بازی

Capcom Legend به بازیکنان یادآوری می کند که بازی Assassin’s Creed Shadows “واقعی نیست”

Summarize this content to 400 words in Persian Lang

نکات برجسته

Yoshiki Okamoto، توسعه‌دهنده کهنه‌کار، از این بازی پشتیبانی می‌کند و جنبه‌های مثبت آن را برجسته می‌کند و بازیکنان را تشویق می‌کند که بین دو قهرمان داستان یکی را انتخاب کنند.
اوکاموتو تاکید می کند که بازی فانتزی است نه واقعیت و از واکنش منفی آن انتقاد می کند.

بازی Assassin’s Creed Shadows از زمانی که فاش شد روزهای سختی را پشت سر گذاشته است. نه به این دلیل که بد به نظر می رسد – به نظر خوب می رسد – بلکه عمدتاً به این دلیل است که بازی یک شخصیت سیاهپوست دقیق تاریخی دارد. در عرض چند دقیقه از انتشار اولین تریلر بازی، جمعیتی با صدای بلند اعلام کردند که بازی “بیدار شده است” و در روزهای بعد، ویدیو در یوتیوب با بیش از 500000 دیلایک مواجه شد.

مربوط Assassin’s Creed به دقت تاریخی اهمیتی نمی دهد و شما هم نباید خشم نژادپرستانه نسبت به یاسوکه قهرمان Shadows هیچ ربطی به تاریخ ندارد.
اگرچه به سختی می‌توان فهمید که این بی‌احترامی تا کجا پیش رفته است، اما به اندازه‌ای سروصدا به پا شد که ایو گیلموت، مدیرعامل یوبی‌سافت، مجبور شد در محکومیت «اقدامات نفرت‌انگیز» به بازی بیانیه‌ای بدهد. اکنون، یکی دیگر از توسعه‌دهنده‌های کهنه‌کار با اعتبار بازی‌هایی از سری‌هایی مانند Street Fighter، Mega Man، Resident Evil و The Legend of Zelda آمده است تا به کسانی که شاکی هستند یادآوری کند که «این یک بازی است. این خیال است، نه واقعیت.”

یوشیکی اوکاموتو از منظری مثبت به بازی نگاه می کند

یوشیکی اوکاموتو کهنه کار طی صحبت در کانال یوتیوب خود و ترجمه شده توسط Automaton Media به اشتراک می گذارد که از “بازخوردی” که Assassin’s Creed Shadows با آن مواجه است، آگاه است. با این حال، او تصمیم گرفته است که به مسائل از یک “منظر مثبت تر” نگاه کند.

اوکاموتو بیان می‌کند که در واقع، داشتن دو قهرمان، یکی سیاه‌پوست و دیگری زن، چیز خوبی است و بازیکنان را تشویق می‌کند تا “فکر کنند که کدام شخصیت و سبک بازی برای پاک کردن بخش‌های خاصی از بازی مفیدتر است.” او Shadows را با یکی از بازی‌های خود به نام Genji: Dawn of the Samurai مقایسه می‌کند که در یک دوره زمانی مشابه و دارای شخصیت‌های دوگانه بود. او می‌گوید که اگرچه امیدوار بود بازی‌اش مانند Shadows شود، تیم «در آن زمان نتوانست آن را به پایان برساند، اما فکر می‌کنم یوبی‌سافت این کار را خواهد کرد، به همین دلیل است که من امید زیادی دارم.» او بعداً اضافه می کند که وقتی بازی Assassin’s Creed Shadows منتشر شود، آن را می خرد و بازی می کند.

در حالی که او گیم پلی Shadows را به طور گسترده مورد بحث قرار می دهد، تکان دهنده ترین نکات اوکاموتو در مورد بازی حول بیزاری او از واکنش هایی است که دریافت کرده است. او می‌گوید: «این یک بازی است، فانتزی است، نه واقعیت»، و اضافه می‌کند که «حتی اگر نشان خانوادگی اودا نوبوناگا وارونه باشد، این فقط همان اودا نوبوناگا در بازی است، تأثیری بر سرگرم‌کننده بودن بازی ندارد.»

سخنان اوکاموتو به سخنان Yves Guillemot و Marc-Alexis Côté تهیه کننده سری Assassin’s Creed می پیوندد که هر دو بیانیه هایی در دفاع از بازی آینده منتشر کرده اند.

Assassin’s Creed Shadows در 15 نوامبر 2024 عرضه می شود.

نکات برجسته

  • Yoshiki Okamoto، توسعه‌دهنده کهنه‌کار، از این بازی پشتیبانی می‌کند و جنبه‌های مثبت آن را برجسته می‌کند و بازیکنان را تشویق می‌کند که بین دو قهرمان داستان یکی را انتخاب کنند.
  • اوکاموتو تاکید می کند که بازی فانتزی است نه واقعیت و از واکنش منفی آن انتقاد می کند.



بازی Assassin’s Creed Shadows از زمانی که فاش شد روزهای سختی را پشت سر گذاشته است. نه به این دلیل که بد به نظر می رسد – به نظر خوب می رسد – بلکه عمدتاً به این دلیل است که بازی یک شخصیت سیاهپوست دقیق تاریخی دارد. در عرض چند دقیقه از انتشار اولین تریلر بازی، جمعیتی با صدای بلند اعلام کردند که بازی “بیدار شده است” و در روزهای بعد، ویدیو در یوتیوب با بیش از 500000 دیلایک مواجه شد.

مربوط

Assassin’s Creed به دقت تاریخی اهمیتی نمی دهد و شما هم نباید

خشم نژادپرستانه نسبت به یاسوکه قهرمان Shadows هیچ ربطی به تاریخ ندارد.

اگرچه به سختی می‌توان فهمید که این بی‌احترامی تا کجا پیش رفته است، اما به اندازه‌ای سروصدا به پا شد که ایو گیلموت، مدیرعامل یوبی‌سافت، مجبور شد در محکومیت «اقدامات نفرت‌انگیز» به بازی بیانیه‌ای بدهد. اکنون، یکی دیگر از توسعه‌دهنده‌های کهنه‌کار با اعتبار بازی‌هایی از سری‌هایی مانند Street Fighter، Mega Man، Resident Evil و The Legend of Zelda آمده است تا به کسانی که شاکی هستند یادآوری کند که «این یک بازی است. این خیال است، نه واقعیت.”



یوشیکی اوکاموتو از منظری مثبت به بازی نگاه می کند

یوشیکی اوکاموتو کهنه کار طی صحبت در کانال یوتیوب خود و ترجمه شده توسط Automaton Media به اشتراک می گذارد که از “بازخوردی” که Assassin’s Creed Shadows با آن مواجه است، آگاه است. با این حال، او تصمیم گرفته است که به مسائل از یک “منظر مثبت تر” نگاه کند.

اوکاموتو بیان می‌کند که در واقع، داشتن دو قهرمان، یکی سیاه‌پوست و دیگری زن، چیز خوبی است و بازیکنان را تشویق می‌کند تا “فکر کنند که کدام شخصیت و سبک بازی برای پاک کردن بخش‌های خاصی از بازی مفیدتر است.” او Shadows را با یکی از بازی‌های خود به نام Genji: Dawn of the Samurai مقایسه می‌کند که در یک دوره زمانی مشابه و دارای شخصیت‌های دوگانه بود. او می‌گوید که اگرچه امیدوار بود بازی‌اش مانند Shadows شود، تیم «در آن زمان نتوانست آن را به پایان برساند، اما فکر می‌کنم یوبی‌سافت این کار را خواهد کرد، به همین دلیل است که من امید زیادی دارم.» او بعداً اضافه می کند که وقتی بازی Assassin’s Creed Shadows منتشر شود، آن را می خرد و بازی می کند.


در حالی که او گیم پلی Shadows را به طور گسترده مورد بحث قرار می دهد، تکان دهنده ترین نکات اوکاموتو در مورد بازی حول بیزاری او از واکنش هایی است که دریافت کرده است. او می‌گوید: «این یک بازی است، فانتزی است، نه واقعیت»، و اضافه می‌کند که «حتی اگر نشان خانوادگی اودا نوبوناگا وارونه باشد، این فقط همان اودا نوبوناگا در بازی است، تأثیری بر سرگرم‌کننده بودن بازی ندارد.»

سخنان اوکاموتو به سخنان Yves Guillemot و Marc-Alexis Côté تهیه کننده سری Assassin’s Creed می پیوندد که هر دو بیانیه هایی در دفاع از بازی آینده منتشر کرده اند.

Assassin’s Creed Shadows در 15 نوامبر 2024 عرضه می شود.

AssassinsCreedShadowsCoverArt

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا