شبکه های اجتماعی

اصلاح حل اختلاف “اولویت” است

این سازمان تجارت جهانیمدیرکل این سازمان گفت که اصلاح نظام حل و فصل اختلافات این نهاد یک “اولویت” است.

هنگامی که از او پرسیده شد که آیا اصلاح این روند در ادامه دوره ریاست جمهوری او که در سال 2025 به پایان می رسد، تمرکز خواهد داشت یا خیر. سازمان تجارت جهانی مدیر کل نگوزی اوکونجو-ایویلا گفت: “مطمئنا. و امیدوارم بتوانیم آن را ارائه دهیم.”

او روی صحنه در سالن سخنرانی می کرد نشست جهانی دولت.

سیستم داوری اختلافات تجاری سازمان تجارت جهانی، که در مورد اختلافات اصلی حکم می کند، بیش از دو سال است که به دلیل متوقف شدن دوران ترامپ مسدود شدن انتصاب قضات

همچنین بخوانید

آمریکای شمالی برای تقویت صنعت نیمه هادی تردیدها در مورد سیاست انرژی مکزیک وجود دارد
آی‌بی‌ام 3900 شغل را کاهش می‌دهد و هدف نقدی سالانه را از دست می‌دهد

تحت ریاست جمهوری جو بایدنواشنگتن در برابر درخواست اعضای سازمان تجارت جهانی برای تایید انتصابات مقاومت کرده و در عوض مذاکرات در مورد چگونگی راه اندازی مجدد سیستم اختلاف سازمان تجارت جهانی را رهبری می کند.

این ایالات متحده از روندهای طولانی و بیش از حد ادعایی سازمان تجارت جهانی انتقاد کرده و برخی از احکام اخیر آن علیه ایالات متحده را به شدت مورد اعتراض قرار داده است.

ایالات متحده در حال ورود به مرحله سوم مذاکرات با کشورها برای اصلاح سیستم داوری مخدوش است و هدف آن این است که تا پایان سال 2024 به طور کامل عمل کند.

“این تنها ایالات متحده نیست که مشکل دارد. کشورهای در حال توسعه، به ویژه کشورهای توسعه یافته، دسترسی به این سیستم را دشوار و پرهزینه می دانند.” Okonjo-Iweala گفت.

روز دوشنبه، او همچنین تکرار کرد که انتظار می رود تجارت جهانی کالا در سال 2023 یک درصد رشد کند.

او گفت: “به نظر می رسد بارقه های امید در افق وجود دارد.”

فیس بوکتوییترلینکدین


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا