ارز دیجیتال

آیا قیمت سکه پپه محکوم به شکست است؟ Launchpad و Deelance را به عنوان گزینه های برتر رمزگذاری در نظر بگیرید

PEPE / منبع: Adobe

اشتیاق برای سکه پپه (PEPE)، یک سکه پپه قورباغه که در اواسط آوریل در صحنه منفجر شد و ادعا کرد ارزش بازاری حدود 1.8 میلیارد دلار در بالاترین حد خود داشت، همچنان رو به کاهش است.

PEPE آخرین بار در اواسط 0.00000014 دلار دست به دست شد که حدود 70 درصد از قیمت بالاترین تاریخ خود در منطقه 0.000005 دلاری که در اوایل این ماه به ثبت رسیده بود، کاهش داشت.

توکن کریپتو تهدیدی برای شکستن مقاومت کلیدی در ناحیه 0.0000012-13 دلار است که می تواند راه را برای افت به سطوح پشتیبانی کلیدی از اوایل ماه جاری در حدود 0.0000009 دلار و 0.00000076 دلار باز کند.

آیا قیمت سکه پپه محکوم به شکست است؟ Launchpad و

با قیمت فعلی، پپه دارای ارزش بازار متورم در حدود 600 میلیون دلار است.

این پتانسیل صعودی را محدود می‌کند – به سختی می‌توان دید که پپه بیش از 10 برابر سود دارد و به یک سکه ارزش بازار بیش از 6 میلیارد دلار تبدیل می‌شود.

سرمایه‌گذاران در عوض ممکن است بخواهند به دنبال جواهراتی با ارزش بازار پایین بگردند که شانس بسیار بهتری برای ارسال 10 یا حتی 100 برابر سود دارند.

سرمایه گذاری اولیه در پیش فروش توکن های رمزنگاری که توسط استارت آپ های بسیار امیدوار کننده وب 3 اجرا می شود، بارها و بارها ثابت کرده است که یکی از مؤثرترین راه ها برای ایجاد بازده بالا است.

برخلاف میم کوین‌هایی مانند Pepe، چنین پروژه‌هایی یک مورد استفاده واقعی را ارائه می‌دهند، بنابراین توکن‌های خود را با ابزار و ارزش واقعی القا می‌کنند، چیزی که پپ کاملاً فاقد آن است.

اما پروژه های پیش فروش زیادی برای انتخاب وجود دارد.

خوشبختانه، تیم Cryptonews.com زمان زیادی را صرف بررسی بازار پیش فروش برای یافتن بهترین پروژه ها می کند.

در اینجا دو مورد مورد علاقه آنها در حال حاضر وجود دارد.

Launchpad XYZ (LPX)

پروژه رمزنگاری جدید Launchpad XYZ (LPX) در حال ساختن یک پلتفرم وب 3 انقلابی و فراگیر است که، با توجه به وایت پیپر پروژه، هدف آن دسترسی آسان تر به فضای بسیار «شکسته و ترسناک» وب 3 است.

پلتفرم فراگیر Launchpad XYZ با هدف ارائه تمام ابزارهای مورد نیاز کاربران برای تجزیه و تحلیل، تجارت و سرمایه گذاری در NFT ها، دارایی های تقسیم بندی شده، توکن های ابزار، پیش فروش های web3 از طریق صرافی غیرمتمرکز پلتفرم، مبادلات NFT همتا و ترمینال تجاری است.

سرمایه‌گذاران و معامله‌گران کریپتو به‌ویژه درباره Launchpad XYZ هیجان‌زده هستند زیرا ادعا می‌کند که ابزارهای لازم برای یافتن دارایی 100x Web3 بعدی را فراهم می‌کند.

در واقع، Launchpad XYZ اخیراً اعلام کرد که تجزیه و تحلیل پیش فروش‌ها در اکوسیستم آن ادغام می‌شود، که به گفته او «امنیت فوق‌العاده‌ای را برای کاربران فراهم می‌کند… زندگی شما را بسیار آسان‌تر می‌کند».

Launchpad XYZ نه تنها ابزارهای مورد نیاز برای تجارت و سرمایه گذاری در دنیای رمزنگاری را در اختیار کاربران خود قرار می دهد، بلکه این پلتفرم دارای بخش آموزشی برای شروع کار تازه کارها نیز می باشد.

پلتفرم در وب‌سایت خود می‌گوید: بخش «آلفا» لانچ‌پد XYZ از پلتفرم «به شما کمک می‌کند تا بدانید واقعاً چه چیزی بر توانایی شما برای تولید بازده از Web3 تأثیر دارد».

در همین حال، این پروژه همچنین دارای یک خبرنامه با هدف ارائه “آلفای پیشرو در بازار” برای معامله گران و سرمایه گذاران با تجربه تر به نام Trading Edge است که می تواند از طریق وب سایت پروژه ثبت نام کند.

برای شروع توسعه پلتفرم خود، لانچ پد پیش فروش توکن LPX دلاری خود را اجرا می کند و همانطور که اشاره شد، این پروژه تاکنون نزدیک به 500000 دلار جمع آوری کرده است.

از Launchpad XYZ در اینجا دیدن کنید

DeeLance (DLANCE)

DeeLance، که در حال ساخت یک پلتفرم متاورس غیرقابل تعویض (NFT) برای متحد کردن مشاغل و فریلنسرها است، توسط ناظران به عنوان انقلابی برای بخش استخدام 761 میلیارد دلاری معرفی شده است.

این پروژه تنها در چند هفته پس از راه اندازی پیش فروش توکن DLANCE، بیش از 1 میلیون دلار جمع آوری کرده است.

سرمایه‌گذاران تشویق می‌شوند تا به سرعت به سمت توکن‌های ایمن حرکت کنند، زیرا زمانی که پیش‌فروش به 1.2 میلیون دلار برسد، قیمت از سطح فوق‌العاده ارزان 0.033 دلاری فعلی افزایش می‌یابد.

با توجه به اینکه DLANCE در اواخر امسال در صرافی‌های اصلی ارزهای دیجیتال با قیمت 0.57 دلار عرضه می‌شود، سرمایه‌گذارانی که اکنون وارد می‌شوند می‌توانند بیش از 70 درصد سود داشته باشند.

DLANCE را از اینجا بخرید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا