شبکه های اجتماعی

واتس اپ شروع به عرضه صفحه کلید بازطراحی شده با نوار ایموجی برای کاربران اندروید می کند

اوایل این ماه، واتس اپ یک صفحه کلید بازطراحی شده با یک نوار شکلک برای آزمایش کننده های بتا پلتفرم متعلق به متا اکنون شروع به ارائه این ویژگی کرده است اندروید کاربران

با ارائه این ویژگی جدید، کاربران اکنون این امکان را دارند که صفحه کلید را به سمت بالا اسکرول کنند و به کاربران اجازه می دهد دید وسیع تری داشته باشند. علاوه بر این، برگه‌های دسترسی به بخش‌های GIF، استیکر و آواتار برای دسترسی آسان‌تر در بالاترین مکان قرار گرفته‌اند. علاوه بر این، برخی از آزمایش‌کنندگان بتا ممکن است ترتیب جدیدی از دکمه‌های صفحه کلید اشتراک‌گذاری رسانه و ایموجی را به عنوان بخشی از فرآیند آزمایش بررسی کنند.

نحوه انتقال موجودی Amazon Pay به حساب بانکی.cms

برای استفاده از این ویژگی، کاربران اندروید باید واتس اپ را به آخرین نسخه آپدیت کنند.

ویژگی «مدت پین پیام» چیست؟
واتس اپ در حال حاضر در حال توسعه یک ویژگی جدید به نام “مدت پین پیام” برای بهبود تجربه کاربر است. این ویژگی آینده به کاربران این امکان را می دهد که مدت زمان مشخصی را برای فعال ماندن پیام های پین شده خود تنظیم کنند و کنترل بیشتری را در طول مکالمات به آنها ارائه دهد. کاربران این امکان را خواهند داشت تا بر اساس ترجیحات خود، یک چارچوب زمانی برای پیام پین شده خود مانند 24 ساعت، 7 روز یا 30 روز انتخاب کنند. توجه به این نکته مهم است که کاربران همچنان این آزادی را خواهند داشت که پین ​​یک پیام را در هر زمان، حتی قبل از انقضای مدت انتخاب شده، باز کنند. این قابلیت افزوده به کاربران امکان افزایش انعطاف پذیری و کنترل بر روی پیام های پین شده خود را می دهد.

فیس بوکتوییترلینکدین



پایان مقاله

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا