شبکه های اجتماعی

چگونه نتفلیکس یافتن نمایش‌ها، فیلم‌های ذخیره‌شده را برای کاربران آسان‌تر می‌کند

نتفلیکس گزارش شده است که گزینه های فیلترینگ جدیدی را ارائه می کند که به کاربران امکان می دهد به راحتی نمایش ها و فیلم هایی را که تماشا نکرده اند پیدا کنند. بهبودها در گزینه فهرست من می آیند.

بر اساس گزارش The Verge، بهبودهایی در ویژگی فهرست من – که در ابتدا در راه است اندروید شروع — به کاربران امکان می دهد لیست را بر اساس فیلم ها، نمایش های تلویزیونی، “شروع نشده اند” و “شروع” فیلتر کنند. این فیلترها خواهند آمد آیفون ها طی “چند هفته آینده”

لیال براون، سخنگوی نتفلیکس نیز به این نشریه گفت که این فیلترها همچنین به کاربران امکان می‌دهد نمایش‌ها و فیلم‌ها را بر اساس گزینه‌هایی مانند تاریخ اضافه شدن، تاریخ انتشار و به ترتیب حروف الفبا مرتب کنند.

ویژگی “به زودی” نتفلیکس
این نشریه گفت که نتفلیکس همچنین در حال اضافه کردن یک ردیف “به زودی” به صفحه اصلی برنامه تلویزیون است. این ویژگی در موقعیت‌هایی مفید خواهد بود که کاربران می‌خواهند درباره نمایش‌ها و/یا فیلم‌های جدید بیاموزند. علاوه بر این، کاربران می توانند زمانی که نمایش یا فیلم خاصی در برنامه موجود است، یادآوری تنظیم کنند.

سرکوب به اشتراک گذاری رمز عبور نتفلیکس
نتفلیکس روی پایان دادن به اشتراک گذاری رمز عبور کار می کند و در حال محدود کردن رمزهای عبور در چهار کشور کانادا، نیوزلند، پرتغال و اسپانیا است. گزارش شده است که این سرکوب باعث کاهش فوری کاربران – بیش از یک میلیون نفر – در سه ماهه اول 2023 در اسپانیا شده است.

در گزارشی آمده است که بسیاری از کاربرانی که این سرویس را ترک کرده‌اند، تحت یک مدل اشتراک پولی به این سرویس بازخواهند گشت، «اما روند فعلی نشان می‌دهد که این امر تضمین‌شده نیست.»

جالب اینجاست که هیچ انحراف جمعیتی قوی برای کسانی که لغو کرده‌اند وجود ندارد، که نشان‌دهنده رد آشکار محدودیت‌های اشتراک‌گذاری رمز عبور است. در یک علامت نگران کننده برای سه ماهه آینده، 10 درصد از مشترکان باقی مانده نتفلیکس می گویند که قصد دارند طرح خود را در سه ماهه دوم 2023 لغو کنند، که بسیار بالاتر از میانگین مشاهده شده در سه ماهه قبلی است.

فیس بوکتوییترلینکدین



پایان مقاله

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا