شبکه های اجتماعی

به‌روزرسانی ژوئیه تلفن همراه جدید اکنون زنده است: جزئیات

Krafton به‌روزرسانی ماه ژوئیه را برای New State Mobile – بازی نبرد روآل موبایل خود اعلام کرده است. آپدیت ماه جولای بازی شامل چندین ویژگی جدید، تغییرات، گزینه های سفارشی سازی و موارد دیگر است. در اینجا همه چیز جدیدی است که به عنوان بخشی از به روز رسانی به New State Mobile می آید.

به روز رسانی ژوئیه جدید State Mobile: چه جدید است
به‌روزرسانی ماه جولای بازی شامل Weekly League، سفارشی‌سازی جدید برای مسلسل UMP45 و رویداد جشنواره تابستانی است. علاوه بر این، به‌روزرسانی شامل بهبودهایی برای حالت‌هایی مانند Bounty Royale و Kaboom، Battle Royale Season 10 و Survivor Pass Vol 21 است.

با لیگ هفتگی که به تازگی اضافه شده است، بازیکنان با امتیاز 2000 امتیاز (Gold V) یا بالاتر اکنون می توانند هر آخر هفته با یکدیگر رقابت کنند. نقشه‌های بتل رویال برای لیگ هفتگی هر روز تغییر می‌کنند، با «AKINTA» و «LAGNA» در روزهای شنبه و «TROI» و «ERANGEL» در یکشنبه‌ها ارائه می‌شوند. با تعادل اختصاصی منطقه آبی اعمال می شود و فقط در حالت تیم سوم شخص قابل بازی است. ضمناً امتیاز دو برابری تعلق می گیرد و بسته به رتبه، سکه های افتخار، مدال مرغ، BP و … ارائه می شود. لیگ هفتگی می تواند هر شنبه و یکشنبه از 22 جولای تا 3 سپتامبر به مدت دو ساعت در هر روز برگزار شود.

دومین سفارشی سازی مسلسل UMP45 با نام Laser Grip اضافه شده است. هنگامی که این سفارشی سازی اعمال می شود، یک دستگیره اختصاصی غیر قابل تعویض مجهز شده است. جلوه‌های بصری دید لیزری اضافه می‌شود، کنترل عقب‌نشینی عمودی افزایش می‌یابد، و دقت هنگام تیراندازی و هدف‌گیری افزایش می‌یابد. با این حال، سرعت هدف گیری کاهش می یابد و نمی توان از شیار گرفتن استفاده کرد.

در جشن فصل تابستان، رویداد جشنواره تابستانی از 20 جولای تا 23 آگوست برگزار می شود. بازیکنان می توانند با انجام ماموریت های روزانه و تجمعی، توکن های بینگو به دست آورند و پس از انجام یک بینگو، بازیکنان می توانند جوایز مختلفی مانند لباس، پوست اسلحه و BP را کسب کنند.

به روز رسانی هایی برای بهبود تجربه بازی در حالت های مختلف انجام شده است. فصل دوم Bounty Royale یک “نارنجک انداز” قدرتمند و “گلدن فلر گان” را معرفی می کند که می تواند بسته های مراقبت ویژه را درخواست کند. در حالت “KA-BOOM” آسیب لانچر “Red Zone Launcher” کاهش یافته و زمین های شکست ناپذیر و همچنین زمین هایی که حتی با یک نارنجک قابل تخریب هستند اضافه شده است.

فیس بوکتوییترلینکدین



پایان مقاله

MudGames

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا