شبکه های اجتماعی

برنامه Park+ با Google Cloud برای بهبود تجربه مشتری شریک می شود

Park+، برنامه برای صاحبان خودرو با Google Cloud وارد همکاری شده است. این انجمن Park+ را با یکپارچه‌سازی منحصربه‌فرد نیازهای نرم‌افزار منبع باز و غیره را قادر می‌سازد گوگل پیشنهادات ابری شامل Cloud SQL، Google Kubernetes Engine، Anthos و Global Load Balancer.

Park+ از قدرت سرویس‌های منبع باز در Google Cloud برای ایجاد ادغام‌ها/داشبوردهای سفارشی یا خط لوله هماهنگ‌سازی بدون هیچ زحمتی برای نگهداری استفاده می‌کند. Park+ در حال توسعه راه‌حل‌هایی با قابلیت‌های یادگیری ماشینی و هوش مصنوعی نسل بعدی برای تجربه تجارت دیجیتال و محاوره‌ای منحصر به فرد برای مشتریان خود است.

هیتش گوپتا، یکی از بنیانگذاران و CTO در Park+، در مورد این مشارکت گفت: «ما از زمان تأسیس شرکت از راه‌حل‌های Google استفاده می‌کنیم، چه Google Analytics، Firebase، Google AdMob یا اکنون Google Cloud. ما از سرعت نوآوری که با Google Cloud دیدیم شگفت زده شدیم. ما از علاقه مندان به منبع باز هاردکور هستیم و برای مشاهده ادغام خارج از جعبه نرم افزار منبع باز که استفاده می کنیم، Google Cloud را به یک انتخاب فوری تبدیل کرد. تأخیر برنامه های ما بیش از 12 درصد از 100 میلی ثانیه به 88 میلی ثانیه کاهش یافت. ما در یک سال بیش از 900 ساعت صرفه جویی خواهیم کرد که قبلاً در حفظ و مدیریت زیرساخت منبع باز سرمایه گذاری کرده بودیم.

Park+ با موفقیت به چالش‌های روزمره که صاحبان خودرو با آن‌ها مواجه هستند، پرداخته است، و وظایف دشوار و دلهره‌آور تاریخی مانند مکان‌یابی مکان‌های پارک، مدیریت چلان‌ها، شارژ مجدد FASTag، تمیز کردن خودرو، و تعمیر و نگهداری را به تجربه‌ای یکپارچه تبدیل کرده است. امروزه، Park+ دارای بزرگترین جامعه مالکان خودرو در هند است که همگی از راه حل های بی دردسر ارائه شده توسط پلتفرم خود بهره می برند.

فیس بوکتوییترلینکدین



پایان مقاله

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا