شبکه های اجتماعی

Recur Club 15 میلیون دلار برای تأمین مالی حقوق و دستمزد برای استارتاپ های هندی آسیب دیده اختصاص می دهد

پلتفرم فین تک باشگاه تکراری روز یکشنبه اعلام کرد که 15 میلیون دلار را در مدت 48 ساعت برای تأمین مالی حقوق و دستمزد و هزینه‌های کوتاه‌مدت فوری بدون کاهش ارزش سهام برای تمام هندی‌ها اختصاص داده است. استارت آپ بنیانگذاران متاثر از بانک سیلیکون ولی (SVB) سقوط – فروپاشی.

برای تقویت و حمایت بیشتر از اکوسیستم، Recur Club هیچ هزینه ای برای پلتفرم دریافت نمی کند.

اکلاویا گوپتا گفت: “این حادثه به ما در مورد اهمیت تنوع، خواه مشتریان، بانک یا سرمایه گذاران در یک کسب و کار می گوید. Recur Club از بیش از 100 استارت آپ در رابطه با تامین مالی فوری حقوق و دستمزد و مدیریت هزینه های کوتاه مدت بهره مند شده است.” بنیانگذار، Recur Club.

در حالی که تعداد دقیق استارت‌آپ‌های هندی با حساب‌های SVB مشخص نیست، تخمین زده می‌شود که بیش از ۵۰ درصد از شرکت‌های هندی نرم‌افزار به‌عنوان سرویس (SaaS) در ایالات متحده حضور داشته باشند که اکثریت آن‌ها در بانک‌داری با SVB بودند.

با اطمینان می توان فرض کرد که بیش از 1000 استارت آپ هندی مستقیماً تحت تأثیر شکست SVB قرار گرفته اند و تعداد بیشتری نیز وجود خواهند داشت که به طور غیرمستقیم تحت تأثیر قرار خواهند گرفت.

شرکت های تحت تأثیر از مرحله رشد اولیه تا مرحله آخر هستند.

Recur Club در تلاش است تا راه‌حل‌های تامین مالی فوری و بدون کاهش را برای استارت‌آپ‌ها ارائه کند تا حقوق و دستمزد و نیازهای سرمایه در گردش کوتاه‌مدت خود را ظرف ۴۸ ساعت پس از دریافت داده‌های شرکت‌ها و بدون کاهش ارزش سهام تامین کنند.

علاوه بر این، Recur Club همچنین با در نظر گرفتن معافیت‌های ویژه برای رونق بخشیدن به جامعه استارت‌آپی، افتتاح حساب‌های بانکی در شهر GIFT را در مدت 24 تا 48 ساعت تسهیل می‌کند.

Recur Club در حال حاضر با شرکت‌هایی کار می‌کند که درآمد قابل پیش‌بینی سالانه حداقل 100000 دلار از مشتریان فعلی، بیش از یک سال بازی قدیمی و بیش از سه ماه از باند پرواز دارند.

این شرکت که در سال 2021 توسط فارغ التحصیلان IIM کلکته، Abhinav Sherwal و Eklavya Gupta تأسیس شد، بیش از 300 شرکت را تأمین مالی کرده است.

جوایز GN

فیس بوکتوییترلینکدین


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا