بازی

بازی Nintendo 10 Minutes Of Tears Of The Kingdom را به نمایش می گذارد

بزرگترین و بهترین نگاهی که تا کنون از بازی موردانتظار داریم.


Tears of the Kingdom قرار است تا حدی بزرگترین عرضه نینتندو در سال 2023 باشد و به طور بالقوه بزرگترین بازی روی سوییچ تا کنون خواهد بود. در حالی که کمی بیشتر از یک ماه به پایان کار باقی مانده است، نینتندو کار بسیار خوبی برای حفظ هیپ قطار انجام می دهد و فردا نیز با نمایش ده دقیقه گیم پلی از دنباله Breath of the Wild به این کار ادامه خواهد داد.


به روش معمولی نینتندو، استودیو این بمب را رها کرد که نگاهی گسترده به گیم‌پلی Tears of the Kingdom به نمایش می‌گذارد و به سختی فرصتی برای آماده شدن همه ما وجود دارد. ایجی آئونوما، تهیه‌کننده Legend of Zelda که از طریق حساب توییتر نینتندو آمریکا فاش شد، راهنمای ما برای این ویدیو خواهد بود که در ساعت 10 صبح روز سه‌شنبه به وقت شرقی آمریکا از طریق کانال YouTube نینتندو پخش می‌شود.

گیمر ویدیوی روزبرای ادامه با محتوا، پیمایش کنید

مطالب مرتبط: اشک‌های پادشاهی باید روی جانوران الهی دو برابر شود

حتی با وجود اینکه بخش زیادی از انتظارات از Tears of the Kingdom از طریق تریلرها نشان داده شده است، نینتندو همچنین توانسته است بسیاری از آنچه را که باید انتظار داشت را پنهان نگه دارد. این در حالی است که تصاویری از کتاب هنری بازی به صورت آنلاین راه پیدا کرده است. با این حال، ده دقیقه گیم پلی فردا ممکن است اولین کلمه رسمی باشد که ما در مورد وضعیت فعلی Hyrule دریافت می کنیم.

ممکن است گیم‌پلی نظرات هفته گذشته در مورد نحوه شکل‌گیری ظاهر Hyrule را دنبال کند. Aonuma نظراتی ارائه کرد که نشان می‌داد گیم‌پلی به معنای واقعی کلمه Hyrule را شکل داده و تغییر می‌دهد. علاوه بر این اشاره به این دارد که حتی اگر به نظر می‌رسد اشک‌های پادشاهی در همان دنیای Breath of the Wild اتفاق می‌افتد، ممکن است در مقایسه با آخرین باری که پادشاهی را ملاقات کردیم، غیرقابل تشخیص باشد.

Tears of the Kingdom در 12 می عرضه خواهد شد و بسیاری از شما در مورد آن بسیار هیجان زده هستید. نینتندو همچنین ممکن است نسخه ویژه شایعه شده Switch OLED را که ممکن است همراه با بازی عرضه شود، معرفی کند. تصاویر فاش شده نشان می‌دهند که این معامله واقعی است، اما نینتندو هنوز وجود آن را تأیید نکرده است.

بعدی: مشکل با دنباله های سرویس زنده

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا