برنامه نویسی

دوره آموزشی رایگان هوش مصنوعی (هوش مصنوعی) توسط گوگل ارائه شده است

گوگل اخیرا a مسیر یادگیری هوش مصنوعی مولد با دوره هایی که موضوعاتی مانند مقدمه ای بر هوش مصنوعی مولد، مدل های زبان بزرگ، تولید تصویر و موارد دیگر را پوشش می دهد.

متن

بهترین بخش این است که برخی از دوره ها هیچ پیش نیازی ندارند و کاملا رایگان هستند، بنابراین حتی افرادی که تجربه برنامه نویسی ندارند نیز می توانند از آنها بهره مند شوند.

در اینجا همه چیزهایی است که باید در مورد این دوره های هوش مصنوعی بدانید.

این دوره برای کسانی است که می خواهند در مورد محصولات هوش مصنوعی مولد، مدل های زبان بزرگ و نحوه استقرار راه حل های هوش مصنوعی مولد بیاموزند.

با این حال، از ده دوره ارائه شده توسط گوگل، حدود پنج مورد نیاز به تجربه پایتون و یادگیری ماشین دارند. اما نگران نباشید؛ در قسمت بعدی، هر دوره را با جزئیات بیشتری بررسی می کنم و اشاره می کنم که کدام دوره ها هیچ پیش نیازی ندارند.

به هر حال، با تکمیل یک دوره یک نشان فوق العاده مانند شکل زیر برای شما به ارمغان می آورد.

متن

مسیر یادگیری هوش مصنوعی مولد Google شما را در میان طیف دستچین شده ای از محصولات و فناوری های هوش مصنوعی مولد راهنمایی می کند.

زیر خلاصه ای از این است 10 دوره در مسیر یادگیری.

متن

اشتیاق، اشتیاق، کامپیوتر/مک بوک و اتصال به اینترنت تنها پیش نیازها هستند.

دانش برنامه نویسی پایتون، یادگیری ماشینی و یادگیری عمیق

پلتفرم Google Cloud میزبان این مسیر یادگیری است. برای ثبت نام در هر یک از دوره های آموزشی مسیر یادگیری هوش مصنوعی مولد، لطفا اینجا را کلیک کنید.

به خاطر داشته باشید که این تنها دوره رایگان ارائه شده در پلتفرم Google Cloud نیست. همچنین مسیرهای یادگیری مهندس داده، مسیرهای یادگیری تحلیلگر داده و غیره وجود دارد. برای مشاهده کل کاتالوگ Google Cloud Skill Boost اینجا را کلیک کنید.

تعداد زیادی دوره رایگان هوش مصنوعی در اینترنت وجود دارد. یکی از دوره های مورد علاقه من OpenAI و دوره مهندسی سریع ChatGPT Andrew Ng است. این در مقاله بعدی من گنجانده خواهد شد.

لطفا اینجا را کلیک کنید تا من را دنبال کنید و هنگام نوشتن مقالات جدید مطلع شوید.

این همه برای امروز است! 👋

ممنون از زمانی که برای خواندن این مطلب گذاشته اید! اگر مقاله را دوست داشتید، لطفاً (حداکثر 50 بار!) کف بزنید و در لینکدین و مدیوم با من ارتباط برقرار کنید تا در مقالات بعدی من به روز باشید. 😅

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا