ارز دیجیتال

ورلد کوین سام آلتمن در آلمان شروع به کار کرد و Okta را برای مدیریت هویت پیشرفته ترکیب می کند.

منبع: یک اسکرین شات ویدیویی، Fireship / YouTube

سام آلتمن ورلد کوین در حال ادغام با یکی از بزرگترین پلتفرم های مدیریت هویت در جهان است و پروتکل هویت جدیدی را در آلمان راه اندازی می کند.

این بر اساس بیانیه مطبوعاتی این شرکت است که در اوایل این هفته با Cryptonews به اشتراک گذاشته شد. طبق اعلامیه، Worldcoin اکنون با Okta ادغام شده و در حال راه اندازی است شناسه جهانی، پروتکل هویت پروژه.

با World ID، کاربران می توانند هویت خود را با استفاده از سخت افزار سفارشی ساخته شده که از بیومتریک استفاده می کند، تأیید کنند. سخت افزار نامیده می شود گوی ها، و ابتدا در برلین در دسترس خواهد بود، قبل از اینکه در سراسر کشور گسترش یابد.

گوی ها دارای اسکنر عنبیه هستند و سپس از داده ها برای ایجاد هویت های رمزنگاری منحصر به فرد استفاده می کنند. گفته شد پردازش داده ها در زمان واقعی اتفاق می افتد و کلید دیجیتال تولید شده در خود دستگاه ذخیره می شود.

به عنوان بخشی از ادغام با Okta، اکنون گزینه ای برای “ورود به سیستم با Worldcoin” در Auth0 بازار، به توسعه دهندگان اجازه می دهد تا ویژگی جدید را به برنامه ها و وب سایت های خود اضافه کنند.

در وبلاگ Worldcoin گفته شد که جریان ورود جدید نه تنها ساده است، بلکه از نظر حفظ حریم خصوصی نیز قوی تر است.

با ورود به سیستم با Worldcoin، یک اثبات دانش صفر (ZKP) در دستگاه کاربر ایجاد می‌شود که هویت او را بدون افشای اطلاعات حساس و قابل شناسایی شخصی تأیید می‌کند.

از آنجایی که دستگاه هر بار که کاربر وارد سیستم می‌شود یک ZKP جدید تولید می‌کند، ردیابی حساب‌های موجود در پلتفرم‌های مختلف برای یک فرد غیرممکن است.

همچنین انتظار می‌رود که World ID ترافیک ربات‌ها را کاهش دهد، که یک دردسر بزرگ برای تبلیغ‌کنندگان است. این روزها ترافیک ربات اکثریت ترافیک اینترنتی را تشکیل می دهد و اغلب در کلاهبرداری تبلیغات دیجیتال مورد سوء استفاده قرار می گیرد.

وبلاگ Worldcoin در ادامه بیان کرد که انتظار می رود این نوع کلاهبرداری در سال جاری به یک صنعت 100 میلیارد دلاری تبدیل شود.

گفته شد که با World ID، تشخیص اینکه آیا ترافیک از یک انسان واقعی می‌آید یا خیر، باید آسان‌تر باشد.

Okta به عنوان یکی از بزرگترین شرکت های نرم افزار مدیریت هویت و دسترسی در جهان، ادعا می کند که به میلیون ها کاربر خدمات ارائه می دهد.

____

بیشتر بدانید:

– آیا ورلد کوین ارز دیجیتال بعدی خواهد بود که با yPredict، Launchpad، AiDoge سکه های رمزنگاری هوش مصنوعی منفجر می شود؟
– Sam Altman’s Worldcoin برنامه ای را برای پروژه رمزنگاری اسکن کره چشم معرفی می کند

– فناوری بلاک چین چیست؟
– قرارداد هوشمند چیست؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا