شبکه های اجتماعی

شاید این اولین نگاه شما به گوشی تاشو گوگل باشد

نزدیک

Google Pixel Fold

گوگلتلفن تاشو، که بیشتر به عنوان شناخته شده است پیکسل فولد، مدتی است که درباره این شهر صحبت می شود و هر بار شایعاتی مبنی بر عقب راندن آن به دلایل مختلف می شنویم. اکنون، ما اولین نگاه “غیر رسمی” خود را به Pixel Fold ادعایی داریم.

گفته می‌شود رندرهای پیکسل فولد، با حسن نیت از Front Page Tech، بر اساس تصاویر واقعی سومین تکرار تاشو با اسم رمز Felix ساخته شده‌اند. و به نظر بسیار شبیه به Oppo Find N، به جای سامسونگ گلکسی زد فولد، بنابراین دارای یک فرم فاکتور جیب پسندتر است.

به نظر می رسد انبوهی از تاشوهای موجود در بازار – به سمت داخل تا شونده – دارای یک صفحه نمایش پوششی با اندازه معمولی در جلو و یک صفحه نمایش بزرگتر در داخل هستند. در پشت، ماژول دوربین مشابه پیکسل های اخیر را می بینیم که دارای تنظیمات دوربین سه گانه است. تاشو دارای روکش مشابهی خواهد بود پیکسل 7 پرو – فریم فلزی با پشت شیشه ای براق – در دو رنگ – Obsidian و Chalk.

گوشی هوشمند تاشوی پیکسل گوگل سال آینده عرضه می شود

رندرها طرح را با جزئیات بیشتری نشان می دهند – بلندگوها را در بالا و پایین نشان می دهد mmWave 5G آنتن در بالا در همین حال، دکمه پاور در کناری قرار دارد که به عنوان اسکنر اثر انگشت دو برابر می شود.

بنابراین، قیمت پیکسل تاشو آینده گوگل چقدر خواهد بود؟ Prossers پیشنهاد می کند که قیمت آن 1,799 دلار (1,45,930 روپیه) خواهد بود. اگر شایعات را باور کنیم، Pixel Fold در ماه مه 2023، زمانی در حوالی رویداد I/O منتشر خواهد شد.

اطلاعات زیادی در مورد مشخصات پیکسل تاشو وجود ندارد، اما به گفته منابع آشنا با توسعه، “باید عملکرد معمول پیکسل‌ها” را با “درمان دوربین پرچمدار پیکسل” انتظار داشت.

فیس بوکتوییترلینکدین


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا