بازی

Activision گزارش‌های نشت CoD را تکذیب می‌کند، “هیچ داده حساسی” به دست نیامده است

Activision اعتراف می کند که نقض داده وجود دارد، اما انکار می کند که هر یک از این اطلاعات عمومی شده است.


اکتیویژن گزارش هایی مبنی بر اینکه افشاگران اطلاعات حساسی در مورد بازی ها و کارمندان به دست آورده اند را رد می کند. این در حالی است که منابع ادعا می کنند به نقشه راه 2023 Call of Duty و همچنین اطلاعات شخصی کارکنان Activision دسترسی داشته اند.


در این بیانیه، Activision اعتراف می‌کند که در دسامبر سال گذشته نقض داده شده است، اما قاطعانه می‌گوید که «هیچ اطلاعات حساس کارمند، کد بازی یا داده‌های بازیکن مورد دسترسی قرار نگرفته است». این در حالی است که منابع می گویند که آنها به این، از جمله نام کامل و اطلاعات تماس کارگران دسترسی دارند.

مطالب مرتبط: بنا بر گزارش ها، اگر خرید مایکروسافت شکست بخورد، بابی کوتیک مدیر عامل Activision خواهد ماند

Activision این بیانیه را در اختیار Insider Gaming قرار داده است که در ابتدا این رخنه را دیروز گزارش داد.

گیمر ویدیوی روز

یکی از سخنگویان Activision می‌گوید: «امنیت داده‌های ما بسیار مهم است و ما پروتکل‌های جامع امنیت اطلاعات را برای اطمینان از محرمانه بودن آن‌ها در اختیار داریم. “در 4 دسامبر 2022، تیم امنیت اطلاعات ما به سرعت به یک تلاش فیشینگ پیامکی رسیدگی کرد و به سرعت آن را حل کرد.”

سربازان در حال نبرد با جنگ مدرن ندای وظیفه 2
از طریق اکتیویژن

این بیانیه ادامه می‌یابد و گزارش‌هایی مبنی بر اینکه افشاگران در حال حاضر به Call of Duty و داده‌های کارکنان دسترسی دارند، رد می‌کند. پس از بررسی کامل، متوجه شدیم که به هیچ داده حساس کارمند، کد بازی یا اطلاعات بازیکن دسترسی پیدا نکرده است.

حساب توییتر که ادعا می کند اطلاعاتی در مورد Call of Duty دارد، جزئیات مربوط به به روز رسانی های ظاهری 2023 را به اشتراک گذاشته است. باید دید که آیا هر یک از اینها به نتیجه می رسد یا خیر، اما به نظر می رسد اکتیویژن بر این موضوع که جزئیات قانونی نیستند، مصمم است. البته، از آنجایی که آنها در ماه دسامبر خریداری می شدند، ممکن است حتی اگر در وهله اول واقعی بودند، قدیمی باشند. همانطور که قبلاً دیده‌ایم، حتی به‌روزرسانی‌های کوچک‌تر برای سرویس‌های زنده را می‌توان به عقب انداخت و نقشه‌های راه را می‌توان به کلی حذف کرد.

در هر صورت، هم گزارش‌های اولیه و هم بیانیه Activision موافق هستند که داده‌های بازیکن در نقض داده لحاظ نشده است، بنابراین بازیکنان Call of Duty نباید نگران رمز عبور یا اطلاعات پرداخت مرتبط با این حساب‌ها باشند. امیدواریم همین موضوع را در مورد کارگران Activision نیز بیان کنیم، اگرچه تا کنون اطلاعات شخصی آنها به صورت عمومی به اشتراک گذاشته نشده است، حتی اگر افشاگران آن را داشته باشند.

بعدی: مثل اژدها: ایشین باعث می‌شود یک بازی یاکوزا را بخواهم که در آن نقش آدم بد را بازی می‌کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا