بازی

آیا Zelda در Tears Of The Kingdom قابل بازی است؟

لینک های سریع

  • چگونه زلدا ناپدید می شود؟
  • ورود به معبد زمان

The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom ما را به Hyrule of Breath of the Wild بازمی گرداند. در پایان این بازی اول، پادشاهی را در کنار زلدا از بلای گانون نجات می دهید. حالا، شما و زلدا می توانید در آرامش زندگی کنید، درست است؟ البته که نه. مدت کوتاهی پس از شروع بازی، زلدا ناپدید خواهد شد و شما او را برای مدتی طولانی نخواهید دید.


مطالب مرتبط: شکست دادن The Legend Of Zelda: Tears Of The Kingdom چقدر طول می کشد؟

به همین دلیل، دیگر نمی توانید به عنوان شخصیت اصلی بازی کنید. این برای بازی‌های Zelda جدید نیست، اما ممکن است بپرسید که او کجاست؟ در اینجا، می‌خواهیم به جایی که زلدا رفت و همچنین اینکه چرا نمی‌توانید نقش او را بازی کنید، بپردازیم.

گیمر ویدیوی روزبرای ادامه با محتوا، پیمایش کنید

این شامل اسپویل برای Tears of the Kingdom خواهد بود، اما ما در مورد پایان بازی صحبت نمی کنیم.


چگونه زلدا ناپدید می شود؟

زلدا در پایان کات سین ابتدایی ناپدید می شود. هنگامی که قلعه Hyrule شروع به فرو ریختن در اطراف شما می کند، Zelda به پایین سقوط می کند. اگرچه لینک برای گرفتن او دست دراز می کند، اما فایده ای ندارد. زلدا به شدت به سمت پایین سقوط می کند و به نظر می رسد که در یک نور درخشان ناپدید می شود.

از اینجا به جلو حرکت کنید، زلدا با شما نخواهد بود. پس از بیدار شدن در برخی از جزایر شناور اسرارآمیز، به حال خود رها می شوید، با این هدف ورود به معبد زمان برای یافتن زلدا.

ورود به معبد زمان

اشک پادشاهی پیوند و زلدا با شمشیر استاد

پس از بیدار شدن با یک بازوی شبح مانند، در نهایت باید وارد معبد زمان شوید. این کار با فعال سازی در مجموع چهار امامزاده انجام می شود. Rauru شما را از طریق این بخش راهنمایی می کند، و اینجاست که ما اولین راهنمایی را در مورد مکان Zelda دریافت می کنیم. رائورو اشاره خواهد کرد که زلدا همه چیز را در مورد لینک به او گفته است. اما چگونه این امکان پذیر است؟ Rauru برای شما یک راز کامل است و به نظر می رسد که او یک روح است.

هنگامی که وارد معبد شدید، شاهد صحنه‌ای خواهید بود که لینک شمشیر استاد شکسته را روی یک سکو قرار می‌دهد تا زلدا آن را بردارد. واضح است که زلدا در کنار لینک نیست، اما این ما را به این فکر می‌کند که او کجا (یا کی) است.

زلدای سفر در زمان

اشک های پادشاهی سونیا و رائورو که از زلدا می پرسند نام او چیست؟

پس از کمی کاوش در Hyrule، ممکن است با Impa روبرو شوید. این بانوی پیر و کوتاه قد را می توان در اصطبل سرن جدید در دشت هیرول شمالی پیدا کرد. انجام یک جستجوی کوتاه برای او منجر به مشاهده یک علامت نزدیک از آسمان می شود. با نگاه کردن به آن، می توانید برای تماشای یک خاطره به “چشم” فیگور بروید.

این حافظه اولین سرنخ‌ها را در مورد مکان زلدا ارائه می‌کند. از صحنه، به نظر می رسد که زلدا در زمان به عقب سفر کرده است، تا سرچشمه Hyrule. خاطره گفتگو با زلدا، رائورو و سونیا را نشان می دهد. رائورا و سونیا اولین پادشاه و ملکه هیرول هستند، به این معنی که زلدا خیلی دور سفر کرده است.

اشک های زلدا و سونیا پادشاهی که پشت رارورو ایستاده اند

ایمپا از شما می‌خواهد که از گلیف‌های دیگر در سراسر Hyrule دیدن کنید که هر کدام حافظه خاص خود را دارند. پس از تماشای این خاطرات، مشخص می شود که زلدا به گذشته منتقل شده و در کنار رائورا و سونیا می نشیند.

بنابراین، برای پرداختن به این سوال “چرا زلدا قابل پخش نیست؟”، پاسخ ساده است. زلدا در گذشته است. بازی در Hyrule امروزی اتفاق می افتد و بین دوره های زمانی جابجا نمی شود. این بدان معنی است که شما در کل بازی به عنوان لینک بازی می کنید. در عوض، مظهری از زلدا ظاهر می‌شود که ظاهراً شما را در سراسر جهان راهنمایی می‌کند و سعی می‌کنید در مورد ناپدید شدن او مطلع شوید.

جستجوی اصلی، پدیده های منطقه ای، وظایفی را که شما در مورد مناطقی که چهار نژاد در آن ساکن هستند، بررسی خواهید کرد. “به عنوان گام بعدی در جستجوی پرنسس زلدا.” تقریباً تمام تلاش‌های اصلی با هدف یادگیری بیشتر در مورد ناپدید شدن زلدا است.

بعدی: سؤالات ماندگاری که بعد از پایان The Legend Of Zelda: Tears Of The Kingdom داریم

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا