بازی

Powerpuff Girls سرانجام به MultiVersus می آیند

دیتامینرها در آپدیت نهایی MultiVersus ارجاعاتی به The Powerpuff Girls پیدا کرده اند که پیش از وقفه تا سال 2024، این سه گانه نمادین در مقطعی بخشی از بازی خواهند بود.


مدتی است که ما در مورد محتوای MultiVersus داده‌ای گزارش نکرده‌ایم، بیشتر به این دلیل که از زمانی که Marvin the Martian در نوامبر منتشر شد، چیزی برای صحبت در مورد آن وجود نداشت، اما به نظر می‌رسد که فصل خشک درست در زمان حذف بازی به پایان رسیده است. از تمامی ویترین های دیجیتال برای آماده شدن برای غروب آفتاب، MultiVersus دیروز یک به روز رسانی نهایی دریافت کرد و نکات واضحی در مورد محتوای آینده دارد.

موارد مرتبط: MultiVersus “بتا” یک پایین ترین سطح جدید برای سرویس زنده است

گیمر ویدیوی روزبرای ادامه با محتوا، پیمایش کنید

همانطور که توسط مؤسسه MultiVersus Insider AusilMV گزارش شده است، به روز رسانی نهایی بازی شامل یک رشته جدید برای Powerpuff Girls است که نشان می دهد آنها اکنون برای بازی برنامه ریزی شده اند. از آنجایی که آنها به تازگی به بازی اضافه شده اند، به نظر می رسد که کار بر روی آنها تازه شروع شده است، اما ما همچنین یک سال دیگر فرصت داریم تا MultiVersus را دوباره ببینیم، بنابراین نمی توان گفت که چه شخصیت هایی از ابتدا اضافه خواهند شد. داده ها نشان می دهد که الف استیج تاونزویل نیز قرار است در کنار پاورپاف گرلز منتشر شود.

اگرچه Powerpuff Girls برجسته ترین نقطه داده است، اما آنها تنها چیزی نیستند که تایید شده است. AisulMV همچنین فاش کرد که یک رویداد تیمی “Munchie Madness” با پوسته های منحصر به فرد برای Jake و Shaggy برنامه ریزی شده است. در مورد پوسته ها، چندین مورد جدید در دیتامین ذکر شد، از جمله الماس صورتی برای استیون یونیورسیک زامبی برای جیک و یک «وارم آپ» برای لبرون.

در نهایت AisulMV نیز این موضوع را تایید می کند جوکر شخصیت بعدی است که برای بازی در نظر گرفته شده است. حداقل، او قبل از آفلاین شدن آن بود – با نزدیک به یک سال زمان توسعه باقی مانده، به نظر می‌رسد که MultiVersus با تعداد زیادی کاراکتر جدید به‌طور هم‌زمان راه‌اندازی مجدد کند، نه اینکه آنها را تک تک به بازار عرضه کند.

بعدی: بازی‌ها هر روز راهی جدید برای از بین بردن شما پیدا می‌کنند

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا