شبکه های اجتماعی

هیوندای پلت فرم الکتریکی باتری جهانی را با Ioniq 5 معرفی می کند

هیوندای موتور هند گفت که باتری اختصاصی جهانی خود را معرفی خواهد کرد وسیله نقلیه الکتریکی پلت فرم در کشور با مدل آینده آن Ioniq 5، قرار است در نمایشگاه خودرو در ژانویه سال آینده رونمایی شود. Ioniq 5 اولین مدل این شرکت در کشور خواهد بود که بر اساس پلتفرم جهانی مدولار الکتریکی (E-GMP) ساخته شده است.

“با معرفی E-GMP به هند، ما قادر خواهیم بود وسایل نقلیه الکتریکی باتری پیشرفته ای را به مشتریان ارائه دهیم که از پلتفرمی ماژولار، مقیاس پذیر و همه کاره مشتق شده اند.” هیوندای آنسو کیم، MD و مدیرعامل موتور هند در بیانیه ای گفت.

او افزود که E-GMP که برای ایجاد تحول در تحرک الکتریکی در آینده طراحی شده است، لیگ جدیدی از وسایل نقلیه الکتریکی را برای مشتریان عصر جدید در هند آغاز خواهد کرد.

همچنین بخوانید

TVS Motor Amazon India برای پیشبرد تحرک الکتریکی همکاری می کند
ماهیندرا با سه پخش کننده مادون الکتریکی EV برای راه حل های شارژ ارتباط برقرار می کند

این خودروساز در حال حاضر یک مدل تکی برقی – کونا الکتریک را در بازار داخلی به فروش می رساند.

سال گذشته، این شرکت بزرگ خودروسازی کره جنوبی اعلام کرده بود که قصد دارد تا سال 2028 حدود 4000 کرور روپیه برای تولید شش خودروی الکتریکی در هند سرمایه گذاری کند.

این شرکت در حال برنامه ریزی برای عرضه ترکیبی از مدل ها بر اساس محدوده موجود خود و همچنین وسایل نقلیه کاملاً جدید بر اساس پلت فرم جهانی خود ‘E-GMP’ در چند سال آینده است.

خط تولید شش خودروی الکتریکی باتری (BEVs) این شرکت به بخش‌های مختلف از جمله بازار انبوه و بخش‌های پریمیوم انبوه در هند پاسخ می‌دهد.

پلتفرم E-GMP این شرکت دارای ظرفیت باتری بزرگ تا 77.4 کیلووات ساعت است. همچنین قابلیت های دو چرخ متحرک (2WD) و چهار چرخ متحرک (4WD)، هندلینگ بهبود یافته و توانایی دستیابی به حداکثر سرعت 260 کیلومتر در ساعت را ارائه می دهد.

فیس بوکتوییترلینکدین


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا