بازی

Call Of Duty On Switch در همان روز ایکس باکس راه اندازی می شود

Call of Duty همان میزان پشتیبانی را در سوییچ دریافت می کند که در سایر پلتفرم ها پشتیبانی می شود.


مایکروسافت در تلاشی برای نشان دادن رگولاتوری‌ها که پس از خرید Activision Blizzard از سری Call of Duty کنار نمی‌رود – چیزی که موضوع اصلی اختلاف سونی در مورد کل قرارداد است – مایکروسافت اخیراً قراردادی 10 ساله امضا کرده است. نینتندو این مجموعه را روی سوییچ منتشر می کند. بالاتر از همه، این معامله شامل «تعادل ویژگی‌ها و محتوا» نیز می‌شد، به این معنی که نسخه‌ای که روی کنسول‌های سوییچ راه‌اندازی می‌شود دقیقاً مانند نسخه Xbox خواهد بود.


پس از آن اعلامیه، بسیاری از مایکروسافت و اکتیویژن بلیزارد سوال کردند که با توجه به تفاوت قدرت بین Nintendo Switch و Xbox Series X چگونه می‌خواهند این کار را انجام دهند. بدیهی است که برخی از قربانیان باید در جایی انجام شوند و احتمالاً هم عملکرد و هم گرافیک است. اگر مایکروسافت مایل به حذف ویژگی ها نباشد، کیفیت ضربه خواهد خورد. یکی از مواردی که تایید شده است این است که این نسخه سوییچ Call of Duty هر چه باشد، در کنار نسخه Xbox عرضه خواهد شد.

گیمر ویدیوی روز

مطالب مرتبط: آیا کسی حتی در نینتندو سوییچ درخواست Call Of Duty دارد؟

در بیانیه‌ای که توسط برد اسمیت، رئیس و نایب رئیس مایکروسافت در توییتر منتشر شد، مشخص شده است که مایکروسافت قصد دارد نسخه‌های سوییچ بازی‌های آینده Call of Duty را در کنار نسخه‌های ایکس‌باکس عرضه کند و این شرکت “تأیید می‌کند.[ing] تعهد قوی مایکروسافت برای آوردن Call of Duty به مشتریان نینتندو” در صورتی که قانونگذاران اجازه دهند این معامله اتفاق بیفتد.

در مورد مذاکرات بین سونی و مایکروسافت در مورد یک معامله، همه چیز به آرامی که با نینتندو انجام شد پیش نمی رود. این شرکت یکی از بزرگ‌ترین مخالفان خرید اکتیویژن بلیزارد است که از ترس بسیاری از کاربرانش می‌تواند در صورت تکمیل خرید سری Call of Duty، به ایکس‌باکس بپیوندند. آخرین باری که شنیدیم، این دو «نزدیک» به توافق بر سر یک معامله نبودند و احتمالاً می‌توانیم انتظار داشته باشیم که به همین منوال باقی بماند.

بعدی: ژانر ماجراجویی Point-and-Click در حال رشد است

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا