شبکه های اجتماعی

یادداشت فیل اسپنسر، رئیس ایکس باکس را به کارمندان مایکروسافت در مورد بزرگترین برد بازی این شرکت تا کنون بخوانید.

مایکروسافت در مبارزه حقوقی بزرگ خود با کمیسیون تجارت فدرال (FTC) که به آن اجازه می دهد خرید 68.7 میلیارد دلاری Activision Blizzard خود را ببندد، دور اول را برد یا حتی ممکن است آخرین مرحله باشد. یک قاضی فدرال ایالات متحده در کنار مایکروسافت قرار گرفته است تا از FTC از صدور حکم اولیه برای جلوگیری از خرید شرکت بزرگ بازی Activision Blizzard جلوگیری کند. این جلسه شامل شهادت ساتیا نادلا، مدیر عامل مایکروسافت، بابی کوتیک، مدیر عامل اکتیویژن بلیزارد و مدیران کلیدی ایکس باکس، از جمله فیل اسپنسر، مدیر عامل مایکروسافت گیمینگ بود.

پس از صدور حکم دادگاه، اسپنسر رئیس ایکس باکس یادداشتی را برای کارمندان این شرکت ارسال کرد. در اینجا یادداشت فیل اسپنسر به طور کامل همانطور که در اینترنت ظاهر شده است:

امروز یک قاضی دادگاه منطقه ای ایالات متحده با صدور تصمیمی، درخواست کمیسیون تجارت فدرال برای صدور حکم اولیه را رد کرد، که به طور موقت مانع از بسته شدن اکتیویژن بلیزارد در ایالات متحده می شد. ما سپاسگزاریم که پس از بررسی شواهد و شهادت شاهدان، دادگاه ادعاهای FTC را مبنی بر اینکه خرید ما به مصرف کنندگان آسیب می رساند رد کرد. شواهد نشان داد که این معامله برای صنعت خوب است و ادعاهای FTC در مورد تعویض کنسول، خدمات اشتراک چند بازی و فضای ابری واقعیت های بازار بازی را منعکس نمی کند.

پس از تصمیم امروز، ما تمرکز خود را به بریتانیا معطوف کرده ایم. همانطور که ممکن است مطلع باشید، چند ماه پیش، سازمان رقابت و بازار انگلستان توصیه کرد که این معامله ممنوع شود. ما با نگرانی های CMA مخالفیم و تصمیم آن را در دادگاه تجدید نظر به چالش کشیده ایم. با این حال، در همان زمان، ما در حال بررسی این هستیم که چگونه تراکنش ممکن است برای رسیدگی به نگرانی‌های CMA به روشی قابل قبول برای CMA اصلاح شود. به منظور اولویت‌بندی کار بر روی گزینه‌های بالقوه، مایکروسافت و اکتیویژن با CMA توافق کرده‌اند که توقف درخواست تجدیدنظر در حال حاضر به نفع عموم خواهد بود، و ما و CMA به طور مشترک به دادگاه تجدیدنظر رقابت در این زمینه ارسال کرده‌ایم.

از ابتدا، تیم رهبری بازی و من معتقد بودیم که این خرید به طور معناداری به نفع بازیکنان و صنعت بازی خواهد بود. از زمانی که قصد خود را اعلام کردیم، اقدامات ما تعهد ما را به ارائه بازی‌های بیشتر به افراد بیشتری در دستگاه‌های بیشتر نشان داد. این شامل قراردادهای امضا شده متعددی برای در دسترس قرار دادن بازی‌های Activision Blizzard، بازی‌های فرست پارتی Xbox و Game Pass می‌شود که همگی در اختیار بازیکنان بیشتری نسبت به امروز هستند. من به تلاش هایمان برای گسترش دسترسی و انتخاب بازیکن در طول فرآیند افتخار می کنم. این قرارداد قبلاً برای پیشبرد در 38 کشور تأیید شده است و ما به کار برای حل به موقع در سایر حوزه های قضایی ادامه خواهیم داد.

از همه کسانی که وقت و فداکاری خود را برای حمایت از خرید ما اختصاص داده اند سپاسگزاریم. ما این معامله را با یک چشم انداز روشن برای ملاقات با بازیکنان در جایی که هستند آغاز کردیم و با تصمیم امروز دادگاه، گام مهمی در جهت تحقق این دیدگاه برداشته ایم.

فیل

فیس بوکتوییترلینکدین



پایان مقاله

MudGames

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا