بازی

DLC Resident Evil 4 The Mercenaries در 7 آوریل عرضه می شود

این شانس را دارید که تا جایی که می توانید دشمنان زیادی را سرکوب کنید، تنها در دو هفته آینده به اینجا می رسد.


روز راه اندازی Resident Evil 4 Remake است که به این معنی است که همه می توانند کلاسیک بازسازی شده را برای یک چرخش انتخاب کنند. حتی اگر بتوانید در زمان بی سابقه ای داستان آن را بپیمایید، چیزهای بیشتری در راه است، زیرا کپکام قبلا تایید کرده است که حالت مزدور نسخه بازسازی شده به بازی اضافه خواهد شد.


کپکام یک تریلر دیگر از بازسازی Resident Evil 4 به مناسبت عرضه بازی که مدت ها انتظارش را می کشید منتشر کرد، در پایان تایید کرد که The Mercenaries در 7 آوریل 2023 در دسترس خواهد بود. فقط دو هفته صبر کنید. بهتر از همه، حالت اضافی به عنوان DLC رایگان به بازی اضافه خواهد شد. Capcom در بیانیه‌ای مطبوعاتی توضیح داد: «حالت چالش پرکار «مزدوران» نیز به‌عنوان DLC رایگان پس از عرضه در ۷ آوریل ۲۰۲۳ بازمی‌گردد.

گیمر ویدیوی روزبرای ادامه با محتوا، پیمایش کنید

مطالب مرتبط: راکت لانچر Master Ball Resident Evil 4 است

The Mercenaries یک حالت اضافی است که در Resident Evil 4 اصلی گنجانده شده بود و قبل و بعد در بازی های مختلف دیگر این سری حضور داشته است. انجام وظایفی که بازیکنان برای از بین بردن هر چه بیشتر دشمنان ممکن در یک محدودیت زمانی انجام می‌دهند، این یک آزمایش مفید است تا ببینید اگر در عرض دو هفته پس از راه‌اندازی آن کوه فوق‌العاده دلهره‌آور را جسارت نکرده‌اید، چقدر آماده هستید تا بازی را در حالت هاردکور انجام دهید. هیچ صحبتی در مورد اینکه آیا لازم است بازی را قبل از باز شدن آن به پایان برسانید، همانطور که در نسخه اصلی بود، وجود ندارد.

کپکام همچنین از این فرصت استفاده کرد و به طرفداران Resident Evil یادآوری کرد که 4 Remake بازی بعدی این سری خواهد بود که درمان واقعیت مجازی را دریافت خواهد کرد. درست مانند Village، حالت VR 4 Remake برای هر کسی که قبلاً این بازی را روی PS5 دارد و دارای PS VR2 برای بازی کردن است، DLC رایگان خواهد بود. توسعه این پروژه تنها ماه گذشته تایید شد، بنابراین ممکن است مدتی طول بکشد تا بتوانید عملاً وارد بازی جدید شوید.

از آنجایی که نسخه ی نمایشی Resident Evil 4 Remake برای چند هفته در دسترس است، بسیاری از شما در حال حاضر با این بازی جدید آشنا شده اید. حتی تعداد کمی از شما آن را اصلاح کرده اید. همه چیز از تبدیل لئون به بچه گرفته تا شرک که به بازی اضافه شده است، زیرا البته این یکی از اولین کارهایی است که بسیاری از شما فکر می کنید انجام دهید.

بعدی: جزیره اکنون بهترین قسمت Resident Evil 4 است

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا