بازی

Fashion Dreamer Is The Evolution است که سبک بازی لباس به آن نیاز دارد

بازی‌های لباس‌پوشی به علوفه موبایل منتقل شده‌اند، اما آنها سزاوار یک ضربه دیگر در زمان بزرگ هستند


من دوست دارم فکر کنم همه ما به حدی بزرگ شده ایم که دیگر بازی ها را به بازی های “واقعی” و بازی های “غیر واقعی” تقسیم نمی کنیم. نگاهی گذرا به بقیه کارهایم در TheGamer، منتقدی سیاه‌دل را نشان می‌دهد که هرگز به آهنگ بی‌هوده «اجازه دهید مردم از چیزها لذت ببرند!» راهپیمایی نمی‌کند، و حتی من در سطحی خم نمی‌شوم که بازی‌ها را نادیده بگیرم. “واقعی نیست”، زیرا نوشتن کیفیت و هدف آنها آنقدر ناچیز است که خیالی می شوند. با این حال، بازی های مد هنوز به طور معمول به عنوان “واقعی” نادیده گرفته می شوند. Fashion Dreamer ممکن است آن را تغییر ندهد، اما حداقل به این ژانر کمک می کند.

گیمر ویدیوی روز

قبل از اینکه بازی‌ها را به «واقعی» و «غیر واقعی» تقسیم کنیم، دسته‌بندی‌های به همان اندازه «بازی‌های پسرانه» و «بازی‌های دخترانه» را داشتیم. بازی‌های دخترانه بدتر بودند، و نه به این دلیل که دختران بدبو یا درشت هستند یا بازی‌های دخترانه دارند، بلکه به این دلیل که بازی‌های دخترانه با بودجه کمتر و استانداردهای پایین‌تر ساخته می‌شدند، و در حالی که بازی‌های پسرانه اغلب سعی می‌کردند رسانه‌ای که هنوز در حال توسعه است را به جلو ببرند، بازی‌های دخترانه کراوات ارزان و پوسته های عمومی از ابتدایی ترین تجربیات تعاملی. از این طرز تفکر بود که بازی‌های لباس‌پوشی متولد شدند – دقیقاً مانند بازی‌های لباس‌پوشی که در آن لباس‌های کاغذی را برش می‌دادید و آن‌ها را دور یک شکل مقوایی شل و ول می‌پیچید، حالا می‌توانید لباس‌های مجازی را انتخاب کنید و آنها را دور یک فیگور دیجیتال بپیچید. . این در مورد آن بود.

مطالب مرتبط: تخته سنگ شیخ جدید Zelda چه معنایی برای اشک های پادشاهی دارد؟

بازی‌ها با گذشت زمان کمتر جنسیتی پیدا کرده‌اند و معنی آن این است که بازی‌های پسرانه به گونه‌ای تکامل یافته‌اند که شخصیت‌های زن بیشتری را به نمایش بگذارند، زن‌ستیزی کمتری داشته باشند و از نظر عمق و کیفیت رشد کرده‌اند، در حالی که بازی‌های دخترانه منقرض شده‌اند. سال گذشته درباره Horse Tales نوشتم، یک نسخه مدرن از بازی‌های دختر اسبی که با لباس‌های قدیمی بازی‌های قدیمی عرضه می‌شد. در حالی که من به بازی مثبت فکر می کردم، واضح بود که چندین دهه پیشرفت فنی و بودجه های پرفروشی مانند سایر ژانرها روی آن ریخته نشده است.

اکثر طرفداران مد پس از انتشار تریلر Fashion Dreamer در جریان نینتندو دایرکت به Style Savvy اشاره کردند و این نزدیکترین مقایسه است. Fashion Dreamer توسط همین توسعه دهندگان ساخته شده است و یک جانشین معنوی است، اما همچنین Style Savvy اساساً تنها شبیه ساز مد با هر ظاهری از کیفیت است و آخرین مورد شش سال پیش برای DS منتشر شد. بازی‌های Monster High در لبه‌ها بسیار نازک و خشن بودند، اما حداقل سعی کردند یک تجربه کامل از بازی را ارائه دهند. آنها حتی مدت بیشتری قبل متوقف شدند و با New Ghoul in School در سال 2015 به پایان رسیدند.

مد-دریمر-مقیاس

این روزها، محبوب‌ترین سیم‌های مد، بازی‌های موبایلی هستند که در آن لباس‌های بریتنی اسپیرز/کیم کارداشیان/انبوهی از سلبریتی‌های دیگر را دقیقاً در همان بازی می‌پوشید، یا لباس‌های خود را به عنوان بخشی از یک ریپ به سبک Candy Crush باز می‌کنید. خاموش بدون وارد شدن به بحث «بازی‌های واقعی»، هر دوی آن‌ها کمتر شبیه بازی‌های ویدیویی طراحی‌شده برای لذت بردن هستند و بیشتر شبیه دنباله‌های پیچیده استخراج پول مملو از تبلیغات، پاداش‌های موقت، تایمرهای خنک‌کردن، و تراکنش‌های خرد هستند که از ته دامن‌های قهوه‌ای مایل به قهوه‌ای خود بیرون می‌آیند. .

Fashion Dreamer در لیگ دیگری نسبت به این عناوین تلفن همراه است که چندان متمایز از بازی های دخترانه دهه 90 نیستند، به جز اینکه آهسته تر هستند و کاملاً متکی به استفاده از خنک کننده ها برای سوق دادن شما به سمت خرج کردن پول واقعی هستند. مهمتر از آن، نوید یک پله بالاتر از Style Savvy است و می تواند شاهد ارتقای فنی و بصری باشد که گیم پلی درگیرتری را ارائه می دهد. ممکن است به نظر برسد که گیم پلی زیادی وجود ندارد که بتوانید با یک سیم کارت مد انجام دهید، اما همچنین به نظر می رسد که هیچ کس واقعاً امتحان نکرده است. ممکن است سقف پایین‌تری نسبت به ژانر جهان باز داشته باشد، اما آنها هنوز هم بازی‌های واقعی هستند و با Fashion Dreamer، امیدوارم که احترام واقعی را به خود جلب کنند.

بعدی: معلوم شد که بازی‌های GBA نقطه شیرین نوستالژی من هستند

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا