار برای آیفون و اندروید

اگر به دنبال یک بازی کم تلاش برای بازی در پس‌زمینه تلفن همراه خود هستید، در اینجا بهترین‌ها را امتحان کنید.

هدف بازی بسیار ساده است: ملکه پری شما را به عنوان یک روح نگهبان می سازد. شما باید قهرمان کوچکی را پرورش دهید که از تخم بیرون می آید و لرد قورباغه ای را که آنها را تهدید می کند شکست دهید. این یک سفر ساده و در عین حال طولانی خواهد بود، و خواندن چند نکته مبتدی قبل از شروع مفید خواهد بود.


برای به دست آوردن مزایا، مینی بازی ها را انجام دهید

Yolk Heroes - A Long Tamago - بازیکن آموزش مراقبت از تخم مرغ را می آموزد

در بازی ابتدا با یک بریف مواجه خواهید شد مرحله پرورش تخم مرغ. در این مرحله اولیه که اولین مرحله پرورش قهرمان کوچک شماست، باید یک مینی بازی را تکمیل کنید. این مرحله به عنوان یک جلسه آزمایشی برای مینی گیم ها در مراحل بعدی بازی با آن مواجه خواهید شد.


هر چه بهتر از تخم مرغ خود محافظت کنید
در مینی بازی و از آن در برابر مخلوقات و آب و هوای بد محافظت کنید،
آمار شروع شما بهتر است
s خواهد بود.

Yolk Heroes - A Long Tamago - قهرمانی به شکل کودکی خود و آمار STR خود را آموزش می دهد

مینی گیم های زیادی را در بخش بزرگی از فعالیت های بازی خواهید دید. شما نیازی به بازی ندارید این مینی بازی ها با این حال، اگر زمان و تلاش خود را صرف تعامل با آنها کنید، برای شما مفید خواهد بود. با شرکت در مینی‌بازی‌ها، نه تنها پاداش‌های بیشتری از فعالیت‌ها دریافت می‌کنید، بلکه به شما کمک می‌کنند مدت زمان فعالیت را کوتاه کنید

به عنوان مثال، اگر فعالیت تمرینی را انجام دهید که به طور خودکار آمار STR شما را افزایش می دهد، هم مدت زمان را کوتاه می کنید و هم
پاداش های STR بیشتری دریافت کنید.


مینی بازی ها هستند کاملا ساده برای تکمیل. برای مثال، در برخی از مینی‌بازی‌ها، باید دکمه‌ای را فشار دهید تا محدوده روی نواری در مرکز سنج مطابقت داشته باشد. در یک مینی بازی که در آن آمار INT خود را تقویت می کنید، باید چهار جهت چپ و راست را که با فشار دادن مجدد دکمه های مربوطه به شما نشان داده شده است، به خاطر بسپارید و تکرار کنید.

جنبه بیکاری بازی برجسته است

Yolk Heroes - A Long Tamago - منوی Idle برخی از گزینه های قابل تنظیم را نشان می دهد

برخلاف بازی‌های دیگری که ممکن است در آن بازی کنید، این بازی نیست که در آن باید دائماً مراقب باشید. با این حال، نقش یک پدر و مادر دلسوز را به عهده بگیرید که مراقب قهرمان شماست و در هر لحظه آنها حضور دارد مزایایی را ارائه خواهد کرد، اگرچه قهرمان شما می تواند به تنهایی به خوبی مدیریت کند.

علاوه بر این، در منوی Idle Settings بازی، می توانید ببینید چه چیزی را می توانید بهینه کنید وقتی پشت کامپیوترتان نیستید با فعال کردن گزینه «Simulate When Off» شخصیت شما به فعالیت خود ادامه می دهد حتی زمانی که بازی بسته است.


به عنوان مثال، اگر کاری را انجام دهید که سه ساعت طول می کشد، زرده شما پس از سه ساعت پس از بازگشت به بازی، آن را کامل کرده است.

Yolk Heroes - A Long Tamago - Player وظایفی را به صف بیکار اضافه می کند

در گوشه سمت چپ بالای صفحه نمایش، عملی را که شخصیت شما در حال حاضر انجام می دهد، مشاهده خواهید کرد. می توانید فعالیت های دیگر را از منوی پایین انتخاب کنید و آنها را به صف فعالیت اضافه کنید در گوشه سمت چپ بالا به این ترتیب، حتی اگر شما به طور فعال بازی نمی کنید، شخصیت خود را به طور خودکار اقدامات را انجام می دهد.

مراقب قهرمان زرده خود باشید

Yolk Heroes - A Long Tamago - شخصیت فعالیت مدفوع را انجام می دهد


مدام فراموش نکنید نوارهای آمار شخصیت خود را نظارت کنید. مهمترین نوار آماری که باید از آن آگاه بود انرژی است. تمام فعالیت‌های آموزشی که شخصیت شما انجام می‌دهد و ماموریت‌هایی که به عنوان یک بزرگسال انجام می‌دهند، انجام می‌دهند بخشی از انرژی خود را مصرف کنند. یکی از فعالیت هایی که به شما انرژی می دهد و یکی از آن هاست طولانی ترین ماندگاری آن خواب است.

یکی دیگر از فعالیت‌هایی که به شما کمک می‌کند انرژی کسب کنید، تغذیه شخصیت‌تان با غذاهای مورد علاقه‌اش است. علاوه بر این، به یاد داشته باشید که شما می توانید مقدار مشخصی انرژی نیز به دست آورید خرید و مصرف قهوه

علاوه بر انرژی، سایر نوارهای آماری که باید از آنها مراقبت کنید عبارتند از: گرسنگی، بهداشت و مثانه.

Yolk Heroes - A Long Tamago - آمار قهرمان پر است و به عنوان یک نشانگر، درخششی در اطراف او وجود دارد.


اگر تمام آمار شخصیت شما بالا باشد، چهره خندان در گوشه سمت راست بالا حتی بیشتر لبخند خواهد زد. با این حال، اگر آمار شما پایین است، لبخند بر روی صورت ناراضی خواهد بود. علاوه بر این، اگر همه آمار بالا باشد، متوجه الف خواهید شد در اطراف شخصیت شما می درخشید اگر این چهره خندان یا وضعیت خلق و خوی پایین باشد، شخصیت شما از رفتن به کوئست ها خودداری می کند.

هدف هر آمار را درک کنید

Yolk Heroes - A Long Tamago - نسخه کودکی از شخصیت که با قرار دادن بلوک ها، آمار INT خود را افزایش می دهد

علاوه بر نوارهای آماری که برای مراقبت از قهرمان خود مدیریت می کنید، آماری وجود دارد که می توانید در نبرد از آنها استفاده کنید. اینها شامل آمار STR، DEX، و INT است که قبلاً انجام داده اید از طریق آموزش بهبود یابد

به یاد داشته باشید که اگر در حین تمرین مینی گیم ها را انجام دهید، هر دو را انجام خواهید داد مدت زمان آموزش را کوتاه کنید و آمار پاداش اضافی به دست آورید.

آمار این بازی تفاوت چندانی با سایر بازی ها ندارد:

آمار

شرح

HP

هیچ راهی برای افزایش این آمار از طریق آموزش وجود ندارد. با افزایش سطح افزایش می یابد.

STR

تعیین می کند که قهرمان شما چقدر به سلاح خود آسیب وارد می کند.

DEX

آسیب شما را با کمان افزایش می دهد و همچنین شانس طفره رفتن شما را افزایش می دهد.

INT

به شما این امکان را می دهد که در هنگام طلسم آسیب بیشتری وارد کنید.


با چرخه بین آمار و سطح سازگار شوید

Yolk Heroes - A Long Tamago - سطح شخصیت‌ها بالا می‌رود و محدودیت‌های آماری او و HP افزایش می‌یابد

به یاد داشته باشید که بازی چرخه خاص خود را دارد و شما باید خود را با آن وفق دهید. دو مرحله کلیدی مهم مرتبط با یکدیگر:

  1. محدودیت های آماری: آمار شما به طور نامحدود افزایش نمی یابد. محدودیتی وجود دارد به نام stat cap. می توانید این کلاه را با نگاه کردن به ناحیه محو شده در سمت راست نوارهای آمار خود مشاهده کنید. هنگامی که آمار شما به این سقف نزدیک شود، آموزش اضافی موثر نخواهد بود.
  2. سطح بالا: برای افزایش سقف آماری خود، باید سطح خود را بالا ببرید. شما می توانید با رفتن به کوئست ها سطح خود را ارتقا دهید. مطمئن شوید که به طور منظم در ماموریت ها شرکت می کنید تا پتانسیل قهرمان خود را بهبود ببخشید.

با ایجاد تعادل بین مقادیر آمار و افزایش سطح، می توانید با چرخه بازی سازگار شوید و پتانسیل قهرمان خود را به حداکثر برسانید.


آمار کلاس شما را تعیین می کند

Yolk Heroes - A Long Tamago - صفحه اطلاعات شخصیت کلاس و آمار او را نشان می دهد

موضوع آمار نه تنها مزایایی را در نبرد ارائه می دهد، بلکه همچنین مزیت هایی را ارائه می دهد تعیین می کند که قهرمان شما کدام کلاس را انتخاب خواهد کرد قبل از بالغ شدن

به عنوان مثال، اگر آمار مهارت و هوش شما کمتر از 90 درصد از آمار قدرت شما باشد، شخصیت شما کلاس Warrior را انتخاب خواهد کرد. علاوه بر این، اگر دو آمار دیگر شما کمتر از 90 درصد بالاترین آمار شما باشد، شخصیت شما همچنان کلاس Warrior را ترجیح خواهد داد.

اگر شخصیت شما احتمالاً کلاس Warrior را انتخاب می کند، نگران نباشید، این طبیعی است. وجود دارد در مجموع نه کلاس در بازیو با بهینه سازی توسعه سایر آمارها و ترکیب های مختلف را امتحان کنید، می توانید قفل کلاس های مختلف را باز کنید. به عنوان مثال، اگر آمار قدرت و مهارت شما کمتر از 90 درصد از آمار هوش شما باشد، شخصیت شما به یک Mage تبدیل خواهد شد.


قهرمانان زرده - یک تاماگوی طولانی - بوسه پری در بخش اقلام کلیدی موجودی

اگر آمار خود را به درستی تنظیم کرده اید، امکان تغییر کلاس شما وجود دارد. برای انجام این کار، نماد کیف ماجراجو را در منو فشار دهید. سپس آیکون کمربند را فشار داده و بخش آیتم های کلیدی را در تب پایین باز کنید. در اینجا، شما آیتمی به نام Fairy Kiss را پیدا کنید.

اگر از این مورد استفاده می کنید و آمار شما برای جابجایی به کلاس دیگر مناسب است، می توانید کلاس خود را تغییر دهید. اگر نمی توانید از آن استفاده کنید، باید مسیر متفاوتی را دنبال کنید نسبت به چیزی که در حال حاضر از نظر آمار دنبال می کنید.

در خرج کردن طلای خود تردید نکنید

Yolk Heroes - A Long Tamago - شخصیت در حال برنامه ریزی برای خرید نوار سیاه از فروشگاه است


استفاده هوشمندانه از فروشگاه نه تنها در وقت شما صرفه جویی می کند، بلکه زندگی شما را آسان تر می کند. هر بار که وارد ماجراجویی می شوید و هیولاها را شکست می دهید، شما هم تجربه کسب می کنید و هم طلا. ابتدا مطمئن شوید که شخصیت خود را با بهترین تجهیزات موجود تجهیز کنید.

اگر چیز دیگری برای خرج کردن طلای خود پیدا نکردید، سودمند است
در موارد مرتبط با کوئست ها سرمایه گذاری کنید.
خرید اقلامی که آمار شما را شگفت زده می کند و شما را برای نبردهای چالش برانگیز شفا می بخشد و آنها را با خود حمل می کند، خطرات شما را به حداقل می رساند.

علاوه بر این، در دسته اقلام انجمن، شما می توانید موارد مفید برای کوتاه کردن فعالیت ها را پیدا کنید.

در انتخاب سوال مسلط شویدYolk Heroes - A Long Tamago - شخصیت آماده است تا در سرزمین غازها تلاش کند.

پیروی از یک الگو در هنگام انجام ماموریت ها سودمند خواهد بود. به طور منطقی انتخاب گام به گام ماموریت ها، از افزایش ناگهانی سطح دشواری اجتناب می کنید، بنابراین خود را با منحنی دشواری بازی شگفت زده نمی کنید. اگر چندین گزینه جستجو برای انتخاب دارید، سودمند است مواردی را انتخاب کنید که به کمترین زمان و انرژی نیاز دارند برای تکمیل در میان کسانی که هنوز تمام نکرده اید.

با این حال، اگر تلاشی که انتخاب می‌کنید همچنان شما را به چالش می‌کشد،
تلاش هایی که انجام داده اید را تکرار کنید
، آمار خود را بیشتر بهبود بخشید و موارد بهتری را که برای کلاس خود مناسب است به دست آورید.


بعد

10 سخت ترین تاماگوچی برای مراقبت

در آنجا تاماگوچی ها بسیار بیشتر از حیوانات خانگی بیکار هستند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا