شبکه های اجتماعی

تامین کننده اپل، فاکسکان، یک کهنه کار تراشه را که قبلا در TSMC و SMIC بوده استخدام می کند

Rate this post

تامین کننده اصلی شرکت اپل و اسمبلر آیفون فاکسکان گفت که چیانگ شانگ یی، مدیر ارشد سابق تراشه‌ساز تایوانی TSMC و تراشه‌ساز چینی را استخدام کرده است. حداقل دستمزد، برای رهبری فشار رو به رشد خود در تجارت تراشه.

فاکسکان، بزرگ‌ترین سازنده لوازم الکترونیکی قراردادی در جهان، بیشتر به خاطر مونتاژ آیفون‌ها و غیره شهرت دارد سیب محصولات، اگرچه در سال های اخیر برای تنوع بخشیدن به کسب و کار خود در حال گسترش به سمت تراشه ها بوده است.

از آن کارخانه چیپس خرید تایوان Macronix International، سازنده تراشه، سال گذشته و در ماه سپتامبر، سرمایه گذاری مشترک با هند را اعلام کرد ودانتا با مسئولیت محدود برای راه اندازی کارخانه های تولید نیمه هادی و نمایش در آنجا.

فاکسکان در بیانیه ای گفت که چیانگ به عنوان افسر استراتژی نیمه هادی خود منصوب شده است، نقشی که به تازگی ایجاد شده است.

همچنین بخوانید

آیفون 15 پرو ممکن است شامل این پنج ویژگی انحصاری باشد
اپل در حال آماده شدن برای تهیه تراشه از کارخانه آریزونا است

این شرکت گفت که تجربه عمیق او در این صنعت “پشتیبانی ارزشمند” و راهنمایی فنی را برای استراتژی استقرار نیمه هادی جهانی این گروه ارائه می دهد.

لیو یانگ وی، رئیس فاکسکان، در بیانیه‌ای افزود: «ما از این که چنین پیشکسوت نیمه هادی با تجربه ای در این مقطع مهم در توسعه گروه به ما ملحق شده است، سپاسگزاریم.

چیانگ پیش از این به عنوان معاون تحقیق و توسعه در شرکت تولید نیمه هادی تایوان با مسئولیت محدود (TSMC)، بزرگترین سازنده تراشه قراردادی جهان.

او اخیراً نایب رئیس بود Semiconductor Manufacturing International Corp (SMIC)، بزرگترین و پیشرفته ترین سازنده تراشه در چین.

چیانگ نوامبر گذشته، تقریباً یک سال پس از پیوستن به شرکت برای دومین بار، از سمت خود در SMIC استعفا داد.

حرکت او به چین با توجه به نگرانی تایوان در مورد از دست دادن استعداد تراشه به همسایه غول‌پیکرش که تلاش کرده موفقیت جزیره در ساخت نیمه‌رساناها را بازسازی کند، بحث‌برانگیز بود.

فیس بوکتوییترلینکدین


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا