شبکه های اجتماعی

ممکن است سری Google Pixel 8 با رم 12 گیگابایتی، سنسور اولتراسونیک وارد بازار شود

گوگل در سطح جهانی راه اندازی شد پیکسل گوشی‌های هوشمند سری 7 شامل دو دستگاه – پیکسل 7 و پیکسل 7 پرو – در رویدادی در ماه اکتبر. سری پیکسل 7 نشانگر بازگشت خط تولید تلفن های برتر گوگل در هند بود. در همین حال، شایعات در مورد دستگاه‌هایی که جانشین جدیدترین سری پیکسل 7 می‌شوند، در اینترنت شروع به پخش کرده‌اند. سری بعدی گوشی های هوشمند پرچمدار گوگل شامل گوشی های پیکسل 8 و پیکسل 8 پرو خواهد بود.

بر اساس گزارش WinFuture، برخی از جزئیات کلیدی در مورد گوشی های گوگل که در سال 2023 وارد بازار می شوند، فاش شده است. این گزارش اشاره می‌کند که این جزئیات از منابع کد در دسترس عموم می‌آیند و انتظار می‌رود گوشی‌های آینده تا پاییز 2023 عرضه شوند. پیش از رونمایی از سری پیکسل 8، گوگل همچنین انتظار می‌رود پیکسل 7a و یک دستگاه پیکسل اولترا ممتاز را عرضه کند که ممکن است بهبود یافته باشد. دوربین ها

گوگل پیکسل 8 سریال: جزئیات شایعه شده
طبق این گزارش، گوشی‌های پیکسل 8 و 8 پرو احتمالاً دارای نام‌های رمزی «شیبا» و «شیبا» هستند.هاسکیاسمارت‌فون‌های Pixel 7 و 7 Pro به ترتیب با کد «Panther» و «Cheetah» بودند.

همچنین بخوانید

بررسی Google Pixel 7 Pro Shooting Star

این گزارش همچنین با یک شایعه قدیمی تر که ادعا می کرد همسو است سامسونگ به گوگل کمک می کند تا نسل سوم چیپست Tensor را نیز توسعه دهد. ظاهرا تراشه Tensor آینده گوگل با اسم رمز “زوماو حدس زده می شود که همان مودم G5300 ساخت سامسونگ را که در آخرین پلتفرم موبایل Tensor G2 در دسترس است، داشته باشد.

سامسونگ همچنین در حال کار بر روی چیپست Exynos 2300 است که جانشین Exynos 2200 SoC خواهد شد که در برخی بازارها گوشی های هوشمند Galaxy S22 را تامین می کند. ممکن است دستگاه‌های سری گلکسی اس 23 سامسونگ از پردازنده Exynos 2300 استفاده نکنند، اما گوگل می‌تواند از این تراشه به عنوان پلتفرم مرجع برای تراشه بعدی تنسور استفاده کند.

همچنین بخوانید

در کدام کشورها گوگل پیکسل 7 و پیکسل 7 پرو ارزان ترین هستند

این گزارش همچنین حاکی از آن است که دستگاه‌های سری پیکسل 8 آینده 12 گیگابایت رم و اندروید 14 (با اسم رمز کیک وارونه) بیرون جعبه. نسخه Pro از سری پیکسل 8 ممکن است از وضوح صفحه نمایش بالاتر (2822×1344 پیکسل) نسبت به گوشی وانیلی پیکسل 8 (2268×1080 پیکسل) پشتیبانی کند.

پیکسل 8 پرو گوگل همچنین ممکن است دارای سنسور اولتراسونیک باشد که انتظار می‌رود بهتر از حسگر اثرانگشت اپتیکال موجود در گوشی‌های سری پیکسل 6 و 7 باشد. جزئیات بیشتر در مورد سری بعدی پیکسل احتمالا در روزهای آینده منتشر خواهد شد.

فیس بوکتوییترلینکدین


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا