ارز دیجیتال

صرافی کوین بیس کمپین تلویزیونی کریپتو را در واشنگتن دی سی راه اندازی کرد

منبع: کوین بیس

صرافی ارزهای دیجیتال Coinbase با کمپین تلویزیونی جدیدی که قرار است این هفته راه اندازی شود و در بحبوحه مبارزه خود با تنظیم کننده های ایالات متحده، آینده کریپتو را تبلیغ می کند، در واشنگتن دی سی تقویت شده است.

در یک ویدیوی سیاه و سفید و تقریباً دو دقیقه‌ای، مدیرعامل برایان آرمسترانگ مزایای کریپتو را بیان می‌کند و «دیدگاه ساده‌لوحانه» آن را بیان می‌کند.

آرمسترانگ گفت: «دیدگاه ساده‌لوحانه کریپتو این است که این یک دارایی سفته‌بازی است که مردم آن را معامله می‌کنند و پیراهن‌های خود را از دست خواهند داد. “این جنگل را از میان درختان گم کرده است.”

آرمسترانگ گفت که این روزهای اولیه است و آن را با اینترنت مقایسه می کند.

آرمسترانگ گفت: «ارز رمزنگاری، صرف نظر از اینکه شما در مورد آن چه فکر می کنید، به جایی نمی رسد.

آرمسترانگ افزود، کشورهای دیگر نیز از این فناوری استقبال می کنند و نسبت به نگرانی های امنیت ملی در آینده هشدار داد.

چیزی که من می ترسم این است که پنج تا 10 سال دیگر اینجا بنشینیم و به کریپتو بازگردیم و مانند 5G یا نیمه هادی ها درباره آن فکر کنیم و بگوییم، وای، حالا این یک موضوع است. آرمسترانگ گفت.

چهار آگهی با آرمسترانگ وجود خواهد داشت، کوین بیس گفت، که در “نمایش های محبوب یکشنبه” با فصل جدیدی که هر آخر هفته منتشر می شود ظاهر می شود.

مبارزه مداوم کوین بیس با SEC ایالات متحده

Coinbase در ماه مارس اعلامیه ولز دریافت کرد – به این معنی که کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده آماده است تا هزینه های رسمی را به کمیسیون پنج نفره خود توصیه کند.

ما مکرراً از SEC نظر خود را در مورد نحوه اعمال قوانین اوراق بهادار در Coinbase و صنعت ما خواسته ایم. برای اینکه صادق باشیم، بیشتر در پاسخ سکوت کرده ایم. ویدئو پاسخ به اطلاعیه ولز SEC.

گری جنسلر، رئیس SEC، از صرافی ها خواسته است که ثبت نام کنند و اخیراً هفته گذشته گفت که آنها تمایل دارند “مملو از درگیری

قانونگذاران در پایتخت کشور در حال کار بر روی لوایحی برای تنظیم مقررات ارزهای دیجیتال هستند، اما هنوز باید دید چه لوایحی به نتیجه می رسد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا