چه طور

چگونه دوستان اینستاگرام خود را در تاپیک ها پیدا کنیم

چه باید بدانیم

  • برنامه جدید Threads اینستاگرام به شما امکان می دهد افرادی را که قبلاً در اینستاگرام دنبال کرده اید به لیست فالوور خود اضافه کنید تا آنها نیز بتوانند شما را دنبال کنند.
  • می‌توانید هنگام راه‌اندازی Threads برای اولین بار یا با دسترسی دستی به صفحه‌های نمایه و فعالیت برنامه، دوستان اینستاگرام خود را پیدا کرده و دنبال کنید.
  • شما می توانید افرادی را که دوست دارید یک به یک دنبال کنید یا وقتی به لیست فالو اینستاگرام خود دسترسی پیدا کردید همه آنها را به یکباره دنبال کنید.

آیا می توانید دوستان اینستاگرام خود را در Threads دنبال کنید؟

وقتی برای اولین بار در برنامه Threads ثبت نام می کنید، این برنامه از حساب اینستاگرام موجود شما برای ورود به حساب Threads شما برای اولین بار استفاده می کند. از آنجایی که Threads اساساً به حساب اینستاگرام شما مرتبط است، می‌توانید دوستان خود را از این حساب کاربری در حین راه‌اندازی یا بعد از آن به حساب Threads خود وارد کنید.

صرف نظر از نحوه دسترسی به لیست دوستان اینستاگرام خود، می توانید هر یک یا همه آنها را دنبال کنید، حتی اگر برخی از دوستان شما هنوز در Threads ثبت نام نکرده باشند. هنگامی که دوستان اینستاگرام خود را که قبلاً در Threads نیستند دنبال می کنید، درخواست فالو شما برای زمانی که آنها در برنامه جدید ثبت نام می کنند ثبت می شود. بسته به حسابی که دوستان شما ایجاد می کنند (عمومی یا خصوصی)، می توانید به محض ثبت نام حساب آنها را دنبال کنید یا منتظر تایید آنها باشید تا با آنها در Threads تماس بگیرید.

چگونه دوستان اینستاگرام خود را در Threads پیدا و دنبال کنید

راه‌های زیادی وجود دارد که می‌توانید دوستان خود را از اینستاگرام در برنامه Threads پیدا کنید و دنبال کنید.

روش 1: در طول تنظیم Threads

ساده ترین راه برای یافتن دوستان اینستاگرام خود برای دنبال کردن در Threads زمانی است که برای اولین بار دومی را راه اندازی می کنید. بنابراین، هنگامی که آن را در دستگاه خود دانلود کردید، آن را باز کنید موضوعات برنامه و شروع به پردازش تنظیمات اولیه کنید.

پس از اینکه حساب اینستاگرام خود را برای ورود به Threads انتخاب کردید و مشخصات خود را در صفحه نمایه وارد کردید، به “همان اکانت هایی را که در اینستاگرام دنبال می کنید دنبال کنید؟” خواهید رسید. صفحه نمایش این جایی است که می توانید لیستی از تمام دوستان خود را در اینستاگرام مشاهده کنید.

1688757877 927 چگونه دوستان اینستاگرام خود را در تاپیک ها پیدا کنیم

می توانید در این لیست حرکت کنید و روی آن ضربه بزنید دنبال کردن گزینه ای در مجاورت شخصی که می خواهید در Threads دنبال کنید.

1688757877 34 چگونه دوستان اینستاگرام خود را در تاپیک ها پیدا کنیم

اگر به سختی می توانید فردی را در لیست دوستان خود پیدا کنید، می توانید از کادر جستجو در بالا برای جستجوی نام یا نام کاربری از لیست استفاده کنید. هنگامی که حساب آنها ظاهر شد، می توانید روی آن ضربه بزنید دنبال کردن را فشار دهید تا درخواست دنبال کردن برای آنها ارسال شود.

1688757877 829 چگونه دوستان اینستاگرام خود را در تاپیک ها پیدا کنیم

Threads همچنین به شما این امکان را می دهد که چندین نفر را از حساب اینستاگرام خود دنبال کنید و به شما اجازه می دهد همه آنها را یکجا دنبال کنید. برای آن، روی آن ضربه بزنید همه را دنبال کنید در پایین «همان حساب‌هایی را که در اینستاگرام دنبال می‌کنید دنبال کنید؟» صفحه نمایش

1688757878 109 چگونه دوستان اینستاگرام خود را در تاپیک ها پیدا کنیم

هنگامی که انتخاب کردید چه کسی را می خواهید دنبال کنید، می توانید با ضربه زدن روی تنظیمات اولیه را ادامه دهید بعد در گوشه سمت راست بالا و سپس دستورالعمل‌های روی صفحه را دنبال کنید تا فرآیند تکمیل شود.

1688757878 190 چگونه دوستان اینستاگرام خود را در تاپیک ها پیدا کنیم

افراد انتخاب شده باید به صورت زیر در نمایه Threads شما ظاهر شوند.

روش 2: از نمایه Threads خود

در صورتی که در تنظیمات اولیه از دنبال کردن دوستان اینستاگرام خود صرف نظر کرده اید یا می خواهید افراد بیشتری را فالو کنید، هنوز راهی برای انجام این کار وجود دارد. هنگامی که حساب خود را با موفقیت راه اندازی کردید، آن را باز کنید موضوعات برنامه روی گوشی شما

چگونه دوستان اینستاگرام خود را در تاپیک ها پیدا کنیم

در داخل Threads، روی آن ضربه بزنید برگه پروفایل در گوشه پایین سمت راست

1688757878 395 چگونه دوستان اینستاگرام خود را در تاپیک ها پیدا کنیم

هنگامی که صفحه نمایه شما نشان داده شد، روی خود ضربه بزنید فالوورها به حساب می آیند فقط تحت نام / بیوگرافی شما. حتی اگر در حال حاضر هیچ دنبال کننده ای نداشته باشید، این تعداد فالوور همچنان روی صفحه به عنوان “0 دنبال کننده” قابل دسترسی خواهد بود.

1688757879 380 چگونه دوستان اینستاگرام خود را در تاپیک ها پیدا کنیم

در صفحه‌ای که بعداً ظاهر می‌شود، فهرستی از دنبال‌کنندگان را در نمایه Threads خود خواهید دید. در اینجا، بر روی ضربه بزنید تب زیر در بالا

1688757879 127 چگونه دوستان اینستاگرام خود را در تاپیک ها پیدا کنیم

وقتی برگه Following انتخاب شد، روی آن ضربه بزنید همه را ببین در بالا

1688757880 897 چگونه دوستان اینستاگرام خود را در تاپیک ها پیدا کنیم

با این کار، «همان حساب‌هایی را که در اینستاگرام دنبال می‌کنید دنبال کنید؟» باز می‌شود. صفحه ای که در آن لیستی از تمام دوستان خود را در اینستاگرام خواهید دید. برای دنبال کردن شخصی از این لیست، به پایین پیمایش کنید و قبل از ضربه زدن روی آن، مکان او را پیدا کنید دنبال کردن در سمت راست فرد انتخاب شده

1688757881 599 چگونه دوستان اینستاگرام خود را در تاپیک ها پیدا کنیم

همچنین می توانید از کادر جستجو در بالا برای جستجوی نام یا نام کاربری از لیست استفاده کنید. هنگامی که حساب آنها ظاهر شد، می توانید روی آن ضربه بزنید دنبال کردن را فشار دهید تا درخواست دنبال کردن برای آنها ارسال شود.

1688757877 829 چگونه دوستان اینستاگرام خود را در تاپیک ها پیدا کنیم

بسته به اینکه شخصی که دنبال کرده‌اید حساب عمومی یا خصوصی داشته باشد، ممکن است برچسب‌های «دنبال کردن» یا «درخواستی» را جایگزین دکمه دنبال کنید. حساب‌هایی که هنوز در Threads ثبت نام نکرده‌اند نیز به‌عنوان «دنبال‌کننده» ظاهر می‌شوند.

اگر می‌خواهید کل لیست زیر را در Threads وارد کنید، می‌توانید روی آن ضربه بزنید همه را دنبال کنید در پایین صفحه نمایش

1688757882 578 چگونه دوستان اینستاگرام خود را در تاپیک ها پیدا کنیم

وقتی این کار را انجام می‌دهید، پیامی را روی صفحه می‌بینید که به شما می‌گوید هنگام اجرای این عمل چه اتفاقی می‌افتد. برای تایید تصمیم خود، روی آن ضربه بزنید خوب.

1688757882 927 چگونه دوستان اینستاگرام خود را در تاپیک ها پیدا کنیم

روش 3: از صفحه Activity

برنامه Threads دارای یک صفحه فعالیت است که نه تنها زمانی که فردی از رشته شما نام می برد یا لایک می کند به شما هشدار می دهد، بلکه هنگامی که شخصی شما را دنبال می کند یا درخواست دنبال کردن ارسال می کند به شما اطلاع می دهد. برای دنبال کردن دوستان اینستاگرام خود از صفحه Activity، آن را باز کنید موضوعات برنامه روی گوشی شما

چگونه دوستان اینستاگرام خود را در تاپیک ها پیدا کنیم

در داخل Threads، روی آن ضربه بزنید نماد قلب در گوشه پایین سمت راست

1688757883 947 چگونه دوستان اینستاگرام خود را در تاپیک ها پیدا کنیم

با این کار صفحه Activity در داخل Threads باز می شود.

1688757884 150 چگونه دوستان اینستاگرام خود را در تاپیک ها پیدا کنیم

برای بررسی اینکه آیا کسی شما را در Threads دنبال کرده است، می توانید این صفحه را به پایین اسکرول کنید. اگر بله، می توانید روی آن ضربه بزنید دنبال کردن دکمه مجاور نام کاربری آنها برای دنبال کردن آنها در برنامه.

1688757885 876 چگونه دوستان اینستاگرام خود را در تاپیک ها پیدا کنیم

اگر حساب Threads خود را به‌عنوان خصوصی تنظیم کرده باشید، نمی‌توانید افرادی را که مستقیماً شما را دنبال کرده‌اند در صفحه فعالیت پیدا کنید زیرا ابتدا باید درخواست دنبال کردن آنها را بپذیرید. برای آن، بر روی ضربه بزنید برگه درخواست ها در بالای صفحه فعالیت.

1688757885 371 چگونه دوستان اینستاگرام خود را در تاپیک ها پیدا کنیم

در اینجا، لیستی از افرادی را خواهید دید که درخواست های دنبال کردن خود را در Threads ارسال کرده اند. برای تأیید درخواست شخصی، روی آن ضربه بزنید تایید در مجاورت نام کاربری آنها

1688757886 831 چگونه دوستان اینستاگرام خود را در تاپیک ها پیدا کنیم

وقتی این کار را انجام دادید، اکنون یک دکمه Follow را می بینید که جایگزین گزینه های قبلی می شود. می توانید روی آن ضربه بزنید دنبال کردن در کنار نام کاربری خود برای دنبال کردن این شخص در Threads.

1688757887 101 چگونه دوستان اینستاگرام خود را در تاپیک ها پیدا کنیم

بسته به اینکه شخصی که دنبال کرده‌اید حساب عمومی یا خصوصی داشته باشد، ممکن است برچسب‌های «دنبال کردن» یا «درخواستی» را جایگزین دکمه دنبال کنید.

1688757887 496 چگونه دوستان اینستاگرام خود را در تاپیک ها پیدا کنیم

این تمام چیزی است که باید در مورد دنبال کردن دوستان اینستاگرام خود در Threads بدانید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا