شبکه های اجتماعی

ایلان ماسک با تیم کوک مدیر عامل اپل ملاقات کرد و گفت که این گفتگوی خوبی بود.

چند روز پس از پیشنهاد آن سیب می خواست بوت شود توییتر از اپ استور – و اینکه او ممکن است چاره ای جز رفتن به “جنگ” نداشته باشد – الون ماسک توییت کرده است که واقعاً ملاقات کرده است مدیر عامل اپل تیم کوک. در توییتی که شامل یک ویدیوی کوتاه بود، مشک از Cooked برای اینکه “من را در اطراف دفتر مرکزی اپل زیبا برد” تشکر کرد. ماسک در یک توییت بعدی گفت که گفتگوی خوبی با کوک داشته است و اپل هرگز برنامه‌ای برای حذف توییتر از اپ استور نداشته است. «مکالمه خوب. در میان چیزهای دیگر، ما سوءتفاهم در مورد حذف احتمالی توییتر از اپ استور را برطرف کردیم. ماسک در توییتر خود نوشت: تیم واضح بود که اپل هرگز به انجام این کار فکر نکرده است. عجیب است که اپل یا کوک هیچ چیزی در مورد ملاقات با ماسک تایید نکرده اند. و جالبتر اینکه ماسک توییتی را که در آن پیشنهاد جنگ با اپل را داده بود حذف کرده است.

چرا ماسک از اپل ناراضی بود؟

چند روز پیش، ماسک در یک سری توئیت در مورد بیش از یکی دو چیز سؤال کرد. ابتدا، او گفت که “اپل بیشتر تبلیغات در توییتر را متوقف کرده است”، قبل از اینکه بداند آیا اپل واقعا از “آزادی بیان نفرت در آمریکا متنفر است؟” این موضوع باعث شد تا یک روزنامه نگار در توییتر از ماسک بپرسد که آیا اپل “حضور توییتر در اپ استور را تهدید می کند یا در غیر این صورت تقاضای تعدیل می کند؟” ماسک پاسخ مثبت داد.

مشخص نیست که ماسک و کوک در جلسه گزارش شده چه صحبتی کردند، اما ممکن است «مالیات» اپل در فهرست غذا باشد. هفته گذشته، ماسک فاش کرد که این ویژگی در 2 دسامبر راه اندازی خواهد شد. با این حال، به نظر می رسد که این ویژگی بیشتر به تعویق افتاده است. طبق گزارش The Platformer، عرضه مورد انتظار در 2 دسامبر به تعویق افتاده است. گزارش The Verge موافق است و همچنین تأیید می کند که پرتاب به تعویق افتاده است. دلیل تأخیر گزارش شده است که ماسک به دنبال راهی برای پرداخت پورسانت به اپل از تمام خریدهای درون برنامه ای انجام شده در برنامه iOS توییتر است.

فیس بوکتوییترلینکدین


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا