شبکه های اجتماعی

Samsung Galaxy S23 ممکن است اتصال ماهواره ای داشته باشد، اسکنر اثر انگشت بهبود یافته: گزارش

نزدیک

سامسونگ گلکسی اس 23

سیب با راه اندازی گوشی های هوشمند خود از اتصال ماهواره ای پشتیبانی می کند آیفون 14 سریال یکی دو ماه پیش. آخرین ویژگی اتصال اخیراً برای کاربران آیفون در چندین بازار در سراسر جهان فعال شد. این ویژگی به کاربران امکان می دهد در مواقع اضطراری مانند زمانی که شبکه های تلفن همراه غیرقابل اعتماد یا در دسترس نیستند، به اتصال ماهواره ای دسترسی داشته باشند. سامسونگ در حال آماده سازی برای راه اندازی است گلکسی اس 23 این سری در چند ماه آینده و یک شایعه جدید حاکی از آن است که نسل بعدی گوشی های هوشمند پرچمدار غول فناوری کره ای نیز بهبود می یابد و شامل ویژگی اتصال ماهواره ای می شود که در دستگاه های آیفون 14 موجود است. جدای از این، انتظار می‌رود سری گلکسی S23 دارای حسگر اثرانگشت ارتقا یافته باشد کوالکام.

انتظار می‌رود سامسونگ سری گلکسی اس 23 را در فوریه 2023 عرضه کند. گوشی‌های هوشمند موجود در این مجموعه از اندروید 13 خارج از جعبه استفاده می‌کنند و انتظار می‌رود نسخه اولترا این سری نیز از سنسورهای دوربین جدید استفاده کند. اسمارت‌فون‌های آینده این خانواده احتمالاً از طراحی مشابهی برخوردار خواهند بود و طبق گزارش‌ها، اکثر گوشی‌ها از اسنپدراگون چیپست ها به جای پردازنده های اگزینوس سامسونگ.

سامسونگ گلکسی اس 23 سری: اتصال ماهواره ای (مورد انتظار)
طبق گزارش The Elec، سامسونگ احتمالاً اتصال ماهواره‌ای را در دستگاه‌های سری گلکسی اس 23 آینده قرار خواهد داد. اتصال ماهواره ای در دستگاه های سامسونگ توسط شریک Iridium تامین می شود. در اوایل سال جاری، شرکتی که دارای 66 ماهواره ارتباطی در مدار پایین است، طبق گزارش‌ها، قراردادی با سازندگان گوشی‌های هوشمند برای ارائه این ویژگی منعقد کرده است.

همچنین بخوانید

سامسونگ گلکسی S23 ممکن است با این ویژگی گوشی تاشو عرضه شود

توجه به این نکته ضروری است که اتصال ماهواره ای اپل توسط برق تامین می شود گلوبال استار و فقط برای مواقع اضطراری قابل استفاده است. با این حال، طبق گزارش‌ها، سامسونگ قصد دارد از اتصال ماهواره‌ای در سری گلکسی S23 برای مواردی فراتر از موارد اضطراری استفاده کند.

سازنده تلفن کره ای قصد دارد از اتصال ماهواره ای برای انتقال داده هایی مانند پیام های متنی و تصاویر کم ظرفیت با سرعت صدها کیلوبیت در ثانیه استفاده کند. بر اساس این گزارش، این امر تنها با غلبه بر محدودیت های فنی شامل آنتنی که برای انجام چنین ارتباطاتی مورد نیاز است، امکان پذیر خواهد بود.

سری گلکسی اس 23 سامسونگ: حسگر اثر انگشت جدید (انتظار می رود)
اگر شایعات را باور کنیم، احتمالاً گلکسی اس 23 آینده سامسونگ از سنسور اثر انگشت اولتراسونیک نسل سوم کوالکام نیز بهره خواهد برد. با این حال، هنوز مشخص نیست که آیا همان 3D است یا خیر سونیک مکس طبق گزارش Sammobile، سنسوری که اوایل امسال توسط کوالکام راه اندازی شد.

همچنین بخوانید

مشخصات سامسونگ گلکسی تب S8 FE به‌صورت آنلاین منتشر شد

3D Sonic Max بزرگترین و پیشرفته ترین اسکنر اثر انگشت جهان در نظر گرفته می شود. انتظار می‌رود این سنسور کوالکام سرعت و دقت مجوز اثر انگشت را در دستگاه‌های برتر سامسونگ بهبود بخشد.

فیس بوکتوییترلینکدین


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا