بازی

Epic Boss A Future Fortnite x The Last Of Us Crossover را معرفی می کند

هر بار که فکر می‌کنید Fortnite تقریباً با هر IP موجود دیگری همکاری کرده است، یک کراس اوور جدید معرفی می‌شود. از آنجایی که بازی دائماً در حال تکامل BR همچنان در دنیای انیمه ها می چرخد، رئیس آن اشاره کرده است که ممکن است در آستانه ورود به یکی از بزرگترین کراس اوورهای خود باشد. یک رابطه کاری که در نهایت عناصر و شخصیت های The Last Of Us را به Fortnite می آورد.


صحبت کردن با VHS_Sohoدونالد ماستارد، رئیس Epic تایید کرد که کراس اوور Fortnite x The Last Of Us ممکن است در آینده رخ دهد. بازی بسیار محبوب BR بارها و بارها ثابت کرده است که هیچ برندی آنقدر بزرگ نیست که از شخصیت ها و شباهت هایش که در Fortnite ظاهر می شوند بهره مند شوند. همه از مستر چیف گرفته تا شی هالک در حال حاضر در آنجا حضور دارند، دو شخصیت که مطمئنم جوئل و الی می‌توانند در مقابلشان مقاومت کنند.

مطالب مرتبط: پورت رایانه شخصی The Last of Us Part 1 غیر قابل پخش است – شاید باید این در حال آمدن را می دیدیم

همچنین در مورد دریافت IP PlayStation از Fortnite موارد قبلی وجود دارد. کریتوس بازی God of War در حال حاضر در بازی حضور دارد. The Last Of Us نیز اولین سریال غیر دوستانه ای نیست که به Fortnite اضافه می شود. بازیکنان قبلاً این شانس را داشتند که نبرد قبلی بیگانه و Predator را در The Loop از طریق پوسته‌های Predator و Xenomorph در بازی ادامه دهند. بنابراین، هیچ چیز دیگری جز زمان بندی، بازی The Last Of Us را از پیوستن به بازی Fortnite باز نمی دارد.

در حالی که مطمئناً الزامی نیست، کراس اوورهای Fortnite معمولاً تقریباً همزمان با عرضه بازی یا نمایش فیلم در سینماها در جزیره فرود می آیند. زمانی که نسخه بازسازی شده در اوایل امسال عرضه شد، ایزاک از Dead Space یک پوسته Fortnite دریافت کرد. معمولاً محتوای جدید و بازیافتی «جنگ ستارگان» وجود دارد که در بال‌ها منتظر می‌ماند تا هر زمان که نیاز بود، فورتنایت را نیز منتشر کند. مه چهارم در افق است. اگر در نهایت دوباره شمشیرهای نوری دریافت کنیم، ابتدا آن را اینجا شنیدید.

با توجه به اولین نمایش The Last Of Us در HBO در آینه دید عقب، و هیچ صحبتی در مورد اینکه آیا قطعاً قسمت 3 وجود خواهد داشت یا خیر، ممکن است زمان مناسبی برای اولین کراس اوور Fortnite وجود نداشته باشد. مگر اینکه اسپین‌آف چندنفره قسمت 2 نزدیک‌تر از آنچه که ما تصور می‌کنیم به اتمام برسد. Naughty Dog اطلاعات کمی در مورد پروژه بعدی که قرار است در دنیای The Last Of Us اتفاق بیفتد فاش کرده است، اگرچه به نظر می رسد اطلاعات دقیقی در مورد اینکه بازی واقعاً چه خواهد بود و چه زمانی در اینجا خواهد آمد، در مقطعی از سال جاری اعلام خواهد شد.

بعدی: هر نظری در بحث بزرگ نرخ فریم معتبر است

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا