شبکه های اجتماعی

بهترین برنامه‌ریزی‌های پینترست برای آسان‌تر کردن کار شما در سال 2023

کاربران پینترست عاشق خرید هستند: 75٪ از پینرهای هفتگی می گویند که “همیشه در حال خرید هستند” و 85٪ از پلتفرم اجتماعی برای برنامه ریزی پروژه های جدید استفاده می کنند. این کاربران می توانند کسب و کار شما را در پینترست به روشی که در هیچ جای دیگری نمی توانند خریداری کنند، از جمله با آزمایش های واقعیت افزوده و جستجوی بصری که در سال 2022 126 درصد رشد داشته است.

چه محصولات یا خدماتی را به صورت آنلاین یا حضوری بفروشید، برای همه انواع کسب‌وکارها در Pinterest، از کاتالوگ‌های یکپارچه تجارت الکترونیک گرفته تا تبلیغات با CPC 2.3 برابر کمتر از سایر پلت‌فرم‌های اجتماعی، و فرصت‌های محتوای حمایت‌شده، چیزی وجود دارد.

راز موفقیت پینترست چیست؟ ارسال کردن زیاد.

می‌توانید با استفاده از زمان‌بندی پینترست برای مدیریت تقویم محتوای خود، با سرعت و در عین حال پربار الگوریتم Pinterest همگام شوید. در اینجا نحوه استفاده از بهترین ابزارهای زمان بندی برای سال 2023 آورده شده است.

امتیاز: خود را دانلود کنید بسته رایگان 5 قالب قابل تنظیم Pinterest اکنون. در زمان صرفه جویی کنید و به راحتی برند خود را با طراحی های حرفه ای تبلیغ کنید.

زمانبندی پینترست چیست؟

برنامه‌ریز Pinterest ابزاری است که به شما امکان می‌دهد پین‌ها را از قبل ایجاد کنید و آنها را برنامه‌ریزی کنید تا به طور خودکار در یک زمان خاص در آینده پخش شوند، به شما کمک می‌کند وقتی مخاطبان آنلاین هستند، به مخاطبان خود دسترسی پیدا کنید و کار شما را به‌طور کارآمد دسته‌بندی کنید.

استفاده از زمان‌بندی Pinterest بهترین راه برای برنامه‌ریزی و خودکار کردن تقویم محتوای رسانه‌های اجتماعی، پست کردن مداوم و صرفه‌جویی در زمان است.

احتمالاً به این فکر می کنید که “چند وقت یکبار باید در پینترست پست بگذارم؟” شما افرادی را خواهید یافت که انواع تخمین‌ها را در سرتاسر وب منتشر می‌کنند، اما حقیقت مستقیماً از Pinterest این است که “کیفیت و ارتباط بیشتر از فرکانس مهم است.” ابتدا روی کیفیت تمرکز کنید، حتی اگر این فقط چند پین در هفته باشد.

بهترین زمان‌بندی‌های پینترست برای سال 2023

پینترست

بله، تا زمانی که یک حساب تجاری رایگان دارید، می توانید محتوا را مستقیماً از برنامه یا وب سایت Pinterest زمان بندی کنید. می توانید تا 100 پین را در صف خود برنامه ریزی کنید و تا 30 روز قبل در موبایل و 14 روز در وب سایت برنامه ریزی کنید.

استفاده از برنامه‌ریزی داخلی Pinterest رایگان است، اما بسته به نیاز شما، ممکن است اشکالاتی وجود داشته باشد:

  • بدون برنامه ریزی دسته ای: هر بار فقط می توانید یک پین را برنامه ریزی کنید.
  • نمی توان پلتفرم های دیگر را برنامه ریزی کرد: بدیهی است که راه حل بومی برنامه ریزی Pinterest فقط برای پین ها است. شما همچنان به ابزار دیگری برای مدیریت سایر پلتفرم‌های اجتماعی خود نیاز دارید و پرش بین دو زمان‌بندی می‌تواند مدیریت یک تقویم محتوای منسجم را دشوار کند.
  • برنامه ریزی کوتاه مدت: شما فقط می‌توانید حداکثر 30 روز قبل برنامه‌ریزی کنید، بنابراین تجسم کمپین‌های بزرگ‌تر دشوار است و باید بیشتر وارد سیستم شوید.

هوت سوئیت

اگر شرکت شما در پلتفرم‌های بیشتری از Pinterest است، ناب فالوور بهترین زمان‌بندی Pinterest برای شماست. برنامه ریز محتوای بصری، ایجاد، زمان‌بندی و انتشار خودکار در تمام نمایه‌های اجتماعی شما را آسان می‌کند، با نمای چشم پرنده از کل تقویم محتوای شما در یک مکان. همچنین می‌توانید آن را بر اساس نمایه فیلتر کنید یا محتوا و ایده‌های پیش‌نویس را ذخیره و مشاهده کنید.

علاوه بر ارائه مدیریت راحت و یکپارچه رسانه های اجتماعی، استفاده از ناب فالوور به عنوان زمانبندی Pinterest شما نیز به شما کمک می کند:

  • کتابخانه رسانه داخلی برای وارد کردن آسان گرافیک یا ویدیو یا یک ویرایشگر تصویر برای ایجاد پین در پرواز.
  • برنامه پین های نامحدود تا جایی که می خواهید در آینده
  • مجهز به هوش مصنوعی پیشنهادات هشتگ برای بهینه سازی دسترسی شما
  • همکاری تیمی ابزارها، از جمله گردش کار تایید.
  • اندازه‌گیری عملکرد Pinterest پیشرفته با ناب فالوور Analytics برای دریافت تصویر بزرگ در تمام نمایه‌های خود، یا عمیقاً در معیارهای هر پلتفرم فرو بروید.

هر کاری که باید برای Pinterest انجام دهید – و همه کانال‌های دیگرتان – در ناب فالوور در دسترس شماست.

درباره زمان‌بندی Pinterest با ناب فالوور بیشتر بدانید:

نحوه برنامه ریزی پست ها در پینترست

پین‌های زمان‌بندی در داشبورد Pinterest

در وب سایت Pinterest، کلیک کنید ايجاد كردن در بالا، سپس پین ایجاد کنید.

تصاویر یا ویدیوی خود را آپلود کنید و عنوان پین، توضیحات، پیوند و متن جایگزین را پر کنید. سپس کلیک کنید در تاریخ بعدی منتشر کنید.

عنوان پین، توضیحات، متن جایگزین را اضافه کنید و انتشار در تاریخ بعدی را انتخاب کنید

یک روز و ساعت را انتخاب کنید و کلیک کنید انتشار. زمان‌بندی با Pinterest ساده است، اما فاقد قابلیت‌های پیشرفته است تا واقعاً به شما در رشد مخاطبان و نتایج کمک کند.

همچنین می‌توانید پین‌ها را در برنامه تلفن همراه زمان‌بندی کنید. روی ضربه بزنید علامت جمع، سپس سنجاق.

برای برنامه‌ریزی پین کردن در تلفن همراه، علامت مثبت را انتخاب کنید

تصویر یا ویدیوی پین خود را انتخاب کنید، روی ضربه بزنید بعدو جزئیات پین را پر کنید. (متن ALT را فراموش نکنید!) روی آن ضربه بزنید نماد مداد جنب تاریخ برنامه ریزی کنید و تاریخ و ساعت را انتخاب کنید.

نماد مداد را برای پین زمان بندی انتخاب کنید

ضربه زدن بعد و a را انتخاب کنید هیئت مدیره. به محض اینکه روی نام هیئت مدیره Pinterest ضربه بزنید پین شما برنامه ریزی می شود، بنابراین عاقلانه انتخاب کنید.

پین های زمان بندی با ناب فالوور

پس از اتصال حساب پینترست خود به ناب فالوور، کلیک کنید ايجاد كردن، سپس سنجاق.

برای برنامه ریزی پین ها با ناب فالوور روی ایجاد کلیک کنید

انتخاب کنید که کدام تابلوها پست شوند و جزئیات پین خود را وارد کنید.

پین جدید وب سایت و جزئیات محتوا در ناب فالوور

می‌توانید یک پست Pinterest را در چندین تابلو به طور همزمان برنامه‌ریزی کنید و با استفاده از ادغام رایگان Dropbox برای وارد کردن سریع تصاویر یا ویدیوی پین خود، سریع‌تر کار کنید.

استفاده از برنامه ادغام Dropbox پست Pinterest در چندین تابلو

کلیک برای بعد برنامه ریزی کنید و یک روز و ساعت را انتخاب کنید. با کلیک بر روی زمان‌بندی، کار را انجام می‌دهید، یا برای یک گردش کار سریع‌تر، روی فلش سمت راست دکمه کلیک کنید و یکی را انتخاب کنید. برنامه ریزی و استفاده مجدد از حساب ها، یا برنامه ریزی و تکراری.

برنامه ریزی و استفاده مجدد از حساب ها یک پنجره Composer جدید با حساب Pinterest شما از قبل انتخاب شده راه اندازی می کند، و باعث می شود که پین ​​ها به زمان بندی ادامه دهید. برنامه ریزی و تکراری دقیقا همان کاری را که می گوید انجام می دهد چرا؟ بنابراین می‌توانید با برنامه‌ریزی آن‌ها برای تاریخ بعد، دوباره آن پین‌ها را تغییر دهید. از استفاده مجدد از پین های خود نترسید.

گزینه ای برای برنامه ریزی و استفاده مجدد یا تکرار پست با استفاده از ناب فالوور

استفاده آزمایشی رایگان 30 روزه را شروع کنید

چگونه پین ​​های برنامه ریزی شده را در Pinterest پیدا کنیم

برای مشاهده پین ​​های برنامه ریزی شده خود در وب سایت Pinterest، به نمایه خود بروید سپس روی آن کلیک کنید ایجاد شده برگه پین های برنامه ریزی شده شما ابتدا و سپس پین های قبلاً منتشر شده شما ظاهر می شوند.

پین های برنامه ریزی شده برگه ایجاد شد

در برنامه Pinterest، پین های زمان بندی شده را در تب نمایه خود در بخش Created مشاهده خواهید کرد.

اما دیدن تمام محتوای برنامه‌ریزی‌شده آینده شما – پین‌ها و هر چیز دیگری – با ناب فالوور بسیار آسان‌تر است. پست‌های آینده را بر حسب هفته یا ماه ببینید یا به نمای فهرست بروید. به‌علاوه، پست‌ها را در همه کانال‌هایتان به‌طور هم‌زمان ببینید – مورد علاقه من – یا بر اساس کانال‌های خاصی فیلتر کنید.

رفتن به برنامه ریز برای دیدن نمای پیش فرض تقویم پین‌های برنامه‌ریزی‌شده را در کنار تمام محتوای دیگرتان می‌بینید، که تشخیص هر گونه شکاف در تقویم محتوای خود را آسان می‌کند یا در صورت نیاز موارد را به هم می‌ریزد.

تقویم محتوای ناب فالوور Planner

از فیلترهای بالا برای تغییر هفته به ماه استفاده کنید، یا بر اساس وضعیت پست یا نمایه مشاهده کنید.

گزینه های فیلتر تقویم ناب فالوور

را کلیک کنید محتوا در بالا برای دیدن یک نمای فهرست فشرده از همه پست های برنامه ریزی شده خود و دسترسی به واردات انبوه و ویژگی های یکپارچه سازی Dropbox.

برگه محتوا با پست های زمان بندی شده و ادغام Dropbox

استفاده آزمایشی رایگان 30 روزه را شروع کنید

سوالات متداول زمانبندی پینترست

آیا پینترست زمانبندی دارد؟

بله، می‌توانید پین‌ها را در برنامه Pinterest iOS یا Android یا از طریق وب‌سایت Pinterest با یک حساب تجاری Pinterest زمان‌بندی کنید. با این حال، شما فقط می توانید تا 30 روز قبل برنامه ریزی کنید و هر بار به یک تابلو پین کنید.

آیا برنامه زمانبندی رایگان Pinterest وجود دارد؟

بله، می توانید پین ها را به صورت رایگان در وب سایت Pinterest یا در برنامه Pinterest برنامه ریزی کنید. در حالی که این روش مقرون به صرفه است، به این معنی است که شما همچنان به ابزار برنامه ریزی رسانه های اجتماعی دیگری برای پروفایل های اجتماعی دیگر خود نیاز دارید.

آیا می توانید از ناب فالوور برای Pinterest استفاده کنید؟

بدون شک، ناب فالوور می‌تواند تمام برنامه‌ریزی‌ها و زمان‌بندی‌های Pinterest شما و سایر رسانه‌های اجتماعی شما را نیز مدیریت کند. با داشتن تمام محتوای رسانه های اجتماعی، تبلیغات، تجزیه و تحلیل و موارد دیگر در یک مکان، در زمان زیادی صرفه جویی خواهید کرد.

چند وقت یکبار باید در پینترست پست بگذارم؟

پاسخ‌های آنلاین به تعداد دفعاتی که باید در Pinterest پست کنید، از ۲۵ پین در روز تا تنها چند پین در هفته متغیر است. حقیقت این است که شما باید تا جایی که می توانید محتوای عالی ارسال کنید.

از این که در ابتدا فقط با چند پین، اهداف تقویم محتوای خود را کوچک تعیین کنید، نترسید و از همان جا کار کنید. برنامه‌ریزی پین‌ها از قبل شما را در مسیر نگه می‌دارد، مهم نیست که چه فرکانسی را هدف قرار می‌دهید.

در زمان مدیریت حضور خود در Pinterest با استفاده از ناب فالوور صرفه جویی کنید. از یک داشبورد، می‌توانید پین‌ها را بنویسید، زمان‌بندی کنید و منتشر کنید، تابلوهای جدید ایجاد کنید، همزمان به چند تابلو پین کنید، و همه پروفایل‌های دیگر رسانه‌های اجتماعی خود را اجرا کنید. امروز آن را رایگان امتحان کنید.

شروع کنید

پین ها را برنامه ریزی کنید و عملکرد آنها را پیگیری کنید در کنار سایر شبکه های اجتماعی شما – همه در یک داشبورد با کاربری آسان.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا