چه طور

Snapchat AI چگونه کار می کند؟

Rate this post

چه باید بدانیم

  • MyAI اسنپ چت از مدل زبان بزرگ GPT 3.5 OpenAI پشتیبانی می کند.
  • اسنپ ​​چت یکی از اولین مشتریان پیشنهاد سازمانی OpenAI – Foundry – است که قدرت محاسباتی اختصاصی را برای اجرای مدل هوش مصنوعی خود فراهم می کند.
  • هوش مصنوعی من اسنپ چت در اصل نسخه رایگان ChatGPT با مجموعه ای از قابلیت ها و محدودیت های خاص خود است که از اتصال به یک پلت فرم رسانه های اجتماعی ناشی می شود.

فصل هوش مصنوعی است و همه در حال خرید بازی هستند. از مایکروسافت گرفته تا گوگل، همه خواهان تکه‌ای از پای هوش مصنوعی هستند و اسنپ چت یکی از بازیکنان اخیر است که به لیست رو به رشد شرکت‌هایی که هوش مصنوعی را در پلتفرم‌های خود ادغام می‌کنند، می‌پیوندد. ارائه ربات چت «My AI» آن نتیجه چنین تلاشی است. اما هوش مصنوعی اسنپ چت دقیقا چگونه کار می کند؟ بیایید دریابیم.

مربوط: چگونه Snapchat My AI را روشن کنیم

هوش مصنوعی اسنپ چت چیست؟

هوش مصنوعی من نسخه اسنپ چت از یک چت ربات مجهز به GPT است که تمام قابلیت های هوش مصنوعی مولد را به پلتفرم رسانه اجتماعی خود می آورد. همانطور که از هوش مصنوعی مولد انتظار می رود، می توان از آن برای ایجاد مکالمات عمومی در مورد موضوعات مختلف استفاده کرد.

اسنپ ​​چت‌ترها می‌توانند آن را به نوشتن شعر در پرواز، پیشنهاد فیلترهای واقعیت افزوده برای عکس‌برداری، هدایایی برای خرید، رستوران‌هایی برای بازدید و بسیاری موارد دیگر تشویق کنند.

یک بار هوش مصنوعی من در اسنپ چت در دسترس شما است، می بینید که به لیست دوستان شما اضافه شده است و برای دسترسی آسان در بالای صفحه “چت” قرار می گیرد.

1682617032 875 Snapchat AI چگونه کار می کند؟

می‌توانید مانند هر دوست دیگری در لیست خود با آن صحبت کنید، نام و آواتار آن را سفارشی کنید، عکس‌های فوری بفرستید، آن را به چت‌های گروهی اضافه کنید و تقریباً هر کاری را که می‌توانید با ابزارهای هوش مصنوعی مولد مانند ChatGPT انجام دهید.

1682617033 565 Snapchat AI چگونه کار می کند؟

می توانید پین را بردارید هوش مصنوعی من اگر مورد پسند شما نیست از صفحه چت خود استفاده کنید یا آن را از فید چت خود پاک کنید. اما حتی با اشتراک +Snapchat همچنان در لیست دوستان شما باقی خواهد ماند.

اسنپ ​​چت امیدوار است هوش مصنوعی من دستیار هوش مصنوعی شخصی خواهد بود که می توانید به طور منظم به آن مراجعه کنید. در آینده، به نظر می رسد که کاربران باید فضایی را برای آن ایجاد کنند هوش مصنوعی من ربات چت در اسنپ چت، خواه ناخواه.

مربوط: Snapchat My AI کار نمی کند: 8 راه برای رفع این مشکل

Snapchat My AI چگونه کار می کند؟

برای درک چگونگی اسنپ چت هوش مصنوعی من کار می کند، ما باید به مدل های زبانی و معماری هایی که بر اساس آن استوار است بپردازیم.

بر اساس معماری GPT ساخته شده است

اسنپ ​​چت هوش مصنوعی من از فناوری GPT OpenAI ساخته شده است. بنابراین، بسیار شبیه ChatGPT خواهد بود. مشتری OpenAI بودن به اسنپ چت (و سایرین) این امکان را داده است تا با استفاده از قدرت GPT LLM و مقادیر فراوان داده ای که روی آن آموزش دیده است، قابلیت های هوش مصنوعی مولد را به پلتفرم خود بیاورند.

اسنپ ​​چت یکی از اولین مدل هایی است که از مدل معماری GPT OpenAI به عنوان بخشی از پلتفرم توسعه دهنده Foundry استفاده می کند. این به Snapchat اجازه می دهد تا از منابع محاسباتی اختصاصی برای مدل های هوش مصنوعی خود استفاده کند تا کاربران بتوانند پاسخ های سریع و سریع را از هوش مصنوعی من چت بات اگرچه نسخه GPT دقیقی که اسنپ چت استفاده می کند فاش نشده است، معماری زیربنایی احتمالاً نسخه اصلاح شده GPT 3.5 است.

مربوط: 9 چیز خنده دار برای گفتن به Snapchat AI

هوش مصنوعی اسنپ چت چه کاری می تواند انجام دهد؟

با تشکر از مدل زبان فوق و معماری GPT، هوش مصنوعی من می تواند پیام هایی شبیه انسان ایجاد کند و به زبان های طبیعی مکالمه کند. ولی با حضور در اسنپ چت، چند ترفند رسانه اجتماعی در آستین خود دارد.

هوش مصنوعی من می‌تواند فیلترها و لنزهای واقعیت افزوده را برای زیباتر کردن عکس‌هایتان به شما توصیه کند…

1682617033 137 Snapchat AI چگونه کار می کند؟

… توصیه هایی را برای مکان هایی برای غذا خوردن یا کارهایی که باید انجام دهید، با شما بازی کنید، یا صرفاً وقت گذرانی کنید و بخندید، ارائه دهید. همچنین می توان آن را به مکالمات شما با دوستان با @myai در چت های گروهی برای پاسخ به سوالات خود فرمان دهید.

1682617034 585 Snapchat AI چگونه کار می کند؟

علاوه بر این، اسنپ چت به دنبال اضافه کردن توانایی برای هوش مصنوعی من تا شما را با تصاویر کاملاً تولید شده توسط هوش مصنوعی به تصویر بکشد که هر زمان که هوش مصنوعی در دسترس قرار گرفت، مکالمات سرگرم کننده ای با هوش مصنوعی ایجاد می کند.

مطمئناً، گاهی اوقات ممکن است در پاسخ‌های خود کمی مغرضانه باشد و ممکن است گهگاه درباره اطلاعات واقعی توهم داشته باشد. اما این برای کسی که قبلاً از چنین ابزارهای مولد هوش مصنوعی استفاده کرده باشد، خبری نیست. ChatGPT هنوز با آن مشکل دست و پنجه نرم می کند و مردم همچنان از آن استفاده می کنند.

کاستی های Snapchat AI

با توجه به تمام توانایی های GPT آن، اسنپ ​​چت هوش مصنوعی من همه شبیه ChatGPT نیستند. نمی تواند برای شما انشا بنویسد یا در انجام تکالیف ریاضی یا کد به شما کمک کند. همچنین مانند مایکروسافت بینگ یا Google Bard به وب متصل نیست و نمی‌تواند به‌عنوان به‌روزرسانی اخبار روزانه شما نیز باشد.

اسناپرها باید ببینند هوش مصنوعی من به عنوان نسخه رایگان ChatGPT با مجموعه ای از قابلیت ها و محدودیت های خاص خود که از اتصال به یک پلت فرم رسانه های اجتماعی ناشی می شود.

مربوط: نحوه شکستن هوش مصنوعی اسنپ چت

سوالات متداول

بیایید نگاهی به چند سؤال متداول در مورد Snapchat بیاندازیم هوش مصنوعی من چت بات

چگونه از هوش مصنوعی در اسنپ چت استفاده می شود؟

اسنپ ​​چت هوش مصنوعی من از مدل های هوش مصنوعی مولد ساخته شده توسط OpenAI استفاده می کند. این برنامه برای خدمت به شما به عنوان یک دستیار شخصی با قابلیت‌های هوش مصنوعی طراحی شده است که می‌تواند تقریباً هر کاری را که چت‌ربات‌های ساخته شده بر روی معماری‌های GPT انجام می‌دهند، انجام دهد.

آیا Snapchat AI رایگان است؟

بله، اسنپ چت هوش مصنوعی من با آخرین به روز رسانی رایگان است.

آیا هوش مصنوعی من در اسنپ چت امن است؟

بسته به اینکه از چه کسی سوال می کنید، ممکن است پاسخ کمی متفاوت در مورد ایمنی هوش مصنوعی من در اسنپ چت دریافت کنید. برخی از کاربران نگرانی در مورد توانایی آن برای دسترسی بدون اجازه به مکان شما گزارش کرده اند، در حالی که بسیاری معتقدند نظارت محتوای آن شکسته شده و ممکن است پاسخ های مضری ایجاد کند. با این حال، همانطور که هوش مصنوعی من به توسعه خود ادامه می دهد، کاربران می توانند انتظار داشته باشند که اسنپ این مشکلات را برطرف کند.

اسنپ ​​چت یکی از اولین مشتریان OpenAI است که از مدل های زبانی مانند ChatGPT و محاسبات اختصاصی به عنوان بخشی از پلتفرم توسعه دهنده Foundry استفاده می کند. قابلیت های هوش مصنوعی من و سرعت پاسخ دهی آن نتیجه مستقیم آن است. با بهبود قابلیت اطمینان و اعتدال در طول زمان، کاربران ممکن است در نهایت از هوش مصنوعی من همانطور که اسنپ چت قصد دارد استفاده کنند.

امیدواریم این راهنما به شما کمک کرده باشد تا متوجه شوید که Snapchat چگونه است هوش مصنوعی من کارهای پشت صحنه و کارهایی که می توانید با آن انجام دهید. تا دفعه بعد! به گرفتن عکس ادامه دهید.

مربوط: 2 راه برای خاموش کردن Snapchat AI

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا