شبکه های اجتماعی

چگونه برندها با حلقه های اینستاگرام ویروسی می شوند؟

قرقره های اینستاگرام اکنون در بیش از 50 کشور جهان عرضه شده است، و در حال حاضر تعداد انگشت شماری از برندها شروع به دریافت پاداش های جدی کرده اند.

محبوبیت Reels اینستاگرام یک ثانیه در حال افزایش است و برندها در حال حاضر از آن برای کمک به افزایش مخاطبان خود با دریافت +5 میلیون بازدید از برخی ویدیوها استفاده می کنند – و این تنها آغاز است!

در این پست وبلاگ، ما 9 برند را در حلقه های اینستاگرام به نمایش می گذاریم و نحوه استفاده آنها از این ویژگی برای رشد کسب و کار خود را به اشتراک می گذاریم!

بهترین برندها در حلقه های اینستاگرام:

  1. لویی ویتون

  2. سفورا فرانسه

  3. ردبول فرانسه

  4. پرتره های پاریس من

  5. فست فود

  6. ژوئن شصت و پنج

  7. بالمین

  8. ششم ژوئن پاریس

  9. الیور ونگ

برندهای موجود در اینستاگرام حلقه شماره 1: لویی ویتون

حلقه‌های اینستاگرام Louis Vuitton با کیفیت، خیره‌کننده و فوق‌العاده خلاقانه هستند – و برای آنها کار می‌کند! تک تک قرقره های آنها ویروسی شده است، با میانگین 5 میلیون بازدید

این برند جهانی مد از حلقه های اینستاگرام برای تبلیغ مجموعه های جدید استفاده می کند. در جدیدترین مجموعه خود از Reels، آنها #LVCruise را به نمایش می گذارند.

هر حلقه کمپین بسیار شبیه به هم است – همه آنها دقیقاً شرح یکسانی دارند فقط با مدل متفاوت و کیف #LVCruise.

شبیه به ویدیوهای TikTok در صفحه برای شما، حلقه‌های اینستاگرام در صفحه کاوش ظاهر می‌شوند — این بدان معناست که حتی افرادی که شما را فالو نمی کنند می توانند حلقه های اینستاگرام شما را ببینند و با آنها درگیر شوند!

این یک هک رشد بزرگ است زیرا هر بار که پست می‌کنید، برند شما را در مقابل مخاطبان جدید قرار می‌دهد. بنابراین در حالی که تعداد بازدید شما در هر پست Reels شروع به افزایش می کند، ممکن است تعداد فالوورهای شما نیز کمی افزایش یابد!

می خواهید به جزئیات بپرید؟ ما را بررسی کنید راهنمای نهایی حلقه های اینستاگرام برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه استفاده از فرمت ویدیویی جدید برای رشد کسب و کار خود!

برندها در اینستاگرام حلقه شماره 2: Sephora France

با بیش از 300 هزار بازدید از هر یک از Reels خود، به نظر می رسد Sephora France قبلاً در بازی Reels اینستاگرام تسلط داشته است!

قرقره‌های آن‌ها از آموزش‌های آرایش جذاب، نمایش‌های نمایشی محصول و محتوای تولید شده توسط کاربر متغیر است.

آنها همچنین کار بسیار خوبی در تشویق گفتگو و مشارکت در بخش نظرات انجام می دهند – با شرح هایی مانند “دوستی را که می خواهید با او به خرید بروید تگ کنید” و “کدام رنگ مورد علاقه شما است؟” در زیر نظر بدهید!”.

نکته: صفحه‌ای از کتاب Sephora France بگیرید و محتوای ویدیویی را از پلتفرم‌های دیگر مانند استوری‌های اینستاگرام یا TikTok برای حلقه‌های اینستاگرام خود تغییر دهید!

برندها در اینستاگرام حلقه های شماره 3: ردبول فرانسه

با یک جامعه قوی و جهانی در اینستاگرام، جای تعجب نیست که ردبول فرانسه در حال حاضر تعداد انگشت شماری از قرقره های ویروسی دارد.

ردبول فرانسه جمعیت‌شناسی آن‌ها را درک می‌کند و محتوای هیجان‌انگیز ارائه می‌دهد که برای مخاطبانش جذاب است – عمدتاً ورزش‌های فضای باز.

محبوب ترین قرقره آنها – POV یک دوچرخه خاکی روی یک تپه فوق العاده شیب دار – بیش از 2 میلیون دید دارد!

برندها در اینستاگرام حلقه های شماره 4: پرتره های پاریس من

موفقیت Reels اینستاگرام فقط مختص برندهای بزرگ نیست. میکرو اینفلوئنسرها و کسب و کارهای کوچک نیز شروع به دیدن نتایج مثبت از اولین پست‌های Reels کرده‌اند.

به عنوان مثال، My Paris Portraits دقیقاً می‌داند که چگونه با استفاده از حلقه‌های اینستاگرام، از روندهای inspo سفر و مکان‌های سرگردان استفاده کند.

در کوتاه و ساده Reels، My Paris Portraits داستانی را روایت می‌کند و پیروانش را در حین کاوش و لذت بردن از تابستان در پاریس با خود همراه می‌کند.

«قرارهای اینستاگرام مکمل عالی برای استراتژی اینستاگرام من است. من از استوری‌های اینستاگرام برای محتوای لحظه‌ای، IGTV برای سریال‌های ویدیویی و اکنون از حلقه‌های اینستاگرام برای محتوای سریع و سرگرم‌کننده استفاده می‌کنم!»

–ژانل سوینی (پرتره های پاریس من)

آیا به دنبال بهینه سازی استراتژی استوری اینستاگرام خود در سال جاری هستید؟ ما را بگیر دوره 45 دقیقه ای رایگان استوری اینستاگرام برای یادگیری نحوه طراحی داستان های زیبا و استفاده از آخرین ویژگی ها.

برندها در اینستاگرام حلقه شماره 5: فستند فود

تماشای ویدیوهای غذایی در اینستاگرام رضایت‌بخش و بسیار اعتیادآور است – و FastandFood از آن بهره می‌برد!

FastandFood از Reels برای اشتراک‌گذاری سریع محتوا استفاده می‌کند — ارسال ویدیوهای غذایی با کیفیت بالا از رستوران‌های سراسر پاریس.

این نه تنها یک منبع عالی برای دنبال کنندگان آنها است، بلکه فرصتی عالی برای رستوران های برجسته برای جلب توجه است.

برندها در اینستاگرام حلقه شماره 6: Junesixtyfive

اینفلوئنسر مد، Junesixtyfive، از حلقه‌های اینستاگرام به عنوان افزونه فید خود استفاده می‌کند.

او با داشتن درک قوی از جمعیت‌شناختی خود، ارائه محتوایی که برای مخاطبانش جذاب باشد، آن را به‌عنوان برند خود حفظ می‌کند.

محبوب‌ترین ویدیوی او که در آن لباس‌های مختلف را به نمایش می‌گذارد – روندی که در TikTok محبوب شده است – تاکنون 2.1 میلیون بازدید داشته است.

آیا می خواهید به جزئیات حلقه های اینستاگرام بپرید؟ در این گام به گام همه چیزهایی را که برای ایجاد اولین حلقه اینستاگرام خود باید بدانید بیاموزید ویدئو:

برندها در اینستاگرام حلقه شماره 7: Balmain

Balmain محتوای ویدیویی خود را در کانال‌های اجتماعی خود منسجم نگه می‌دارد – ویدیوهای خود را برای TikTok و Instagram Reels تغییر کاربری می‌دهد.

با بیش از 1 میلیون بازدید و صدها هزار لایک در هر حلقه، Balmain می داند که مخاطبانش چه می خواهند و به ارائه ادامه می دهند.

آنها با حفظ مد روز و تمیزی فید خود، از حلقه های اینستاگرام به عنوان راهی برای نشان دادن جنبه سرگرم کننده و بازیگوش خود استفاده می کنند.

برندها در اینستاگرام حلقه‌های شماره 8: ششم ژوئن پاریس

اگر برندی در اینستاگرام Reels وجود دارد که از کپشن های خود نهایت استفاده را می کند، آن شرکت تولید لباس خیابانی Sixth June Paris است.

حلقه‌های آن‌ها از رقص‌ها و انتقال‌های ویروسی TikTok تشکیل شده است، اما زیرنویس‌های آن‌ها جایی است که می‌درخشند.

ششم ژوئن پاریس مخاطبان خود را به خوبی می شناسد – آنها می دانند که خواهند پرسید افراد حاضر در ویدئو چه لباسی دارند. بنابراین، در هر عنوان، آنها یک شماره محصول کوتاه را درج می کنند که دنبال کنندگان آنها می توانند در وب سایت خود جستجو کنند – به مخاطبان خود تماس مستقیم برای اقدام ارائه می دهند.

علاقه مند به یادگیری نحوه نوشتن زیرنویس های عالی هستید؟ بعدا بگیر چگونه کپشن های جذاب اینستاگرام بنویسیم کارگاه با اینستاگرام حرفه ای الیز دارما در حال حاضر – کاملا رایگان است، فقط در زیر ثبت نام کنید!

برندها در اینستاگرام حلقه شماره 9: الیور وانگ

مانند بسیاری از برندهای دیگر در این مقاله، عکاس مسافرتی و خالق محتوا، الیور ونگ، wonguy974 در اینستاگرام، یک کار A+ در استفاده از Reels برای کمک به رشد برند خود انجام داده است.

محبوب ترین قرقره های او شامل آموزش های هایپر لپس و حرکت آهسته، نکات عکاسی و فیلم BTS است.

راه دیگری که او مخاطب خود را مجذوب خود می کند؟ با افزودن متن توقف پیمایش. این یک راه باورنکردنی برای نشان دادن ارزشی است که مخاطبان شما ممکن است با خاموش بودن صدای تلفن از دست داده باشند.

برند یا کسب‌وکار شما هر چه که باشد، یک فرصت خلاقانه در Instagram Reels در انتظار شماست. امیدواریم این برندها در حلقه‌های اینستاگرام به شما الهام بگیرند تا اولین حلقه اینستاگرام خود را ایجاد کنید.

نظر شما در مورد ویژگی جدید Reels اینستاگرام چیست؟ در کانال اینستاگرام Later’s به گفتگو بپیوندید.

دوست دارید از آخرین روندها و ویژگی های منتشر شده مطلع باشید؟ اشتراک در بعدها خبرنامه ایمیل برای همه آخرین اخبار اینستاگرام، نکات و موارد دیگر!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا