بازی

Fortnite از The Heavy Sniper و Cobra DMR رونمایی کرده است

با خواندن این مطلب، فصل جدید Fortnite آغاز خواهد شد و به همه ما این فرصت را می دهد تا نقشه جدید بازی را بررسی کنیم. خب، نسخه بهینه شده نقشه فصل یک. همچنین موضوع نه چندان کوچکی وجود دارد که چه سلاح‌ها و اقلامی برای شروع فصل جدید در دسترس خواهند بود. آنچه طاق نما شده است، و به همان اندازه مهم، آنچه که طاق نشده است.


معلوم شد که در ستون بدون طاق چند ضربه سنگین وجود دارد تا فصل دوم را به معنای واقعی کلمه شروع کنند. Heavy Sniper بازگشته است. موسیقی به گوش کسانی که دوست دارند دور از خطر طوفان اردو بزنند و دشمنان را از راه دور بردارند، اما ضربه ای تلخ برای کسانی که جنگ از نزدیک را ترجیح می دهند و همان کسانی هستند که از دور خارج می شوند. Heavy Sniper از فصل اول از Fortnite آمده و رفته است و پس از فصل گذشته که طاق‌گذاری شد، بازگشت.

گیمر ویدیوی روز

مطالب مرتبط: Fortnite، لطفاً از انتشار پوسته هایی که می خواهم بخرم خودداری کنید

در حالی که تقریباً به اندازه Heavy Sniper وجود نداشته است، Cobra DMR نیز پس از طاق در طول فصل اول به Fortnite باز می گردد. با این حال، سلاحی که در حال حاضر بیشترین عشق را در توییتر دریافت می کند، تفنگ ساچمه ای است. پیوستن به آن و همه موارد فوق در فصل دوم، Dragon Breath Sniper و تمام سلاح های عجیب و غریب دزدیده شده است.

لیست اسلحه هایی که در شروع فصل دوم غایب خواهند شد، لیستی به مراتب طولانی تر است. اشتراک گذاشته شده توسط هایپکس، این لیست شامل موشک پرتاب کننده ها، کمان ها و تپانچه های ماشینی است، اگرچه آنها اشاره می کنند که ممکن است بخواهید در بازی دوبار بررسی کنید. همچنین چکش شوک ویو در این لیست قرار دارد. در اوایل این هفته به دلیل یک مشکل نامشخص، به نظر می رسد که سلاح بحث برانگیز که در فصل اول آمده و رفته است، دیگر باز نخواهد گشت.

Epic قبل از پایان فصل دوم تایید کرد که یکی از کراس اوورهای بزرگ بعدی آن با Attack on Titan خواهد بود. همچنین در این فصل گرند ریل وجود خواهد داشت، و به نظر می‌رسد افزودن نوع جدیدی از کوئست نشان می‌دهد که حتی کسانی از شما که پاس نبرد ندارند، برای تکمیل این موارد لوازم آرایشی و بهداشتی با چالش‌هایی مواجه خواهند شد.

بعدی: یک مسلسل تصادفی بی سر و صداترین سلاح در Destiny 2 در حال حاضر است

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا