شبکه های اجتماعی

LItMindtree Rely را با همکاری Tricentis برای ارائه ابزارهای تست خودکار برای SAP S/4HANA راه اندازی کرد.

LItMindtree، یک شرکت مشاوره فناوری و راه حل های دیجیتال جهانی با آن همکاری کرده است سیصد، یک رهبر جهانی در تست مداوم سازمانی و مهندسی کیفیت، برای راه اندازی جدیدترین مجموعه ابزارهای تست خودکار خود برای SAP S/4HANA.

به نام “تکیه”، LTIMindtree پلتفرم برای ارائه آخرین نسل نرم افزار برنامه ریزی منابع سازمانی SAP – S/4HANA – مجموعه ای جامع از خدمات تضمین و انطباق است که برای ساده کردن اجرای برنامه های S/4HANA طراحی شده است. این پلتفرم یک چارچوب داخلی برای ابزارها و روش‌های آزمایشی نوآورانه ارائه می‌کند که به شرکت‌ها امکان می‌دهد بهینه‌سازی کسب‌وکار خود را در S/4HANA به حداکثر برسانند.

شرکت‌هایی که به S/4HANA مهاجرت می‌کنند، به دلیل وابستگی به فرآیندهای آزمایش دستی و چرخه‌های آزمایش طولانی‌تر، اغلب با چالش‌های مهمی روبرو هستند. هدف LTIMindtree ‘Rely’ با ارائه تست اتوماسیون و اطمینان از اینکه تمام فرآیندهای تجاری حیاتی به طور کامل آزمایش و تأیید شده اند، برنامه S/4HANA را از بین می برد. تاخیر در انتشار تولید را حذف می کند و به شرکت ها کمک می کند تا زمان رسیدن به بازار را تسریع کنند و به آنها کمک می کند تا خواسته های مشتریان را برآورده کنند.

گفت: «پیچیدگی فناوری اطلاعات و فرآیند تست ناکارآمد، بسیاری از شرکت‌ها را از درک کامل مزایای تجاری مهاجرت S/4HANA خود باز می‌دارد. وینیت مورونی، معاون اجرایی و مدیر جهانی – برنامه های کاربردی سازمانی در LTIMindtree. «همکاری ما با Tricentis و تجربه با راه‌حل‌های S/4HANA از طریق Rely، ما را به مجموعه‌ای قدرتمند از قابلیت‌ها و تخصص‌ها مجهز می‌کند که می‌تواند به مشتریان کمک کند تا تحول کسب‌وکار خود را با S/4HANA انجام دهند، به طور مؤثرتری در یک محیط تجاری چالش‌برانگیز جهانی رقابت کنند، و پاسخگوی آنها باشد. تقاضا برای محصولات سازگار با محیط زیست.”

S/4HANA به طور مکرر عملکردهای جدیدی را منتشر می کند. سازمان‌هایی که از روش‌های تست سنتی پیروی می‌کنند، در حالی که سعی می‌کنند سرعت خود را حفظ کنند، چالش‌های بزرگی را تجربه می‌کنند وی جی کومار، SVP و GM از مشارکت های استراتژیکتریسنتیس. “با همکاری با LTIMindtree، ما خوشحالیم که به سازمان‌های بیشتری کمک می‌کنیم تست‌های مداوم را خودکار کنند تا بتوانند استفاده خود از S/4HANA را در حین و پس از مهاجرت بهینه کنند.”

فیس بوکتوییترلینکدین



پایان مقاله

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا