شبکه های اجتماعی

ایسوس تولید رایانه های شخصی NUC را از اینتل به عهده می گیرد

اینتل اعلام کرده است که تولید واحد محاسبات بعدی خود (NUC) را متوقف خواهد کرد، اما OEMS خود را تشویق می کند. ایسوس اولین کسی خواهد بود که به تولید رایانه های شخصی با فرم کوچک (SFF) ادامه می دهد.

ایسوس تجارت NUC اینتل را در اختیار خواهد گرفت، اما آنها تنها کسانی نخواهند بود که به این فناوری دسترسی دارند. این شرکت از سری NUC که بر اساس تراشه‌های Core نسل دهم تا سیزدهم اینتل است و همچنین مدل‌های جدیدی را طراحی خواهد کرد، پشتیبانی خواهد کرد.

یکی از نمایندگان اینتل گزارش Serve The Home را تأیید کرده است که می گوید این شرکت همچنان از NUC هایی که قبلاً به بازار عرضه کرده است پشتیبانی می کند. این نماینده در ایمیلی توضیح داد که اینتل دیگر مستقیماً در واحد تجاری بعدی محاسبه (NUC) سرمایه گذاری نخواهد کرد، بلکه در عوض بر توانمندسازی شرکای اکوسیستم خود برای نوآوری و رشد در صنعت NUC تمرکز خواهد کرد.

این تصمیم بر سایر حوزه‌های کسب‌وکار گروه محاسبات مشتری (CCG) یا Network and Edge Computing (NEX) اینتل تأثیری نخواهد گذاشت. اینتل در حال حاضر در حال کار با شرکا و مشتریان برای اطمینان از انتقال روان و انجام تمام تعهدات فعلی، از جمله پشتیبانی مداوم از محصولات NUC در حال حاضر در بازار است.

اینتل ایسوس را به‌عنوان برند ترجیحی رایانه‌های شخصی NuC انتخاب کرد، زیرا تخصص و سابقه آن در ارائه مینی‌پی‌سی‌های پیشرو در صنعت به مشتریان است.

اینتل در بیانیه ای گفت: «طبق توافق پیشنهادی، ایسوس مجوز غیر انحصاری برای طراحی های خط تولید سیستم های NUC اینتل را دریافت می کند که به آن امکان می دهد محصولات سیستم های NUC نسل دهم تا سیزدهم را تولید و بفروشد و طرح های آینده را توسعه دهد.

این شرکت همچنین اضافه کرد: «این امر ایسوس را قادر می‌سازد تا محصول و پشتیبانی را برای مشتریان سیستم‌های NUC اینتل ارائه دهد. ایسوس یک واحد تجاری جدید به نام ASUS NUC BU ایجاد خواهد کرد.

جو هسیه، مدیرعامل ایسوس، از اعتماد اینتل قدردانی کرد و به اشتراک گذاشت که همکاری آنها به پیشبرد و تسریع چشم انداز این شرکت برای کامپیوترهای کوچک کمک خواهد کرد.

فیس بوکتوییترلینکدین



پایان مقاله

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا