شبکه های اجتماعی

اینستاگرام از همه می‌خواهد که حلقه‌ها را با قالب‌ها ایجاد کنند

آدام موسری، رئیس اینستاگرام در یک پست (یا یک حلقه) اعلام کرد که اینستاگرام ساخت حلقه‌ها را برای مردم آسان‌تر می‌کند، و قالب‌ها را بهبود می‌بخشد، که به افراد اجازه می‌دهد بر اساس دیگران حلقه‌ها ایجاد کنند.

همانطور که از نام آن پیداست، یک الگو در اصل یک پیش تنظیم است که کاربران می توانند از آن برای ایجاد ویدیوی کوتاه خود استفاده کنند. به عنوان مثال، یک الگو می‌تواند متشکل از ده کلیپ 0.5 ثانیه‌ای باشد که کاربر می‌تواند از آن استفاده کند و عکس‌ها یا ویدیوهای خود را بگذارد، موسیقی مورد علاقه خود را انتخاب کند و حلقه را برای پخش زنده آماده کند.

یک مرورگر قالب جدید که الگوهای Reels را به کاربران توصیه می کند
تا به حال، الگوها فقط در Reels نمایش داده می شدند، اما اکنون یک “مرورگر قالب” کاملاً جدید وجود خواهد داشت که به کاربران امکان می دهد در قالب های مختلف جستجو کنند و می توانند بر اساس دسته بندی، موارد محبوب را انتخاب کنند یا به سادگی یکی را انتخاب کنند. خارج از توصیه های آنها علاوه بر این، مرورگر همچنین الگوها یا صداهایی را که کاربر ذخیره کرده است نشان می دهد.

برای دسترسی به مرورگر قالب کافیست از صفحه اصلی روی دکمه “ایجاد” کلیک کنید و سپس گزینه “Reel” را انتخاب کنید. در مرحله بعد، روی تصاویر در گوشه سمت چپ پایین صفحه ضربه بزنید تا به گالری دوربین خود دسترسی پیدا کنید و روی “قالب ها” کلیک کنید. همچنین، می‌توانید مرورگر قالب را از طریق تب Reels با کلیک بر روی نماد دوربین و سپس انتخاب «الگوها» پیدا کنید.

فرض کنید به قرقره ای برخورد کرده اید که می خواهید برای خود بسازید. سپس، تنها کاری که باید انجام دهید این است که روی دکمه «استفاده از الگو» روی حلقه ضربه بزنید تا شروع به استفاده از آن کنید. همچنین می توانید با ضربه زدن روی دکمه “قالب توسط” در حلقه بررسی کنید که چگونه سایر کاربران از الگوهای ایجاد شده توسط سازندگان مورد علاقه شما استفاده کرده اند.

قالب‌های حلقه‌ها قابل تنظیم هستند و به کاربران اجازه می‌دهند کلیپ‌ها را اضافه یا حذف کنند، زمان کلیپ‌های جداگانه را تنظیم کنند و هر عنصر از پیش بارگذاری شده را ویرایش کنند.

هنگام استفاده از یک الگو، صدای حلقه، تعداد کلیپ ها، مدت زمان و جلوه های واقعیت افزوده به طور خودکار اضافه می شود. به زودی، کاربران همچنین می‌توانند از متن اصلی و انتقال‌های Reel استفاده کنند.

فیس بوکتوییترلینکدین



پایان مقاله

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا