شبکه های اجتماعی

ممکن است یک اشکال Google Play بر بخش صورت‌حساب برای برخی از کاربران Android تأثیر بگذارد

بخش صورت‌حساب فروشگاه Google Play به کاربران Android کمک می‌کند تا همه اشتراک‌های برنامه خود را در یک مکان مدیریت کنند. کاربران اندروید می توانند از منوی حساب کاربری در اپلیکیشن گوگل پلی استور به این بخش دسترسی داشته باشند. بخش «اشتراک‌ها» در زیر گزینه «پرداخت‌ها و اشتراک‌ها» موجود است. این بخش شامل لیست کامل اشتراک های کاربر است. همچنین شامل اطلاعاتی مانند امکان لغو اشتراک، به‌روزرسانی روش پرداخت اصلی و تنظیم یک روش پشتیبان است.

گزارش شده است که یک اشکال جدید در فروشگاه Play بر رابط کاربری و عملکرد این بخش تأثیر می گذارد. با این حال، ما در TOI-GadgetsNow نیز این مشکل را بررسی کرده‌ایم و به نظر می‌رسد بخش اشتراک Play Store برای ما خوب کار می‌کند.

چگونه این اشکال بر فروشگاه Google Play تأثیر گذاشت
طبق گزارش 9to5Google، باگ گوگل پلی رابط کاربری و عملکرد بخش اشتراک را شکست. این گزارش همچنین اسکرین شات هایی را به اشتراک گذاشته است تا نشان دهد این باگ چگونه روی گوگل پلی تاثیر گذاشته است. طبق گزارش، بخش «اشتراک‌ها» برنامه اندروید صفحه خالی را برمی‌گرداند. ظاهراً این صفحه که همه اشتراک‌های برنامه را نشان می‌دهد، «کشف اشتراک‌ها» و «شروع به کار» را نشان می‌دهد. چنین پیشنهاداتی می تواند کاربران را گیج کند که فکر کنند در حال حاضر برای هیچ اشتراک برنامه ای پرداخت نمی کنند.

همچنین بخوانید

گوگل یک بازی AR جدید دارد و اکنون در iOS و Android Key جزئیات موجود است
مشکلات OTT Googleamp39 در هند به تازگی اضافه شده است

در این گزارش همچنین اشاره شده است که برخی از کاربران می‌توانند لیست اشتراک‌های Active را ببینند. لیست ها همچنین تاریخ پرداخت بعدی را نشان می دهند. با این حال، ضربه زدن بر روی این لیست ها نیز کاربران را به همان صفحه خالی می برد. این باگ همچنین به کاربران اجازه نمی‌داد اشتراک‌های اپلیکیشن Play Store در اندروید را لغو کنند. این گزارش همچنین به راه‌حلی موقت برای لغو اشتراک‌ها با مراجعه به play.google.com/store/account/subscriptions در یک مرورگر وب اشاره کرده است.

همانطور که در بالا ذکر شد، این مشکل برای ما ظاهر نشد و به نظر می رسید که بخش اشتراک به خوبی کار می کند. گوگل به طور رسمی این اشکال را تایید نکرده است، اما ممکن است این شرکت با ارائه یک تعمیر بی سر و صدا در سمت سرور، این مشکل را حل کرده باشد. این بخش در گوگل پلی برای درآمدزایی شرکت مهم است.

فیس بوکتوییترلینکدین



پایان مقاله

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا