شبکه های اجتماعی

ویژگی Bumble Compliments: Bumble ویژگی Compliments را عرضه می کند: معنی آن در اینجا آمده است

اپلیکیشن دوستیابی آنلاین Bumble ویژگی جدیدی را برای بهبود تجربه کاربری راه اندازی کرده است. Bumble یک ویژگی جدید به نام Compliments معرفی کرده است، یک پیام قبل از مسابقه، که به اعضا اجازه می دهد قبل از اتصال با ارسال یادداشت برجسته شوند.

نحوه ارسال تعارف
هر کسی در Bumble می‌تواند هر روز یک پیام تعارف در پیام‌های پروفایل، بیوگرافی یا تصاویر یک شخص ارسال کند و تعارف‌ها را می‌توان به دو طریق مشاهده و دریافت کرد – از طریق Beeline و همچنین صفحه اصلی Encounters. اعلان‌ها نیز پس از باز کردن برنامه برای کسانی که تعریف‌های خوانده نشده دارند در دسترس خواهد بود.

ویژگی جدید با اجازه دادن به کاربران برای شروع مکالمات به شیوه ای مثبت و عمدی، جامعه Bumble را تقویت می کند. با تأکید بر اهمیت مهربانی در Bumble، افرادی که در تعارف شرکت می کنند، احتمال تطابق بیشتری را تجربه می کنند و از مکالمات معنادارتری لذت می برند.

سامارپیتا سامدار، مدیر ارتباطات هند، بامبل، درباره ویژگی جدید گفت: «ما در بامبل به قدرت مثبت و مهربانی اعتقاد داریم و وقتی یک تعریف و تمجید پایه یک مکالمه است، شما زمینه را برای ارتباط فراهم می‌کنید. برای شروع به بهترین شکل ممکن. استفاده از Compliments on Bumble می تواند به سادگی ارسال یک پیام محبت آمیز باشد، هنگامی که با نمایه شخصی روبرو می شوید که با او علایق مشترکی دارید، مانند سلیقه موسیقی یا فیلم های مورد علاقه! مهربانی و احترام همیشه اصلی بوده است. به بامبل، و ما می دانیم که این زمینه را برای روابط سالم و عادلانه فراهم می کند.”

فیس بوکتوییترلینکدین



پایان مقاله

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا