شبکه های اجتماعی

Vivo تراشه تصویربرداری V3 را برای گوشی های هوشمند پرچمدار سری X معرفی کرد

Vivo تراشه تصویربرداری V3 را معرفی کرده است که حالت پرتره فیلم 4k را در گوشی های پرچمدار آینده خود دارد.

این حالت مشابه حالت سینمایی آیفون خواهد بود.

Jia Jingdong، معاون و مدیر کل استراتژی برند و محصول در این شرکت، در Weibo یک تیزر در مورد V3 منتشر کرده است.

ویوو می گوید که فلسفه این شرکت حول محور ایده “فناوری از قلب، تصاویر از قلب” می چرخد. این فلسفه به Vivo الهام گرفته است تا دائماً برای فناوری تحقیقاتی بهتر با هدف ارائه قابلیت‌های تصویربرداری در سطح حرفه‌ای به افراد روزمره تلاش کند.

یکی از آخرین دستاوردهای آنها تراشه تصویربرداری V3 است که هدف آن کمک به مردم برای گرفتن عکس های خیره کننده و نمایش “جذابیت معنوی” شرکت است.

Jia Jingdong، در مورد قابلیت‌های تراشه 6 نانومتری V3 خود توسعه‌یافته، گفت که این تراشه تلفن‌های هوشمند vivo را قادر می‌سازد تا ویدیوهای حالت پرتره با وضوح حداکثر 4K را ضبط کنند و ویژگی‌های پیشرفته ویرایش پس از پردازش را ارائه دهند.

تراشه V3 به کاربران این امکان را می‌دهد که ویدیوهای پرتره سینمایی 4K را مستقیماً روی تلفن هوشمند خود ضبط کنند. این حالت سطحی از جزئیات و عمق را ارائه می دهد که معمولاً فقط در ویدیوهای با کیفیت سینمایی دیده می شود. علاوه بر این، این حالت به کاربران این امکان را می‌دهد که عکس‌ها و ویدیوهای خود را مانند قبل بهبود بخشند.

انتظار می‌رود این تراشه با گوشی‌های هوشمند جدید سری X Vivo رونمایی شود.

تراشه V3 به دنبال V2 است که سال گذشته معرفی شد. V2 از طریق اتصال دو هسته ای FIT و DLA نزدیک به حافظه، پردازش تصویر و بهره وری انرژی بهبود یافته ای را ارائه می دهد. تراشه تصویربرداری برای ثبت عکس‌های با کیفیت بالا در نور کم بهینه شده است و الگوریتم Ultra Zoom EIS IMU، OIS و EIS را برای حفظ کیفیت تصویر در حین بزرگ‌نمایی ترکیب می‌کند. علاوه بر این، RawEnhance 2.0 بر اساس ویژگی انباشتن تصاویر برای تولید عکس‌های با کیفیت بالا در شرایط نور کم ساخته شده است.

انتظار می‌رود V3 این ویژگی‌ها را نیز بهبود بخشد.

فیس بوکتوییترلینکدین



پایان مقاله

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا