بازی

The Last Of Us 4K UHD Blu-Ray وعده 3 ساعت ویژگی های ویژه را می دهد

هنوز صحبت های قابل توجهی از پایان فصل تا فصل اول سریال The Last of Us شبکه HBO وجود دارد. فینال بار دیگر بحث و مناظره را در مورد آن ایجاد کرد آن انتخاب. این یک واترمارک بالا برای اقتباس‌های بازی ویدیویی به صفحه نمایش گذاشته است، و برای کسانی که می‌خواهند سریال تحسین‌شده را در اوقات فراغت خود دوباره تماشا کنند، دیسک‌هایی وجود دارد که باید منتظر آنها باشند.


در میان علاقه مندان، احتمالاً این بلوری 4K Ultra HD است که بیش از همه مورد علاقه خواهد بود. اکنون این دیسک‌ها برای پیش‌سفارش در دسترس هستند، همه 9 قسمت فصل اول به همراه «نزدیک به سه ساعت ویژگی‌های ویژه از جمله سه ویژگی کاملاً جدید» را شامل می‌شود. برای کسانی که نیازی به نسخه 4K UHD ندارند، گزینه‌های استاندارد Blu-ray و DVD نیز در دسترس هستند.

مطالب مرتبط: The Last Of Us فصل 2 بهتر است با فلش بک های جوئل پر نشود

با توجه به موفقیت و محبوبیت بازی‌های The Last of Us، این اقتباس HBO به شدت مورد انتظار طرفداران بوده است. و کاملاً می توان گفت که آنها ناامید نشده اند. با این حال، به نظر می‌رسد که افراد معمولی که بازی نمی‌کنند نیز مجذوب این نمایش شده‌اند، با میلیون‌ها نفر در هر هفته برای دنبال کردن سفر جوئل و الی.

در واقع، ارقام بیننده برای نمایش افزایش یافته و رشد کرده است، اتفاقی نسبتاً غیرمعمول برای اولین نمایش، با دهان به دهان به سوق دادن سریال به سمت هیاهو و هیجان عمومی کمک می کند. فصل دوم با چراغ سبز روشن شده است و در حال کار بر روی آن در حالی که ما صحبت می کنیم، بسیار محتمل است که از دو فصل فراتر رود، با توجه به اینکه آنها در حال اقتباس The Last of Us Part 2 برای تلویزیون هستند، چقدر داستان برای گفتن وجود دارد.

در همین حال، چالش ها و تفاوت های ظریف در تطبیق بازی ها برای صفحه نمایش برای بسیاری از طرفداران مشتاق جالب خواهد بود، بنابراین ویژگی های ویژه وعده داده شده باید به آن فیلمنامه نویسان و کارگردانان جوان کمک کند تا بینشی نسبت به روند خلاقیت کسب کنند. ایجاد یک سریال چند میلیون دلاری مانند The Last of Us مستلزم تصمیم گیری ها و خلاقیت های زیادی است و امیدواریم که سه ساعت ویژگی های ویژه و ویژگی های جدید نوید داده شده، نور بیشتری را بر تمام کارهایی که برای تولید نمایش انجام شده است بتاباند. انتشار خانگی The Last of Us: Season 1 با کیفیت 4K، Blu-ray و DVD در 17 جولای منتشر می شود.

بعدی: The Lord Of The Rings: Gollum خوب به نظر می رسد، اما من هنوز نگران هستم

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا